Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta

Data: 2012-01-12 16:27:52
Autor: _±ćęłń󶼿.
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
A masz jego Regon/NIP?
BTW ciekawe jest podpisywanie umów / udzielanie kredytu kupieckiego bez zatrzymywania u siebie kserokopii wpisu do ewidencji.

Data: 2012-01-12 17:32:23
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-01-12 17:27, _±ćęłń󶼿. pisze:
A masz jego Regon/NIP?
BTW ciekawe jest podpisywanie umów / udzielanie kredytu kupieckiego bez
zatrzymywania u siebie kserokopii wpisu do ewidencji.

A po co ta kserokopia? Teraz wszystko w internecie dostępne ;)

--
Liwiusz

Data: 2012-01-12 17:21:20
Autor: _±ćęłń󶼿.
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
O nie nie, mam na my¶li STARˇ kserokopię ;-)

-- -- -

Data: 2012-01-12 17:52:48
Autor: rg
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
Thu, 12 Jan 2012 16:27:52 +0000 (UTC), w <jen1m8$1ut$1@inews.gazeta.pl>,
"_±ćęłń󶼿." <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(-a):

A masz jego Regon/NIP?

Mam. Ale nie ma w internecie :).

BTW ciekawe jest podpisywanie umów / udzielanie kredytu kupieckiego bez zatrzymywania u siebie kserokopii wpisu do ewidencji.

To nie ja, ale po co? 10 lat temu nie było problemu z uzyskaniem kopii wpisu
:].

Data: 2012-01-12 17:24:01
Autor: _±ćęłń󶼿.
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
No to idĽ po tę kopię, we wpisie był adres zamieszkania.
Przy czym odsyłanie przez urzędniczki do wpłaty kilkunastu zł na konto miasta/gminy w banku dwie ulice dalej jednak jest "problemem" w wielu przypadkach.

-- -- -
10 lat temu nie bylo problemu z uzyskaniem kopii wpisu

Data: 2012-01-13 00:34:18
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
W dniu 2012-01-12 17:52, rg pisze:

A masz jego Regon/NIP?
Mam. Ale nie ma w internecie :).
BTW ciekawe jest podpisywanie umĂłw / udzielanie kredytu kupieckiego bez
zatrzymywania u siebie kserokopii wpisu do ewidencji.
To nie ja, ale po co? 10 lat temu nie było problemu z uzyskaniem kopii wpisu
:].

Sprawdzałeś tu i tu ?

1. http://www.stat.gov.pl/regon/
2. https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/Search.aspx

Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta