Uff!

Data: 2010-05-10 14:36:05
Autor: Bombelek
Uff!
Witam prawie wszystkich ponownie.
Słuchajcie, co to za awantura z tym Jarosławem Kaczyńskim?
Podobno okazał się wielkim przyjacielem Rosjan.
Oglądałem na youtube spot ale nie mogę uwierzyć, że jest prawdziwy.
To chyba jakaś prowokacja!

Data: 2010-05-10 08:43:02
Autor: Bruner
Uff!
wybory ida to zrobi wszystko, jeszcze w wrzesniu sie pytal "po co zaproszono Putina na Westerplatte"
za jego rzadow nie doszlo nawet do jednego spotkania na szczeblu ministerialnym z Rosjanami.

Widzi trend ze jego nastawienie anty Rosyjskie nie przynosza mu posluchu a wiekszosc spoleczenstwa jest za normalizacja stosuknow to zmienil ton.

Moze lepiej powie czemu podpisal umowe z Dell'em, Dell zabral 200 mln pomocy spolecznej i sie ulotnil z Lodzi. Ten czlowiek nic nie zrobil dla Polski tylko same szkody.

Data: 2010-05-10 14:41:01
Autor: Neko
Uff!
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Witam prawie wszystkich ponownie.

A kogo nie witasz ?

Data: 2010-05-10 15:32:03
Autor: Bombelek
Uff!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hs8uu5$8jr$1news.onet.pl...
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał

Witam prawie wszystkich ponownie.

A kogo nie witasz ?

Np. takich jak ty.

Data: 2010-05-10 15:33:00
Autor: Piotr
Uff!
Dnia Mon, 10 May 2010 14:41:01 +0200, Neko napisał(a):

Witam prawie wszystkich ponownie.

A kogo nie witasz ?

A to istotne? Pierwszy raz gościa widzę.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-10 15:37:48
Autor: Neko
Uff!
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał

A to istotne? Pierwszy raz gościa widzę.

Pewnie jakis przebieraniec.

PS. Czy zauwazyl Pan, ze Panslavista przestal sie udzielac?
Chory?

Data: 2010-05-10 06:41:03
Autor: zbig
Uff!
On 10 Maj, 15:37, "Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "Piotr" <p...@wp.pl> napisał

> A to istotne? Pierwszy raz gościa widzę.

Pewnie jakis przebieraniec.

PS. Czy zauwazyl Pan, ze Panslavista przestal sie udzielac?
Chory?

Może ma rzeżączkę, dziś ogladał swojego penisa i nie omieszkał o tym
poinformować

Data: 2010-05-10 15:43:51
Autor: Neko
Uff!
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Może ma rzeżączkę, dziś ogladał swojego penisa i nie omieszkał o tym
poinformować

Slyszalem, ze jak sie jest obrzezanym, to chroni to przed chorobami
wenerycznymi. Ale pewnie to plotki...

Data: 2010-05-10 15:40:20
Autor: Piotr
Uff!
Dnia Mon, 10 May 2010 15:37:48 +0200, Neko napisał(a):

PS. Czy zauwazyl Pan, ze Panslavista przestal sie udzielac?
Chory

Dawno już się ogranicza. Powodów nie znam.
Piotr

Data: 2010-05-10 15:45:05
Autor: Panslavista
Uff!

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:hs92bm$oir$1news.onet.pl...
[...]

Nadmiar wałkoni - wszelkiej maści...

Data: 2010-05-10 15:44:26
Autor: Panslavista
Uff!

"Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl> wrote in message news:hs9293$oq7$1news.onet.pl...
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał

A to istotne? Pierwszy raz gościa widzę.

Pewnie jakis przebieraniec.

PS. Czy zauwazyl Pan, ze Panslavista przestal sie udzielac?
Chory?

Zasmradzasz baraniną i czosnkiem tę atmosferę.

Data: 2010-05-10 14:46:18
Autor: Lorn
Uff!
Bombelek pisze:
[...]

Dopiero się zdziwisz jak Jaruś zacznie promować Love Parade ;-P

Wybierz prezydenta... SONDA
http://sonda.hanzo.eu/sondy,71517,WiEn.html

Data: 2010-05-10 15:07:23
Autor: PesTYcyD
Uff!
W dniu 2010-05-10 14:46, Lorn pisze:
Dopiero się zdziwisz jak Jaruś zacznie promować Love Parade ;-P

Dokładnie, ja czekam na moment, kiedy założy związek partnerski z ministrem zero.

Data: 2010-05-10 16:25:50
Autor: cirrus
Uff!
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4be7fdaf$0$17089$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Bo to był zombi ucharakteryzowany na Jarusia.

--
stevep

Uff!