Udzieliłem przed chwilą wywiadu

Data: 2009-07-13 11:41:07
Autor: boukun
Udzieliłem przed chwilą wywiadu
Przed chwilą zostałem "zaczepiony" koło naszego zalewu w Świdnicy poniżej mojego osiedla przez reporterkę Radia Wrocław i wraz z jednym gościem zapytani, czy w Świdnicy przydałaby się jakaś piosenka o Świdnicy. Było o patriotyźmie lokalnym, o tęskonocie do dobrych czasów z okresu PRLu, o tym, że zlikwidowano tramwaje, infrastruktura wciąż cała poniemiecka, o tym czy Świdnica czy-oder Schweidnitz, O konieczności powrotu do okresu sprzed stanu wojennego i na końcy przedstawiłem się Jarosław Niedźwieckim. Dajcie znać, jak usłyszycie mój wywiad, myślę, że miałem niezłą dykcję, jestem dzisiaj pozytywnie naładowany.

boukun

Data: 2009-07-13 11:57:31
Autor: Polok_Prawdziwy
Udzieliłem przed chwilą wywiadu
miałem niezłą dykcję, jestem dzisiaj pozytywnie naładowany.

Znomto...
- jak Marynem pozytywnie naładujem, to potem cołki dziń spokuj mom...

Data: 2009-07-13 12:18:01
Autor: Tadek z Torunia
Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:1886.000000cc.4a5b050bnewsgate.onet.pl...
miałem niezłą dykcję, jestem dzisiaj pozytywnie naładowany.

Znomto...
 - jak Marynem pozytywnie naładujem, to potem cołki dziń spokuj mom...

Ciekawym kto jarecka ładuje, on taki spokojny jes, dlo kazdego milutki.....
Tak se myślem, ze chyba drugi taki niewyrośnięty cymbał. Hej!

Przemek
--
W czasie gdy rządził PiS  funkcjonariusze ABW byli szkoleni, jak filmować zatrzymanie wybranych osób, tak by zdjęcia mogły być wykorzystane przez telewizję - zeznała wczoraj
przed komisją śledczą badającą śmierć Barbary Blidy kamerzystka Agencji.

Data: 2009-07-13 12:29:50
Autor: raff
[...]

Kawecki, powiedz cos jeszcze gwarą, hehehehe.

R.

Data: 2009-07-13 12:57:48
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 12:29:50 +0200, raff napisał(a):

Kawecki, powiedz cos jeszcze gwarą, hehehehe.

To tylko wpływ inteligencji "wyższej", na niższą... ;-)
Piotr

Data: 2009-07-13 17:52:33
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:142ckt5dooofm.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Mon, 13 Jul 2009 12:29:50 +0200, raff napisał(a):

Kawecki, powiedz cos jeszcze gwarą, hehehehe.

To tylko wpływ inteligencji "wyższej", na niższą... ;-)
Piotr

Powiedział największy przymuł na grupie, he, he...

boukun

Data: 2009-07-13 19:59:56
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 17:52:33 +0200, boukun napisał(a):

Powiedział największy przymuł na grupie, he, he...

Wołalim tragarza? Nieee... Potrzeba lodówkę na czwarte piętro zanieść?
Nieeee...
To stań se z boku, obiboku-świniobójco i czapke mnij. Będziesz potrzebny
zagwizdam.
Się rozhulała ta ćwierćinteligenteria, he, he... Byle oborowy po zawodówce,
obecnie garkotłuk, bedzie mi tu od przymułów wyzywał...
Piotr

Data: 2009-07-13 21:24:06
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:cl7uffc5zfw8$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Ooo, patrzcie, głupek się odezwał. Aaa, nie mówiłem, najgłupszy na grupie tłuk...
Spójrzcie na jego mądrości i elokwencję.

boukun

Data: 2009-07-13 21:50:41
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 21:24:06 +0200, boukun napisał(a):

Ooo, patrzcie, głupek się odezwał. Aaa, nie mówiłem, najgłupszy na grupie tłuk...
Spójrzcie na jego mądrości i elokwencję.

