Udzialy w Getinie ma jakis szejk?

Data: 2012-04-20 16:59:18
Autor: Andrzej Kubiak
Udzialy w Getinie ma jakis szejk?
http://www.getinbank.pl/dla-ciebie/karty/2360_2363.html

Nie kojarzę, żeby ktoś o tym wspominał, choć wedle regulaminu promocja trwa
niby od 1 września. Getin daje rabat na zakupy na stacjach benzynowych ok.
15%, limit miesięczny transakcji - równowartość 30 litrów benzyny 95 według
średniej ceny na www.paliwa.pl
Konto zakładane w placówce, bezpłatne przy wpływach 750, karta bezpłatna
przy wydatkach 500, ale wycwanili się i nie są w tę kwotę wliczane wydatki
na stacjach. AK

Data: 2012-04-20 13:22:35
Autor: witek

http://samcik.blox.pl/2012/04/Bank-zwroci-roznice-miedzy-4-99-zl-a-obecna-cena.html

Data: 2012-04-20 20:17:19
Autor: neoniusz
W dniu 20.04.2012 16:59, Andrzej Kubiak pisze:
[...]

Mialem pisac, bo slyszalem reklame w radiu, ale mnie ubiegles ;)

Data: 2012-04-20 20:59:48
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Fri, 20 Apr 2012 20:39:24 +0200, Jarek S. napisał(a):

http://samcik.blox.pl/2012/04/Bank-zwroci-roznice-miedzy-4-99-zl-a-obecna-cena.html

44 :>
No dobra, podaliście jeden z drugim link do blogu Samcika i jego wyssanych
z palca wyliczeń, i co z tego wynika? Bo nieszczególnie wiadomo, o co wam
chodzi, jeśli w ogóle o coś.

AK

Data: 2012-04-20 14:36:24
Autor: witek
Andrzej Kubiak wrote:
[...]

no coż,
lekcje czytania ze zrozumieniem już były.

Data: 2012-04-20 23:10:23
Autor: Waldek

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:jmsdro$dhp$1inews.gazeta.pl...
Andrzej Kubiak wrote:
[...]

W moim przypadku, moga sie ..... o sosne
a w razie braku, o pierwsze napotkane drzewo ;P

- w Meritku cofka 4% kosztow paliwa bez wzgledu na cene litra
- ten kto tankuje duzo, rowniez zarobi 30zl
- kto nie zatankuje lub wyda <200zl - nie zarobi, ale STRACI max. 2 zl, a nie 10zl
  // zapominalski moze stracic nawet 20

Co jeszcze ?
- ano 500zl  /niepaliwowe/ wydane np. karta Milenium to dodatkowe +15zl

Dziekuje za uwage ;)

Data: 2012-04-21 18:54:11
Autor: Karol Y
Udzialy w Getinie ma jakis szejk?
Co jeszcze ?
- ano 500zl /niepaliwowe/ wydane np. karta Milenium to dodatkowe +15zl

Tak z ciekawości spojrzałem, która karta zwraca 4% za *dowolne* wydatki? Bo na stronie przy "Karta debetowa VISA Standard", jest zaznaczone *Zwrot 4% wydatków na paliwo*.

--
Mateusz Bogusz

Data: 2012-04-21 20:56:49
Autor: Waldek

Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości news:jmuono$i96$1node2.news.atman.pl...
Co jeszcze ?
- ano 500zl /niepaliwowe/ wydane np. karta Milenium to dodatkowe +15zl

Tak z ciekawości spojrzałem, która karta zwraca 4% za *dowolne* wydatki?

Raczej zadna
- do niedawna kk BGZ 5% cofki spozywka+paliwo (promocja sie skonczyla)

Bo na stronie przy "Karta debetowa VISA Standard", jest zaznaczone *Zwrot 4% wydatków na paliwo*.

4% w Meritku za wydatki na stacjach
3% Mille  spozywka + stacje
1,5% BPH spozywka (3% w knajpach)
1% Polbank - kredytowka  - WSZYSTKO ( +GP )
-  tak na szybko to co pamietam

Data: 2012-04-22 08:44:47
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sat, 21 Apr 2012 20:56:49 +0200, Waldek napisał(a):

4% w Meritku za wydatki na stacjach
3% Mille  spozywka + stacje
1,5% BPH spozywka (3% w knajpach)
1% Polbank - kredytowka  - WSZYSTKO ( +GP )

1% BZWBK - wszystko i bez limitów.
Toyota też coś tam oddawała, ale na pomerdanych zasadach.

AK

Data: 2012-04-22 23:30:54
Autor: Waldek

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:7i97j1n6tjhj$.1hsr1yr4mi2dj$.dlg40tude.net...
[...]

