Udział w komisji wojskowej

Data: 2011-03-24 12:20:10
Autor: witek
Udział w komisji wojskowej
On 3/24/2011 11:08 AM, Piter wrote:
Na tablicy ogłoszeniowej w mojej
miejsocowści zostalo wywieszone obwieszczenie w sprawie komisji
wojskowej z podanym terminem.

to jeszcze takie coś jest?

Data: 2011-03-24 10:22:45
Autor: Adam Wróblewski
Udział w komisji wojskowej
On 24 Mar, 18:20, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
On 3/24/2011 11:08 AM, Piter wrote:

> Na tablicy og oszeniowej w mojej
> miejsocow ci zostalo wywieszone obwieszczenie w sprawie komisji
> wojskowej z podanym terminem.

to jeszcze takie co jest?

Tak.
Do wojska nie trzeba iść.
Na Komisję trzeba iść - pod rygorem doprowadzenia.
Badać się na komisji - właśnie nie wiem.

Data: 2011-03-24 10:23:47
Autor: Piter
Udział w komisji wojskowej

Data: 2011-03-25 13:44:51
Autor: Kamil
Udział w komisji wojskowej
Dnia Thu, 24 Mar 2011 10:23:47 -0700 (PDT), Piter napisał(a):

to jeszcze takie co jest?

Tak.
Do wojska nie trzeba iść.
Na Komisję trzeba iść - pod rygorem doprowadzenia.
Badać się na komisji - właśnie nie wiem.

Hahah, co to wróblewski - nie przełączyłeś konta w "G2" wcześniej?
Nawet nie potrafisz zrobić cancela na tamtym poście?  :))

Udział w komisji wojskowej