Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta

Data: 2012-01-12 17:32:41
Autor: _ąćęłńóśźż.
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
1. Złożyc pozew z pieczęcią wpływu do biura podawczego na Twoim egzemplarzu (Twoim odpisie);
2. Zrobić ksero w/w;
3. Złożyć listownie w MSWiA wniosek z załączonym dowodem opłaty i z ksero pierwszej strony złożonego pozwu.

Jeszcze nigdy z dzielnicy/miasta nie dostałem (trzesą chyba d... tam, dla zasady nie bo nie), z MSWiA zawsze, tylko czasem baaardzo długo czekaliśmy (miesiąc minimum lub sporo dłużej).

I nie do końca to cokolwiek wnosi, bo MSWiA nie poda Tobie adresu zamieszkania (a napisz w internecie "Tusk wyp.... to Cię znajdą ;))) lecz zameldowania.

Tym niemniej jakiś papier masz.

Inny sposób to odszukanie gościa po imieniu i nazwisku w KRS i pofatygowanie się (lub zdalnie poprzez firmę, pełno tego się ogłasza) po jakiś ostatni akt notarialny do akt.

BTW trochę wkurzająca jest ta inwigilacja osób prowadzących działalność.

Data: 2012-01-13 10:04:29
Autor: Massai
_ąćęłńóśźż. wrote:

[...]

A co w niej wkurzającego?
Jak ci taki klient nie zapłaci faktury, przeprowadzi się - to jak
uzyskasz wyrok? Złożysz pozew, sąd cię wezwie do wskazania aktualnego
miejsca zameldowania i leżysz, jeśli nie będziesz mógł tego sprawdzić.

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-01-13 13:47:34
Autor: _ąćęłńóśźż.
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
Nawet sam nie wiesz, co piszesz.
Dziennikarz jaki, czy co??

BTW dostęp przez Sąd do danych osobowych i KRS on-line na rzoprawie lub przed uzyskamy dopiero, jak staniemy się kolejnym Landem Bundesrepubliki.
Mam na myśli Apelację warszawską, bo Apelacja praska to będzie prawo ruskie.

-- -- -

Data: 2012-01-17 10:24:28
Autor: Kamil
Dnia Fri, 13 Jan 2012 10:04:29 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

Złożysz pozew, sąd cię wezwie do wskazania aktualnego miejsca
zameldowania.

NIGDY zameldowania!!!!
ONLY ZAMIESZKANIA!!!!!

Data: 2012-01-17 12:40:46
Autor: _ąćęłńóśźż.
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
No niby tak.
Ale właśnie na wezwanie sądu podałem ostatnie znane miejsce zamieszkania uczestnika i dodatkowo podpiąłem info ze zbiorów meldunkowych.
I sąd wysłał na adres meldunku.

-- -- -
NIGDY zameldowania!
ONLY ZAMIESZKANIA!

Data: 2012-01-17 17:19:51
Autor: Massai
Kamil wrote:

Dnia Fri, 13 Jan 2012 10:04:29 +0000 (UTC), Massai napisał(a):

> Złożysz pozew, sąd cię wezwie do wskazania aktualnego miejsca
> zameldowania.

NIGDY zameldowania!!!!
ONLY ZAMIESZKANIA!!!!!

Spróbuj odebrać polecony u nadgorliwej kobitki na poczcie, jeśli nie
jesteś zameldowany pod adresem na który przyszedł...

A poleconych z sądu to pilnują - np. nie wydadzą nikomu z rodziny.

Sąd pyta o adres zamieszkania, zakładając że jeśli mieszka - to jest
zameldowany. W końcu jest jeszcze taki obowiązek.

Jak nie odbierze, to jego wina że się nie przemeldował.

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-01-18 11:12:00
Autor: Artur M. Piwko
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
In the darkest hour on Tue, 17 Jan 2012 17:19:51 +0000 (UTC),
Massai <tsender@wp.pl> screamed:

Testowane wiele razy. Paszportem.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
[ 11:11:40 user up 13051 days, 23:06,  1 user, load average: 0.69, 0.81, 0.54 ]

               Don't document the program; program the document.

Data: 2012-01-18 11:11:56
Autor: _ąćęłńóśźż.
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
Dowodem też, coraz mniej pyszczą o adresie.

-- -- -
Paszportem.

Data: 2012-01-18 14:42:28
Autor: Massai
Artur M. Piwko wrote:

In the darkest hour on Tue, 17 Jan 2012 17:19:51 +0000 (UTC),
Massai <tsender@wp.pl> screamed:
> nie jesteś zameldowany pod adresem na który przyszedł...
> Testowane wiele razy. Paszportem.

Z sądu albo z US?

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-01-18 16:43:23
Autor: _ąćęłńóśźż.
Udzielenie informacji o miejscu zam przez Wydzial Meldunkowy Mia
Oczywiście.

Przy małżonku marudzą i żądają dopisku, ze małżonek zamieszkuje wspólnie pod tym adresem - administracyjne, sądu z małżonkiem nie ćwiczyłem (przykładowo ponoć z Rodzinnych nie wydają, różne teorie słyszy się w kolejce do okienka ;)

-- -- -
Z sadu albo z US?

Data: 2012-01-13 13:53:31
Autor: rg
Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta
Thu, 12 Jan 2012 17:32:41 +0000 (UTC), w <jen5fp$ffd$1@inews.gazeta.pl>,
"_ąćęłńóśźż." <j666.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(-a):

[...]

A u mnie nie było problemu z urzędem miasta po podjęciu takich działań:

1. Pismo do miasta z podaniem podstaw prawnych (z powołaniem się na paragrafy -
dziękuję google) -- wysłane wczoraj wieczorem faxem do sekretariatu.
2. Dziś rano telefon, że "w drodze wyjątku, bo oni patrzą na ustawę o ew.
ludności" (!!! hehe), trzeba tylko opłacić i złożyć na ich formularzu.
3. Wypełniony formularz wysłany faxem wraz z potw. przelewu i wezwaniem z sądu
do uzupełn. adresu pozwanego jako podstawą.
4. Po 30 minutach przychodzi odpowiedź faxem + czekam na priorytet.

Udzielenie informacji o miejscu zam. przez Wydział Meldunkowy Miasta