Na moją elokwencję można popatrzeć, z twojej się pośmiać, do rozpuku...
W sumie lubię jak przewrócony na grzbiet, tak bezradnie przewracasz
nóżkami, jak jakiś paskudny robal...
No dawaj teraz te swoje ętelektualne mantry, z cyklu: "Ooo, patrzcie,
głupek się odezwał"
Piotr
PS. Tube8 już do ciebie mruczy zapraszająco?

Data: 2009-07-14 10:09:59
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:s7u2fznjb6ls.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś i jego ulubiony temat Tube8 na pl.soc.polityka...

boukun

Data: 2009-07-13 12:33:12
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Ciekawym kto jarecka ładuje, on taki spokojny jes, dlo kazdego milutki.....
Tak se myślem, ze chyba drugi taki niewyrośnięty cymbał. Hej!

Coci godać bedem - som pseca siem domyślos....

Dodać mogem jedynie, ze im bardzij spokojny, ty bardzij rozkracono chodzi...

Data: 2009-07-13 12:08:30
Autor: boukun
Udzieliłem przed chwilą wywiadu

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h3f048$2kj$1nemesis.news.neostrada.pl...
Przed chwilą zostałem "zaczepiony" koło naszego zalewu w Świdnicy poniżej mojego osiedla przez reporterkę Radia Wrocław i wraz z jednym gościem zapytani, czy w Świdnicy przydałaby się jakaś piosenka o Świdnicy. Było o patriotyźmie lokalnym, o tęskonocie do dobrych czasów z okresu PRLu, o tym, że zlikwidowano tramwaje, infrastruktura wciąż cała poniemiecka, o tym czy Świdnica czy-oder Schweidnitz, O konieczności powrotu do okresu sprzed stanu wojennego i na końcu przedstawiłem się Jarosław Niedźwiecki. Dajcie znać, jak usłyszycie mój wywiad, myślę, że miałem niezłą dykcję, jestem dzisiaj pozytywnie naładowany.

A wracając do meritum reportażu-wywiadu, to powiedziałem, że przydałaby się piosenka o Świdniczankach, że moja żona jak była mała, to śpiewała w szkole, "Jestem sobie mała Świdniczanka, u ha, ha, u ha ha...", czyli o dupie Marynie. Z gościem, z którym nas reporterka zaczepiła zgadaliśmy się o psach, wypadkach samochodowych itp. Facet powiedział w ulicznym sondaży, że ludzie teraz się już tak z sobą nie zżywają jak to było kiedyś, że są "egiostyczni", zapatrzeni w jednym kierunku, żeby po trupach jakoś przeżyć.

Co to się stało z tym polskim społeczeństwem i pomyślkeć,że wszyscy podobnie myślą i zdają sobie z tego sprawę, że zmierzamy w bardzo złym, nienawistnym do drugiego człowieka kierunku..., antyspołecznym.

boukun

Data: 2009-07-13 12:51:14
Autor: Marek
On 13 Lip, 11:41, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Trzeba bylo opowiedziec, ak wolowinke sie z rzezni wynosilo...
A teraz trzeba kupowac.

Data: 2009-07-13 12:56:53
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 11:41:07 +0200, boukun napisał(a):

[...]

To nie "wywiad", tylko idiotensonda, dla hałsfrałów. Ale cię wyniuchał
ten reporter, he, he. Ale będzie hałsfrałenpisk w domach, jak usłyszą
tę "najmadrzejszą" we Śweidnic.
Mogłeś wspomnieć, że wszystko jest gorzej, ale branzel ci idzie
lepiej, bo więcej dramowych pornioli, niż kiedyś. Piotr

Data: 2009-07-13 13:25:00
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

Mozliwe ze to Zydzi cie bekon sprawdzaja. Na ile jestes grozny.

Musiales im niezle zalezc za skore.

R.

Data: 2009-07-13 14:25:33
Autor: Vic
raff wrote:
Mozliwe ze to Zydzi cie bekon sprawdzaja. Na ile jestes grozny.

Musiales im niezle zalezc za skore.

Od razu wiedzialem, ze to Mossad, nie zadne Radio Wroclaw... :D

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-13 14:32:09
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 14:25:33 +0200, Vic napisał(a):

Od razu wiedzialem, ze to Mossad, nie zadne Radio Wroclaw... :D

Prędzej Urząd Ochrony Konstytucji... Takie wałkuństwo im republikę
rozmontuje.
Mośkad to powinien mu płacić, albo przynajmniej podsyłać darmowe kody
do porniolskich stron.
Piotr

Data: 2009-07-13 14:32:20
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
Piotr wrote:

To nie "wywiad", tylko idiotensonda, dla hałsfrałów. Ale cię wyniuchał
ten reporter, he, he.

