Uff, wyjaśniło się

Data: 2010-01-21 14:36:36
Autor: Slawek SWP
Uff, wyjaśniło się
Chlebowski jest czysty, nie spiskował i nie konspirował! Właśnie się wyjaśniło, że Zbigniew Chlebowski nie brał udziału i nie blokował choć mówił, że blokował ale to kiedyś i co innego blokował niż to o czym mówił, że blokował bo nie blokował!
Sam wyjaśnił, że jest w porządku, właśnie przed chwilą do dziesiątek widzów telewizji - co nie twierdzi, że jest obiektywna - powiedział, że mówił ale o czym innym więc o co chodzi i dlaczego się czepiają...
Notabene, skończyło się działanie pigułek na powstrzymanie pocenia i teraz już wychlustuje wiadrami wszystkie zaległe poty.

--
SĹ‚awek SWP

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-01-21 14:44:10
Autor: u2
Uff, wyjaśniło się
W dniu 2010-01-21 14:36, Slawek SWP pisze:

Notabene, skończyło się działanie pigułek na powstrzymanie pocenia i
teraz już wychlustuje wiadrami wszystkie zaległe poty.

Przecież ma kort tenisowy na swojej posesji. Tam powinien wylewać swoje
siódme poty. Ale pewnie przy jednorękim bandycie łatwiej :)

Data: 2010-01-21 17:56:25
Autor: cirrus
Uff, wyja¶niło się
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hj9mcb$d2j$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Pewnie lepiej by było jakby na¶ladował Jarusia i branzlował się przed telewizorem.

--
stevep

Data: 2010-01-21 22:46:14
Autor: Slawek SWP
Uff, wyja¶niło się
Użytkownik cirrus napisał:
[...]

A ty co, dawny lokaj...? Zaskoczyłe¶ kogo¶ przy branzlowaniu przed telewizorem? Trauma?

--
Sławek SWP

['] Prawd± po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-01-22 16:23:11
Autor: cirrus
Uff, wyja¶niło się
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hjaik7$150$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik cirrus napisał:
[...]

Mógłbym ci się za lokaja odwdzięczyć ¶winiopasem, ale nie wiem czy nie byłby to komplement.

--
stevep

Data: 2010-01-22 17:45:00
Autor: Slawek SWP
Uff, wyja¶niło się
Użytkownik cirrus napisał:
[...]

W ¶redniowieczu posiadacz ¶wiń to był kto¶... PóĽniej opieka nad tymi szlachetnymi zwierzętami spadała na coraz to mniej ważnych członków gospodarstwa. Teraz już się ¶wiń nie wypuszcza z chlewa.
Lokaj nie miał być obelg± tylko sposobem na zaskoczenie kogo¶ w sytuacji intymnej.

Data: 2010-01-21 15:35:22
Autor: awe
Uff, wyja¶niło się
Chlebowski to wiesniak jakis cholera wie skad. Rzekomo nawet zostal ostatnio strazakiem. Buractwo komapromituje nas na kazdym kroku. Skad te mylki sie wziely. Macherzy o intelekcie na poziomie robionych po pijaku.
awe

Data: 2010-01-21 15:35:37
Autor: u2
Uff, wyja�ni�o si�
W dniu 2010-01-21 15:35, awe pisze:
Chlebowski to wiesniak jakis cholera wie skad. Rzekomo nawet zostal ostatnio strazakiem. Buractwo komapromituje nas na kazdym kroku. Skad te mylki sie wziely. Macherzy o intelekcie na poziomie robionych po pijaku.

Kolesie.