TB ?  - cos tam, to 4% co 3 transakcja :>

Data: 2012-04-23 06:06:28
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sun, 22 Apr 2012 23:30:54 +0200, Waldek napisał(a):

Toyota też coś tam oddawała, ale na pomerdanych zasadach.
TB ?  - cos tam, to 4% co 3 transakcja :>

Z drobnym zastrzeżeniem, że trzeba wrzucić im 90000 :>

AK

Data: 2012-04-24 07:48:46
Autor: mohonk
> [...]

> 3% Mille  spozywka + stacje
> 1,5% BPH spozywka (3% w knajpach)
> 1% Polbank - kredytowka  - WSZYSTKO ( +GP )

1,5% BPH KK Visa Zakupowa - na wszystko (max. 25 zł/mies.)

Pozdrawiam
mohonk

Data: 2012-04-22 09:38:59
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Waldek" <mam@nie.dam> napisał w wiadomości news:jmsjbv$cbn$1node2.news.atman.pl...
[...]

prawda jest taka że dają tyle samo co meritum
tylko że na znacznie gorszych warunkach

getin: 30*(5,89-4,99)=27/(30*6+500)=0,0397*100=3,97%
meritum: (30*5,89+500)*0,04=27,07

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-04-22 09:43:10
Autor: zlotowinfo
Udzialy w Getinie ma jakis szejk?
drobny błąd był

getin: 30*(5,89-4,99)=27/(30*5,89+500)=0,03989*100 ~4%

Data: 2012-04-21 08:24:04
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Fri, 20 Apr 2012 14:36:24 -0500, witek napisał(a):

lekcje czytania ze zrozumieniem już były.

Czyli - przeczytałeś blog, ale lekcji samodzielnego wyciągania wniosków już
w twojej okolicy nie było, więc tylko wklejasz link.

AK

Data: 2012-04-20 21:32:04
Autor: Jarek S.

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:1rvs0exvmtzqc.14062dqtailv3$.dlg40tude.net...
[...]

Mnie raczej o nic, tam tylko możesz sobie poczytać o szczegółach tej oferty, kalkulacji itp..... rozumiem że nie czytałeś skoro pytasz?

Data: 2012-04-21 08:41:29
Autor: Andrzej Kubiak
Udzialy w Getinie ma jakis szejk?
Dnia Fri, 20 Apr 2012 21:32:04 +0200, Jarek S. napisał(a):

Mnie raczej o nic

Aha.

tam tylko możesz sobie poczytać o szczegółach tej oferty, kalkulacji itp

Szczegóły są na stronie banku, wnioski wolę wyciągać samodzielnie.

rozumiem że nie czytałeś skoro pytasz?

Nic nie rozumiesz. Przeczytałem i Samcik przypieprza się na siłę,
przyjmując a priori założenia z kosmosu.

Podałem link do oferty, która tu się wcześniej nie pojawiła. Na tej grupie
to chyba mile widziane jest. Ktoś może skorzystać, ktoś może podyskutować.
Zamiast tego dwóch *.* wkleja link do blogaska, nie wiadomo, po jakiego
grzyba, bo słowa komentarza od siebie nie dali. Według mnie Samcik smuci,
bo dla mnie ta oferta wygląda tak:
Początek miesiąca, wrzucam 680 złotych (przy wydatkach kartą 400 złotych
konto jest bezpłatne i nie jest wymagany wpływ 750), 500 zaraz po
wpłynięciu przerzucam kartą, 180 zostawiam na tankowanie. Przy dysku i
cyfrówce od innych getinowych tworów procedura działała, to i tu pewnie
będzie OK. Zamiast 4% rabatu dostanę jakieś 4 razy więcej od Czarneckiego -
samochód mam oszczędny, przebiegów ogromnych nie robię i nieco ponad 30
litrów miesięcznie mi wystarczy. Mnie pasuje, komuś innemu nie musi.

AK

Data: 2012-04-21 09:04:26
Autor: azot
Udzialy w Getinie ma jakis szejk?
Szczegóły są na stronie banku, wnioski wolę wyciągać samodzielnie.

Wyciągaj.

Zamiast tego dwóch *.* wkleja link do blogaska, nie wiadomo, po jakiego
grzyba,

*******  - ??????

Mnie pasuje, komuś innemu nie musi.

Powodzenia

Data: 2012-04-21 16:00:45
Autor: Waldek

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:1o8bdm8w2eyao$.mmj9jtgxbgg7.dlg40tude.net...

Przeczytałem i Samcik przypieprza się na siłę,
przyjmując a priori założenia z kosmosu.

IMO Samcik skupil sie na tym, jak to sie Getinowi oplaca ?
- a czy sie klientowi oplaca, to juz sam musi sobie rozkminic
Mnie sie np. nie oplaca i napisalem dlaczego.

