Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta

Data: 2012-01-12 17:00:07
Autor: rg
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
Czy Wydział Meldunkowy ma obowi±zek podać adres zamieszkania dłużnika
(prowadz±cego DG)?

Oczywi¶cie UM zasłania się przepisami (jakim¶ magicznym "art. 64h) i poda tylko
na wezwanie s±du.

Oczywi¶cie można uderzyć do MSWiA, oni raczej wydadz± po przestawieniu
złożonego pozwu. Ale interesuje mnie, czy Urzędy Miejskie też maj± taki
obowi±zek czy nie.

Data: 2012-01-12 16:27:52
Autor: _±ćęłń󶼿.
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
A masz jego Regon/NIP?
BTW ciekawe jest podpisywanie umów / udzielanie kredytu kupieckiego bez zatrzymywania u siebie kserokopii wpisu do ewidencji.

Data: 2012-01-12 17:32:23
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-12 17:27, _±ćęłń󶼿. pisze:
A masz jego Regon/NIP?
BTW ciekawe jest podpisywanie umów / udzielanie kredytu kupieckiego bez
zatrzymywania u siebie kserokopii wpisu do ewidencji.

A po co ta kserokopia? Teraz wszystko w internecie dostępne ;)

--
Liwiusz

Data: 2012-01-12 17:21:20
Autor: _±ćęłń󶼿.
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
O nie nie, mam na my¶li STARˇ kserokopię ;-)

-- -- -

Data: 2012-01-12 17:52:48
Autor: rg
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
Thu, 12 Jan 2012 16:27:52 +0000 (UTC), w <jen1m8$1ut$1@inews.gazeta.pl>,
"_±ćęłń󶼿." <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(-a):

A masz jego Regon/NIP?

Mam. Ale nie ma w internecie :).

BTW ciekawe jest podpisywanie umów / udzielanie kredytu kupieckiego bez zatrzymywania u siebie kserokopii wpisu do ewidencji.

To nie ja, ale po co? 10 lat temu nie było problemu z uzyskaniem kopii wpisu
:].

Data: 2012-01-12 17:24:01
Autor: _±ćęłń󶼿.
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
No to idĽ po tę kopię, we wpisie był adres zamieszkania.
Przy czym odsyłanie przez urzędniczki do wpłaty kilkunastu zł na konto miasta/gminy w banku dwie ulice dalej jednak jest "problemem" w wielu przypadkach.

-- -- -
10 lat temu nie bylo problemu z uzyskaniem kopii wpisu

Data: 2012-01-13 00:34:18
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
W dniu 2012-01-12 17:52, rg pisze:

A masz jego Regon/NIP?
Mam. Ale nie ma w internecie :).
BTW ciekawe jest podpisywanie umĂłw / udzielanie kredytu kupieckiego bez
zatrzymywania u siebie kserokopii wpisu do ewidencji.
To nie ja, ale po co? 10 lat temu nie było problemu z uzyskaniem kopii wpisu
:].

Sprawdzałeś tu i tu ?

1. http://www.stat.gov.pl/regon/
2. https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx

Data: 2012-01-12 17:32:41
Autor: _±ćęłń󶼿.
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
1. Złożyc pozew z pieczęci± wpływu do biura podawczego na Twoim egzemplarzu (Twoim odpisie);
2. Zrobić ksero w/w;
3. Złożyć listownie w MSWiA wniosek z zał±czonym dowodem opłaty i z ksero pierwszej strony złożonego pozwu.

Jeszcze nigdy z dzielnicy/miasta nie dostałem (trzes± chyba d... tam, dla zasady nie bo nie), z MSWiA zawsze, tylko czasem baaardzo długo czekali¶my (miesi±c minimum lub sporo dłużej).

I nie do końca to cokolwiek wnosi, bo MSWiA nie poda Tobie adresu zamieszkania (a napisz w internecie "Tusk wyp.... to Cię znajd± ;))) lecz zameldowania.

Tym niemniej jaki¶ papier masz.

Inny sposób to odszukanie go¶cia po imieniu i nazwisku w KRS i pofatygowanie się (lub zdalnie poprzez firmę, pełno tego się ogłasza) po jaki¶ ostatni akt notarialny do akt.

BTW trochę wkurzaj±ca jest ta inwigilacja osób prowadz±cych działalno¶ć.

Data: 2012-01-13 10:04:29
Autor: Massai
_±ćęłń󶼿. wrote:

[...]

A co w niej wkurzaj±cego?
Jak ci taki klient nie zapłaci faktury, przeprowadzi się - to jak
uzyskasz wyrok? Złożysz pozew, s±d cię wezwie do wskazania aktualnego
miejsca zameldowania i leżysz, je¶li nie będziesz mógł tego sprawdzić.

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-01-13 13:47:34
Autor: _±ćęłń󶼿.
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
Nawet sam nie wiesz, co piszesz.
Dziennikarz jaki, czy co??