Data: 2010-01-21 15:57:06
Autor: Piotr
Uff, wyjaśniło się
Dnia Thu, 21 Jan 2010 14:36:36 +0100, Slawek SWP napisał(a):

Chlebowski jest czysty, nie spiskował i nie konspirował! Wła¶nie się wyja¶niło, że Zbigniew Chlebowski nie brał udziału i nie blokował choć mówił, że blokował ale to kiedy¶ i co innego blokował niż to o czym mówił, że blokował bo nie blokował!
Sam wyja¶nił, że jest w porz±dku, wła¶nie przed chwil± do dziesi±tek widzów telewizji - co nie twierdzi, że jest obiektywna - powiedział, że mówił ale o czym innym więc o co chodzi i dlaczego się czepiaj±...
Notabene, skończyło się działanie pigułek na powstrzymanie pocenia i teraz już wychlustuje wiadrami wszystkie zaległe poty.

Uff, a jak Kałecki musiał odetchn±ć!? Bidulek już zupelnie nie ma "kudeł w
rowie"...
A na cmentarzu Chleboski był siem pomodlić:
Automacie nasz, który u Rycha stoisz
brzęcz się imię twoje i kasa moja,
przyjdĽ bogactwo moje, i twoje Rychu!
Jako dzi¶, tak i na wieki, wieków sitwa!
Piotr
PS. Hucpa, hucpę goni i hucp± pogania.
--
Czego to ludzie z głupoty nie zrobi±:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-22 10:40:54
Autor: # he®sk #
Uff, wyja¶niło się
On Thu, 21 Jan 2010 15:57:06 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

A na cmentarzu Chleboski był siem pomodlić:
   przeciez powiedzial, pojechal na grob siostry.  pomodlic. zwykle na cmentarz po to sie jedzie.
 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 10:40:54
Autor: # he®sk #
Uff, wyja¶niło się
On Thu, 21 Jan 2010 14:36:36 +0100, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

Chlebowski jest czysty, nie spiskował i nie konspirował! [...]

 przy takim idiotycznym zadawaniu pytan przez samiczke losia
 chlebek nawet nie musial sie pocic. chyba, ze ze smiechu.
 beatka wyszla na zerowa idiotke. wannowy probowal trzymac
 fason unikajac walkoweru. nawet gwiazda sld nie wiedziala
 o co pytac. ogolna ocena ponad 10-cio godzinnych "przesluchan"
 to osmieszenie poslow PiS, a tym samym jego prezesa.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 10:53:44
Autor: Slawek SWP
Uff, wyjaśniło się
Użytkownik # he®sk # napisał:
[...]

No właśnie o tym jest ten wątek. Chlebowski nie jest umoczony, nie jest wplątany w protekcję i generalnie nie miał i nie ma nic wspólnego z Sejmem, Rządem, Senatem, uchwalaniem ustaw i w ogóle z czymkolwiek a z PO w szczególności!

Data: 2010-01-22 12:58:32
Autor: # he®sk #
Uff, wyja¶niło się
On Fri, 22 Jan 2010 10:53:44 +0100, Slawek SWP
> [...]

>   o co pytac. ogolna ocena ponad 10-cio godzinnych "przesluchan"
>   to osmieszenie poslow PiS, a tym samym jego prezesa.

No wła¶nie o tym jest ten w±tek. Chlebowski nie jest umoczony, nie jest wpl±tany w protekcję i generalnie nie miał i nie ma nic wspólnego z Sejmem, Rz±dem, Senatem, uchwalaniem ustaw i w ogóle z czymkolwiek a z PO w szczególno¶ci!o

 eeee tam. mial/ma kolegow ktorzy chcieli wykorzystac ta zanjomosc.
 chlebkowi nie bylo latwo sie wykrecic wiec kluczyl, obiecywal, a tak
 na prawde gie mogl, bo ustawa nie trafila jeszcze do sejmu wiec na
 tym etapie mogl obiecywac cuda. zauwaz, ze pozniej ustawa zostala  szybko uchwalona (restrykcyjnie!),a prezydent z pospiechem ja
 podpisal. czy to nie jest zastanawiajace ? --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 13:16:22
Autor: Slawek SWP
Uff, wyjaśniło się
Użytkownik # he®sk # napisał:
> [...]
  tym etapie mogl obiecywac cuda. zauwaz, ze pozniej ustawa zostala
  szybko uchwalona (restrykcyjnie!),a prezydent z pospiechem ja
  podpisal. czy to nie jest zastanawiajace ?