Wcale go nie wyniuchał.
Bekon to megaloman więc idę o zakład, że sam się pchał "do kamery". :)
--
Pit

Data: 2009-07-13 14:34:25
Autor: Piotr
Udzieliłem przed chwilą wywiadu
Dnia Mon, 13 Jul 2009 14:32:20 +0200, Pit Kowalski albo Nowak
napisał(a):

Wcale go nie wyniuchał.
Bekon to megaloman więc idę o zakład, że sam się pchał "do kamery". :)

To "końskim targiem" damy jedno i drugie, "reporter" wyniuchał
ryjącego się na sitko wałkuna.
Piotr

Data: 2009-07-13 14:38:15
Autor: raff
[...]

Moze to przed burdelem ten wywiad robili, to sie zalapal.

R.

Data: 2009-07-13 17:25:46
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:13f7e4cgvtjq1.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupi Piotruś się znów przebudził z pijackiego snu i swoje idiotyzmy fanzoli na grupie dyskusyjnej. Jak można być takim prymitywnym tłukiem?

boukun

Data: 2009-07-13 20:02:44
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 17:25:46 +0200, boukun napisał(a):

Głupi Piotruś się znów przebudził z pijackiego snu i swoje idiotyzmy fanzoli na grupie dyskusyjnej. Jak można być takim prymitywnym tłukiem?

Jak...? To ty najlepiej wiesz wałkun, boś tłuczek z dziada, pradziada.
Zerknij w lustro hałsfrał, wew tę mongolską mordę, to może cuś do ciebie
dotrze, he, he.
Piotr

Data: 2009-07-13 21:24:58
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:16tjwyac86ctr$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Oooo, głupek prawi swoją prymitywną mantrę. Dziadu, ty nawet w lustro się boisz spojrzeć.

boukun

Data: 2009-07-13 21:53:17
Autor: Piotr
Dnia Mon, 13 Jul 2009 21:24:58 +0200, boukun napisał(a):

Oooo, głupek prawi swoją prymitywną mantrę. Dziadu, ty nawet w lustro się boisz spojrzeć.

?
A skąd ci to przyszło do "głowy" hałsfrał? Te twoje "wnioski" są
zatrważająco komiczne, he, he...
Ale wysilaj się, wysilaj, tu pasta ci nie pomoże, dawaj te swoje:
"Oooo, głupek prawi swoją prymitywną mantrę"...
Koniecznie z tym prostackim "Oooo...", he, he.
Piotr

Data: 2009-07-14 10:10:56
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:152w5kmfmobdn$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Głupek, głupek, patrzcie, głupek...

boukun

Data: 2009-07-14 10:15:21
Autor: Piotr
Dnia Tue, 14 Jul 2009 10:10:56 +0200, boukun napisał(a):

Głupek, głupek, patrzcie, głupek...

A gdzie "Ooo", garkotłuku? Piotr

Data: 2009-07-14 10:16:08
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1xib1pwwp2mrn$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Tue, 14 Jul 2009 10:10:56 +0200, boukun napisał(a):

Głupek, głupek, patrzcie, głupek...

A gdzie "Ooo", garkotłuku?
Piotr

Ile ty masz stary, głupi dziadu lat?

boukun

Data: 2009-07-14 08:42:13
Autor: Hans Kloss
boukun <boukun@neostrada.pl> o godzinie 11:41 napisał(a):
 jestem dzisiaj pozytywnie naładowany.

Za czasów śmiecia edziagierka żeby sie pozytywnie naładować musiabyś poczekać
do 13stej, menelu.
J-23

Data: 2009-07-14 14:01:37
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3hgd5$1if$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakie cię szczęście spotkało, chlejesz jak widzę od rana bez żadnych ograniczeń i jesteś z tego powodu szczęśliwy. Ot, kolejny kapitalistyczny przymuł.

boukun

Udzieliłem przed chwilą wywiadu