Ueaga: zolty Nigeryjczyk!

Data: 2010-07-06 13:58:25
Autor: fatso
Ueaga: zolty Nigeryjczyk!
Nigerysjkie listy juz mnie tylko wkurwiaja gdy bezczelny Murzyn ofiaruje mi sume ponizej $20 mln-
bo uwazam ze jestem wart wiecej.
Dostalem tez pare razy propozycje przechowania szmalu Chodorkowskiego, Zyda moskiewskigo ktorego
aktualnie Putin gnoi na Sybirze.
Ale dzis cos nowego_ Chinczyk probuje na mnie i to po polsku! tricku nigeryjskiego.
Cieszmy sie koledzy. To widomy znak ze Polska i jej jezyk zaistnialy nareszcie na rynku
zlodziejskim jako mocarstwo do oskubania. Do tej pory Polacy biegali co jedynie sami
za zlodziei.

fatso

PROJEKT BUSINESS
Uwaga

Ja jestem Pan Patrick KW Chan dyrektor wykonawczy i dyrektor finansowy Officer Hang Seng Bank Ltd., Hong Kong.
Mam lukratywny biznes wniosku wzajemnego zainteresowania dla ciebie;
wiaze sie z przekazaniem duzej sumy pieniedzy.
Mam swoje odniesienie w moim poszukiwaniu kogos, kto pasuje do mojego proponowane stosunkуw handlowych.
Jesli jestes zainteresowany wspуlpraca ze mna skontaktowac sie ze mna poprzez mуj prywatny e-mail (patkhungsung@aol.com) dla dalszych szczegуlуw

Twoje najblizszej odpowiedzi na to pismo zostanie docenione.

Data: 2010-07-06 15:02:00
Autor: marfi
Ueaga: zolty Nigeryjczyk!
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:OLFYn.147473$Yb4.88134hurricane...
PROJEKT BUSINESS
Uwaga

Ktoś kiedyś proponował następującą odpowiedź na podobny post:

 "Pojedynczopierzaste, zimotrwaÅ‚e odziomkowe, wyrastajÄ…ce z kÅ‚Ä…cza w dwóch
szeregach na długim ogonku liściowym. Mają długość przeważnie 10-30
(wyjątkowo do 60). Wyrastają rzadkostronie liści. Są dość duże, okrągłe i
bez zawijki, rdzawożółego koloru. Pierścień zarodni z 10-20 zgrubiałymi
komórkami. Zarodnikuje od lipca do września. Duże kupki zarodni prześwitują
przez liście. "

--
marfi

Data: 2010-07-06 14:02:55
Autor: Ritchie
Ueaga: zolty Nigeryjczyk!
Gdzies w necie koles opisywal swoje przezycia z nigeryjczykami - przelali mu z tego co pamietam 20 USD ;) Podal sie za duchownego i korespondowal z nimi dobre pare tygodni, czy nawet miesiecy. Jak ktos znajdzie link, to chetnie poczytam ;)

--

Ueaga: zolty Nigeryjczyk!