Rzeczywiście, Prezydent jest winien - no to się już wszystko wyjaśniło. Zakończyć komisję i nie dopuścić do spisania wniosków, po cholerę ta szopka!

Data: 2010-01-22 14:02:20
Autor: # he®sk #
Uff, wyja¶niło się
On Fri, 22 Jan 2010 13:16:22 +0100, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

>   tym etapie mogl obiecywac cuda. zauwaz, ze pozniej ustawa zostala
>   szybko uchwalona (restrykcyjnie!),a prezydent z pospiechem ja
>   podpisal. czy to nie jest zastanawiajace ?

Rzeczywi¶cie, Prezydent jest winien - no to się już wszystko wyja¶niło.

 nie oceniam w kwestii winy. zastanawia mnie dlaczego prezydent
 podpisal szybciutko ustawe i to w ksztalcie bardzo restrykcyjnym.
 wszesniej sejm w tempie expresowym ja uchwalil, a przeciez afera
 byla juz rozdmuchana jak balonik. cos tu nie gra...

Zakończyć komisję i nie dopu¶cić do spisania wniosków, po cholerę ta szopka!

 masz racje, szopka. glowni aktorzy (SLD-PiS-PO) sa zainteresowani
 tym tematem w kategoriach kto-kogo, a nie szukania winnych.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 14:16:48
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Uff, wyja¶niło się

"# heRsk #" <jokebigbrednie@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

 masz racje, szopka. glowni aktorzy (SLD-PiS-PO) sa zainteresowani
 tym tematem w kategoriach kto-kogo, a nie szukania winnych.

-- --
,Kto kogo?' to znany do obrzydzenia leninowski ,wapros'.
Poraz pierwszy od niepamietnych czasow zdarzylo ci sie
Skalimowski napisac w miare obiektywnie brzmiace zdanie.
Watpie jednak bys byl w stanie dluzej niz przez piec minut
utrzymac ten poziom wypowiedzi. :-/

AR

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 14:31:26
Autor: # he®sk #
Uff, wyja¶niło się
On Fri, 22 Jan 2010 14:16:48 +0100, "Wlodzimierz Zabotynski"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

 masz racje, szopka. glowni aktorzy (SLD-PiS-PO) sa zainteresowani
 tym tematem w kategoriach kto-kogo, a nie szukania winnych.

-- --
,Kto kogo?' to znany do obrzydzenia leninowski ,wapros'.

 a jak to nazwiesz ?

Poraz pierwszy od niepamietnych czasow zdarzylo ci sie
Skalimowski napisac w miare obiektywnie brzmiace zdanie.

 a ty cos za ptaszek? wciaz w zawodzie od czasow prl ?

Watpie jednak bys byl w stanie dluzej niz przez piec minut
utrzymac ten poziom wypowiedzi. :-/

 to mas zproblem. probuj go jakos rozwiazac.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 13:56:45
Autor: the_foe
Uff, wyjaśniło się
[...]

Chlebowski to zlodziej to jasne, ale przeciez lobby hazardowe w wolnych czasach wydalo w sumie na politykow ok 50 mln zl. Co, wszystko wzial Chlebowski? Tym bardziej, ze najlepsze czasy byly za SLD i PIS. Lobby udalo sie wprowadzic cala usatwe za czasow Millera. Za czasow JK ukrecili niekorzystne poprawki Gilowskiej, ktory przeszly w rzadzie. To chyba wiecej musilo kosztowac niz opalacanie informatora Chlebowskiego?

--
the_foe

Data: 2010-01-22 14:04:30
Autor: # he®sk #
Uff, wyja¶niło się
On Fri, 22 Jan 2010 13:56:45 +0100, the_foe <the_foe@wupe.pl> wrote:

[...]

 chlebek moze ma cos do powiedzenia w pewnym hotelu w szczawnie zdroju
 ale na polu hazardu to plywak. za cienki jest.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Uff, wyjaśniło się