Udział w zorganizowanej grupie przestępczej

Data: 2009-12-21 17:14:57
Autor: boukun
Udział w zorganizowanej grupie przestępczej
Udział w zorganizowanej grupie przestępczej - zarzuty dla złodziei napisu w Auschwitz
PAP | aktualizowane 48 minut temu

Udział w zorganizowanej grupie przestępczej, kradzież napisu "Arbeit macht frei", będącego dobrem o szczególnym znaczeniu dla kultury, oraz jego uszkodzenie - takie zarzuty postawiła krakowska prokuratura czterem mężczyznom zatrzymanym w niedzielę przez policję.

W prokuraturze rozpoczęły się przesłuchania czterech podejrzanych. Piąty mężczyzna zostanie przesłuchany w późniejszym czasie. Prokuratura zapowiada, że decyzje w sprawie ewentualnego aresztowania podejrzanych podjęte zostaną we wtorek. - Wtedy też przekazane będą dalsze informacje - poinformował prokurator Janusz Hnatko w Prokuratury Okręgowej w Krakowie.

Czterem zatrzymanym mężczyznom prokuratura postawiła zarzut udziału w zorganizowanej grupie przestępczej, mającej na celu popełnienie przestępstwa kradzieży napisu znajdującego się nad bramą prowadzącą na teren byłego hitlerowskiego obozu zagłady Auschwitz-Birkenau. Zarzuciła im także, że wspólnie i w porozumieniu dokonali zaboru w celu przywłaszczenia tego napisu, a następnie uszkodzili go poprzez pocięcie na części, przy czym wszystkich tych przestępstw dopuścili się w stosunku do dobra o szczególnym znaczeniu dla kultury.
Całość tu http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Udzial-w-zorganizowanej-grupie-przestepczej-- -zarzuty-dla-zlodziei-napisu-w-Auschwitz,wid,11797953,wiadomosc.html

Ale się narobiło... W sumie niewinny żart, ale wdepnęli w śliskie gówno...

boukun

Data: 2009-12-21 17:19:32
Autor: konserwator

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hgo74n$scj$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

ciekawe kiedy popelnia samobojstwa strzelajac sobie w tyl glowy w wiezieniu o zaostrzonym rygorze?
Mosodawcy nie pozwola im zyc....

Data: 2009-12-21 17:25:27
Autor: sofu
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Teraz będą ryć pod nimi tak, że okaże sie że to zbrodniarze na miare
komendanta obozu w Oswiecimiu.
Okazuje sie ze sa mafiozami i terrorystami na miare Al-kaidy
A tak naprawde to jakby nie było zajebali tylko kawał blachy i rurek o
watpliwej wartości artystycznej moze bardziej historycznej.
Ale bez przesady!

sofu

Data: 2009-12-21 18:32:27
Autor: Glider
sofu pisze:
[...]

Jaruzel et consortes też byli w zorganizowanej grupie przestępczej o dźwięcznej nazwie WRON. Z kolei sąd właśnie uniewinnił gościa przyłapanego w supermarkecie na skonsumowaniu kiełbasy za 7 zł. Koszty wymierzenia mu sprawiedliwości czyli uniewinnienia wynosiły 200 zł.

Data: 2009-12-21 19:06:37
Autor: bolek
[...]

Bardzo dziwny żart. Koszt wywiezienia tego gówna na północ Polski
wielokrotnie przewyższa jego wartość.
Chyba Mossodawcy przedobrzyli.

bolek

Data: 2009-12-21 19:17:22
Autor: Prawusek
"bolek" <bolek@neostrada.pl> wrote in message

> [...]
gówno...

Bardzo dziwny żart. Koszt wywiezienia tego gówna na północ Polski

Nie tylko. Zachodzi bowiem zjawisko zawłaszczania obozów w Oswięcimiu dla
Holocaust Industry bez rożróżniania  KL Oświęcim i KL Birkenau.

Data: 2009-12-22 08:53:15
Autor: cyc

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hgoe95$e58$1atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]

Nie tylko. Zachodzi bowiem zjawisko zawłaszczania obozów w Oswięcimiu dla
Holocaust Industry bez rożróżniania  KL Oświęcim i KL Birkenau.

Odkryto jakis  oboz w Oswiecimiu ?.
Nic o tym nie slyszalem !. W tym regionie wiem , ze napewno jest Aushwitz .

cyc

Udział w zorganizowanej grupie przestępczej