Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej

Data: 2011-03-23 17:49:19
Autor: boukun
Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imd68c$2or$1inews.gazeta.pl...

(notka ukryta na S24) Wobec zaistniałej na blogach dyskusji dotyczącej Żydów
myślę że warto siegnąć do korzeni i przytoczyć ich udział we władzach
Rewolucji Bolszewickiej.

Lista poniższa jest mi znana od dawna. Zapoznałem się z nia parenaście lat
temu dzięki książce drukowanej przed wojną w Polsce, a którą pozyczył mój
kolega od księdza profesora Michała Poradowskiego.

Sądziłem że nie ma tego w internecie. I że będę musial przepisywać.
Natrafiłem z wielkim trudem co oszczędziło mi przepisywania. W książce
drukowanej przed wojną i tym zestawieniu są dwie różnice.

Dotyczą narodowości Stalina i Dzierzyńskiego. Wtedy Stalin figurował jako
Gruzin, Dzierżyński jako Polak. Sprawę Stalina i jego pochodzenia znam mniej.
Wiem że najnowsze źródła przypisują mu pochodzenie żydowskie, ale że tak
powiem ,nie wgryzałem się w ten temat.

Więcej mogę powiedzieć o Dzierżyńskim. Skąd Dzierzyński, który miał być
polskim ziemaninem jest Żydem?Stanisław CAT Mackiewicz najpopularniejszy
przedwojenny konserwatysta pisał o ty że tam sama ziemia wydała wielkiego
państwowca Piłsudskiego

Piłsudski to był syjonista.

boukun

Data: 2011-03-23 16:56:27
Autor: obserwator
Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej
Piłsudski to był syjonista.

tak jak ty?

Data: 2011-03-23 18:06:21
Autor: u2
Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej
W dniu 2011-03-23 17:56,  obserwator pisze:
Piłsudski to był syjonista.

tak jak ty?

Ile by żydokomuna nie dała, aby zohydzić Ziuka, a to dzięki Ziukowi nikt
nie śmiał podnieść ręki na Żydów. Dopiero po Jego śmierci zaczęło się
ghetto ławkowe :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Getto_%C5%82awkowe

Data: 2011-03-23 18:10:39
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d8a2890$0$2490$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bo to za Ziuka, czyli sanacji Polką zaczęli  rządzić Żydzi i tak zostało do dziś...

boukun

Data: 2011-03-23 23:42:04
Autor: Kaczysta
Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej
[...]
Z tym tzw. gettem ławkowym to totalna bzdura...
W latach 30-tych studenci polskiego pochodzenia byli na niektórych kierunkach (głównie chodziło o UW) w pewnym snesie dyskryminowani - nie mogli podjąć studiów, bo większość limitów miejsc zabierali studenci pochodzenia żydowskiego. Głównie dotyczyło to wydziału lekarskiego i prawa.
Organizacje studenckie domagały się od władz uczelni, aby procent studentów żydowskiego pochodzenia nie przekraczał procentu, jaki stanowili oni jako mniejszość narodowa w Polsce. Aby pokazą prowadzącym i włądzom uczelni uchwalono, aby na wykładach studenci pochodzenia żydowskiego siadali z jednej strony auli, a pochodzenia polskiego - z drugiej: wtedy dokładnie widać, gdzie Polacy stanowią większość a gdzie mniejszość. Oczywiście propaganda lewacka okrzyknęła to gettem ławkowym - i tak ta bzdur aposzła w świat. Jak widać - to kłamstwo utrzymuje się do dzisiaj.
Rzeczywiście - były organizacje bojówkowe, które próbowały tę sytuację wykorzystać do nękania Żydó, ale szybko te grupy spacyfikowano (wbrew kałmstwom Grossa i innych - Polacy nie czuli nienawiści do Żydów).
Jak wytłumaczyć, że np. tzw. getta ławkowego nie było na wydziale matematyki, filologii polskiej, biologii Uniwersytetu Warszawskiegom nie wspominając już, że "getta ławkowego" nie było na Politechnice Warszawskiej (Żydzi z daleka obchodzili konkretne zawody, wymagające intelektu technicznego).
Młodzież pochodzenia żydowskiego ulubiła sobie wydział prawa (wiadomo - mistrzowie zagmatwania prostej sprawy to właśnieŻydzi) i lekarski (Żydom religia zabrania prowadzenia ćwiczeń laboratoryjnych ze zwłokami żydowskimi).
AZ

Data: 2011-03-23 18:07:32
Autor: Voodoo People
Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej

" obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:imd8nr$b14$1inews.gazeta.pl...

Piłsudski to był syjonista.

tak jak ty?

:)

Udział Zydów we władzach Rewolucji Bolszewickiej