[Gazownia] Ueli Steck zdobył samotnie Annapurnę.

Data: 2013-10-15 10:57:26
Autor: Olin
[Gazownia] Ueli Steck zdobył samotnie Annapurnę.
Krótki sms z Annapurny: Szczyt, samotnie, Południowa Ściana. Ueli Steck po
trwającym 28 godzin ataku został pierwszym człowiekiem w historii, który
zdobył samotnie południową ścianę najbardziej śmiercionośnego z
ośmiotysięczników. - Odkryłem swoją granicę na tej wysokości. Jeśli zrobię
kiedyś coś cięższego, to myślę, że zginę - powiedział Steck.

Całość:
http://off.sport.pl/off/1,111379,14777136,Ueli_Steck_zdobyl_samotnie_Annapurne____Trudniejsze.html#Cuk

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

[Gazownia] Ueli Steck zdobył samotnie Annapurnę.