Ud¼wig

Data: 2013-12-09 13:00:44
Autor: rmikke
Ud¼wig
W dniu poniedzia³ek, 9 grudnia 2013 20:55:46 UTC+1 u¿ytkownik Tata napisa³:
Czy ten rower (Allegro - 3767569551) nie rozleci siê pod moimi 110 kg (w ciuchach zimowych)? Szukam ma³ego sk³adaka, do 1000 z³, ma³ego, lekkiego, mieszcz±cego siê bez problemu w baga¿niku Toledo. Ten sk³adak mnie siê podoba, ale co z "no¶no¶ci±"?

Trudno powiedzieæ. Wiêkszo¶æ mniej lub bardziej markowych sk³adaków ma formalnie ograniczenie do 90, ew. 100kg (Brompton jest chlubnym wyj±tkiem) - wiem, bo siê rozgl±da³em. Z drugiej strony, na targach rowerowych wszyscy wystawcy mówili mi, ¿e po asfalcie, to i 120kg
powiezie bez uszczerbku dla ca³o¶ci - no, ale oni s± od sprzedawania tego.

Sk³adak z Decathlona mia³ ograniczenie do 100kg, ale w czasie jazdy
sztyca i kierownica wychyla³y siê pode mn± w przeciwnych kierunkach ;)

Ten, co pokaza³es, wygl±da bardzo solidnie - o ile zamek i sztyca wytrzymaj± - reszta te¿ powinna.

Data: 2013-12-09 22:45:33
Autor: z
Ud¼wig
W dniu 2013-12-09 22:00, rmikke pisze:
Ten, co pokaza³es, wygl±da bardzo solidnie - o ile zamek i sztyca
wytrzymaj± - reszta te¿ powinna.

Ja na niemieckim niemarkowym od paru lat wo¿ê ponad 100kg. W papierach ud¼wig 120kg. Na pocz±tku mia³em obawy ale jest dobrze. 600 z³ da³em. :-)

Ud¼wig