Data: 2012-04-22 08:42:54
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sat, 21 Apr 2012 16:00:45 +0200, Waldek napisał(a):

IMO Samcik skupil sie na tym, jak to sie Getinowi oplaca ?
- a czy sie klientowi oplaca, to juz sam musi sobie rozkminic
Mnie sie np. nie oplaca i napisalem dlaczego.

No i to jest w porządku :)

AK

Data: 2012-04-22 08:53:22
Autor: Andrzej Kubiak
Udzialy w Getinie ma jakis szejk?
Dnia Sat, 21 Apr 2012 16:00:45 +0200, Waldek napisał(a):

IMO Samcik skupil sie na tym, jak to sie Getinowi oplaca ?

Niech mu to się ogólnie opłaca jak najdłużej, nie będę bankowi w kieszeń
zaglądał. Do mnie dopłaci, ale do mnie raczej wszystkie banki dopłacają, a
BZWBK z grupą Getin chyba wynajmą speca od voodoo, żeby zrobił moją
laleczkę.

- a czy sie klientowi oplaca, to juz sam musi sobie rozkminic
Mnie sie np. nie oplaca i napisalem dlaczego.

No i to jest w porządku. Przetrawiłeś ofertę, stwierdziłeś, że nie pasuje i
potrafisz ubrać to w słowa. Niby normalne, ale jednak trzeba docenić :)

AK

Data: 2012-04-23 07:54:00
Autor: xbartx
Dnia Sun, 22 Apr 2012 08:53:22 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

[...]

Jak tak dalej pójdzie to niektórzy będą mieli osobną kartę do każdego sklepu lub CPNu ;)
Według mnie szkoda życia na jakieś 30 litrów paliwa i kolejne combo kombinacji he he pieniądze to nie wszystko :)

--
xbartx

Data: 2012-04-20 21:23:48
Autor: vvvvvv
Użytkownik "Jarek S." <pracawgazecie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4f91ad60$0$26693$65785112news.neostrada.pl...
http://samcik.blox.pl/2012/04/Bank-zwroci-roznice-miedzy-4-99-zl-a-obecna-cena.html

z powyzszej strony:
"zarobi dzięki twoim zakupom paliwa (30 litrów po 5,9 zł, czyli za 177 zł) jakieś 5 zł prowizji od stacji benzynowej (słynny interchange)"

to daje 2,8% prowizji za płatność - czy to prawda? tyle się płaci?
i druga sprawa: czy to faktycznie bank tyle zarobi??? czy visa / MC inne polskie płatności?

pozdr

Data: 2012-04-23 09:37:48
Autor: MarekZ
Użytkownik "vvvvvv" <wlewszy@porsche.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jmsd3v$310$1@speranza.aioe.org...
[...]

To kompletna bzdura. Zysk banku z interchange to obecnie okolice 1% (raczej "niecałego").

Data: 2012-04-23 07:57:40
Autor: xbartx
Dnia Fri, 20 Apr 2012 16:59:18 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

[...]

Ja bym tylko dokładnie sprawdził czy nie ma jakiś kwiatków w stylu np. min. okres używania 12 m-c jak to już kiedyś w sławetnym getinie było - inaczej 50 zł opłaty za zamknięcie przed terminem.

--
xbartx

Data: 2012-04-23 10:31:19
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Mon, 23 Apr 2012 07:57:40 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Ja bym tylko dokładnie sprawdził czy nie ma jakiś kwiatków w stylu np. min. okres używania 12 m-c jak to już kiedyś w sławetnym getinie było - inaczej 50 zł opłaty za zamknięcie przed terminem.

Nie ma 50 zł. Jest 99,99 za zamknięcie przed upływem roku od otwarcia :)

Owszem, konto jest sensowne dla specyficznego profilu użytkownika -
tankującego za te ~175 miesięcznie (limit można podnieść nakłaniając do
współpracy np. żonę) i potrafiącego bezboleśnie przerzucać kartą 500 zł
(no, z żoną to 1000) w punktach nieobjętych np. zwrotem z Mille.

AK

Data: 2012-04-23 08:58:45
Autor: xbartx
Dnia Mon, 23 Apr 2012 10:31:19 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

Nie ma 50 zł. Jest 99,99 za zamknięcie przed upływem roku od otwarcia :)

No to się poprawili ;)

Owszem, konto jest sensowne dla specyficznego profilu uĹźytkownika -
tankującego za te ~175 miesięcznie (limit można podnieść nakłaniając do
współpracy np. żonę) i potrafiącego bezboleśnie przerzucać kartą 500 zł
(no, z żoną to 1000) w punktach nieobjętych np. zwrotem z Mille.

A czy ten 500 zł to nie można czasem przerobić za pomocą cashback czy jak to się tam zwie - wypłata pieniędzy w kasie sklepu (chyba VISA i MC to ma aczkolwiek jak ostatnio było na grupie różnie to w praktyce wygląda).

--
xbartx

Udzialy w Getinie ma jakis szejk?