BTW dostęp przez S±d do danych osobowych i KRS on-line na rzoprawie lub przed uzyskamy dopiero, jak staniemy się kolejnym Landem Bundesrepubliki.
Mam na my¶li Apelację warszawsk±, bo Apelacja praska to będzie prawo ruskie.

-- -- -

Data: 2012-01-17 10:24:28
Autor: Kamil
Dnia Fri, 13 Jan 2012 10:04:29 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Złożysz pozew, s±d cię wezwie do wskazania aktualnego miejsca
zameldowania.

NIGDY zameldowania!!!!
ONLY ZAMIESZKANIA!!!!!

Data: 2012-01-17 12:40:46
Autor: _±ćęłń󶼿.
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
No niby tak.
Ale wła¶nie na wezwanie s±du podałem ostatnie znane miejsce zamieszkania uczestnika i dodatkowo podpi±łem info ze zbiorów meldunkowych.
I s±d wysłał na adres meldunku.

-- -- -
NIGDY zameldowania!
ONLY ZAMIESZKANIA!

Data: 2012-01-17 17:19:51
Autor: Massai
Kamil wrote:

Dnia Fri, 13 Jan 2012 10:04:29 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

> Złożysz pozew, s±d cię wezwie do wskazania aktualnego miejsca
> zameldowania.

NIGDY zameldowania!!!!
ONLY ZAMIESZKANIA!!!!!

Spróbuj odebrać polecony u nadgorliwej kobitki na poczcie, je¶li nie
jeste¶ zameldowany pod adresem na który przyszedł...

A poleconych z s±du to pilnuj± - np. nie wydadz± nikomu z rodziny.

S±d pyta o adres zamieszkania, zakładaj±c że je¶li mieszka - to jest
zameldowany. W końcu jest jeszcze taki obowi±zek.

Jak nie odbierze, to jego wina że się nie przemeldował.

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-01-18 11:12:00
Autor: Artur M. Piwko
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
In the darkest hour on Tue, 17 Jan 2012 17:19:51 +0000 (UTC),
Massai <tsender@wp.pl> screamed:
> ZĹ‚oĹĽysz pozew, sÄ…d ciÄ™ wezwie do wskazania aktualnego miejsca
> zameldowania.

NIGDY zameldowania!!!!
ONLY ZAMIESZKANIA!!!!!

Spróbuj odebrać polecony u nadgorliwej kobitki na poczcie, jeśli nie
jesteś zameldowany pod adresem na który przyszedł...

Testowane wiele razy. Paszportem.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
[ 11:11:40 user up 13051 days, 23:06,  1 user, load average: 0.69, 0.81, 0.54 ]

               Don't document the program; program the document.

Data: 2012-01-18 11:11:56
Autor: _±ćęłń󶼿.
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
Dowodem też, coraz mniej pyszcz± o adresie.

-- -- -
Paszportem.

Data: 2012-01-18 14:42:28
Autor: Massai
Artur M. Piwko wrote:

In the darkest hour on Tue, 17 Jan 2012 17:19:51 +0000 (UTC),
Massai <tsender@wp.pl> screamed:
> nie jesteś zameldowany pod adresem na który przyszedł...
> Testowane wiele razy. Paszportem.

Z sÄ…du albo z US?

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-01-18 16:43:23
Autor: _±ćęłń󶼿.
Udzielenie informacji o miejscu zam przez Wydzial Meldunkowy Mia
Oczywi¶cie.

Przy małżonku marudz± i ż±daj± dopisku, ze małżonek zamieszkuje wspólnie pod tym adresem - administracyjne, s±du z małżonkiem nie ćwiczyłem (przykładowo ponoć z Rodzinnych nie wydaj±, różne teorie słyszy się w kolejce do okienka ;)

-- -- -
Z sadu albo z US?

Data: 2012-01-13 13:53:31
Autor: rg
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
Thu, 12 Jan 2012 17:32:41 +0000 (UTC), w <jen5fp$ffd$1@inews.gazeta.pl>,
[...]

A u mnie nie było problemu z urzędem miasta po podjęciu takich działań:

1. Pismo do miasta z podaniem podstaw prawnych (z powołaniem się na paragrafy -
dziękuję google) -- wysłane wczoraj wieczorem faxem do sekretariatu.
2. Dzi¶ rano telefon, że "w drodze wyj±tku, bo oni patrz± na ustawę o ew.
ludno¶ci" (!!! hehe), trzeba tylko opłacić i złożyć na ich formularzu.
3. Wypełniony formularz wysłany faxem wraz z potw. przelewu i wezwaniem z s±du
do uzupełn. adresu pozwanego jako podstaw±.
4. Po 30 minutach przychodzi odpowiedĽ faxem + czekam na priorytet.

Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta