Uff, wyjaśniło się

Data: 2010-01-22 10:40:54
Autor: # heÂŽsk #
Uff, wyjaśniło się
On Thu, 21 Jan 2010 14:36:36 +0100, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

Chlebowski jest czysty, nie spiskował i nie konspirował! [...]

 przy takim idiotycznym zadawaniu pytan przez samiczke losia
 chlebek nawet nie musial sie pocic. chyba, ze ze smiechu.
 beatka wyszla na zerowa idiotke. wannowy probowal trzymac
 fason unikajac walkoweru. nawet gwiazda sld nie wiedziala
 o co pytac. ogolna ocena ponad 10-cio godzinnych "przesluchan"
 to osmieszenie poslow PiS, a tym samym jego prezesa.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 10:53:44
Autor: Slawek SWP
Uff, wyjaśniło się
Użytkownik # he®sk # napisał:
[...]

No właśnie o tym jest ten wątek. Chlebowski nie jest umoczony, nie jest wplątany w protekcję i generalnie nie miał i nie ma nic wspólnego z Sejmem, Rządem, Senatem, uchwalaniem ustaw i w ogóle z czymkolwiek a z PO w szczególności!

--
Sławek SWP

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

Data: 2010-01-22 12:58:32
Autor: # heÂŽsk #
Uff, wyjaśniło się
On Fri, 22 Jan 2010 10:53:44 +0100, Slawek SWP
> [...]

>   o co pytac. ogolna ocena ponad 10-cio godzinnych "przesluchan"
>   to osmieszenie poslow PiS, a tym samym jego prezesa.

No właśnie o tym jest ten wątek. Chlebowski nie jest umoczony, nie jest wplątany w protekcję i generalnie nie miał i nie ma nic wspólnego z Sejmem, Rządem, Senatem, uchwalaniem ustaw i w ogóle z czymkolwiek a z PO w szczególności!o

 eeee tam. mial/ma kolegow ktorzy chcieli wykorzystac ta zanjomosc.
 chlebkowi nie bylo latwo sie wykrecic wiec kluczyl, obiecywal, a tak
 na prawde gie mogl, bo ustawa nie trafila jeszcze do sejmu wiec na
 tym etapie mogl obiecywac cuda. zauwaz, ze pozniej ustawa zostala  szybko uchwalona (restrykcyjnie!),a prezydent z pospiechem ja
 podpisal. czy to nie jest zastanawiajace ? --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 13:16:22
Autor: Slawek SWP
Uff, wyjaśniło się
Użytkownik # he®sk # napisał:
> [...]
  tym etapie mogl obiecywac cuda. zauwaz, ze pozniej ustawa zostala
  szybko uchwalona (restrykcyjnie!),a prezydent z pospiechem ja
  podpisal. czy to nie jest zastanawiajace ?

Rzeczywiście, Prezydent jest winien - no to się już wszystko wyjaśniło. Zakończyć komisję i nie dopuścić do spisania wniosków, po cholerę ta szopka!

Data: 2010-01-22 14:02:20
Autor: # heÂŽsk #
Uff, wyjaśniło się
On Fri, 22 Jan 2010 13:16:22 +0100, Slawek SWP
> [...]

>   podpisal. czy to nie jest zastanawiajace ?

Rzeczywiście, Prezydent jest winien - no to się już wszystko wyjaśniło.

 nie oceniam w kwestii winy. zastanawia mnie dlaczego prezydent
 podpisal szybciutko ustawe i to w ksztalcie bardzo restrykcyjnym.
 wszesniej sejm w tempie expresowym ja uchwalil, a przeciez afera
 byla juz rozdmuchana jak balonik. cos tu nie gra...

Zakończyć komisję i nie dopuścić do spisania wniosków, po cholerę ta szopka!

 masz racje, szopka. glowni aktorzy (SLD-PiS-PO) sa zainteresowani
 tym tematem w kategoriach kto-kogo, a nie szukania winnych.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 14:16:48
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Uff, wyjaśniło się

"# heRsk #" <jokebigbrednie@interia.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

 masz racje, szopka. glowni aktorzy (SLD-PiS-PO) sa zainteresowani
 tym tematem w kategoriach kto-kogo, a nie szukania winnych.

-- --
,Kto kogo?' to znany do obrzydzenia leninowski ,wapros'.
Poraz pierwszy od niepamietnych czasow zdarzylo ci sie
Skalimowski napisac w miare obiektywnie brzmiace zdanie.
Watpie jednak bys byl w stanie dluzej niz przez piec minut
utrzymac ten poziom wypowiedzi. :-/

AR

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-22 14:31:26
Autor: # heÂŽsk #
Uff, wyjaśniło się
On Fri, 22 Jan 2010 14:16:48 +0100, "Wlodzimierz Zabotynski"
<a_rem@poczta.onet.pl> wrote:

 masz racje, szopka. glowni aktorzy (SLD-PiS-PO) sa zainteresowani
 tym tematem w kategoriach kto-kogo, a nie szukania winnych.

-- --
,Kto kogo?' to znany do obrzydzenia leninowski ,wapros'.

 a jak to nazwiesz ?

Poraz pierwszy od niepamietnych czasow zdarzylo ci sie
Skalimowski napisac w miare obiektywnie brzmiace zdanie.

 a ty cos za ptaszek? wciaz w zawodzie od czasow prl ?

Watpie jednak bys byl w stanie dluzej niz przez piec minut
utrzymac ten poziom wypowiedzi. :-/

 to mas zproblem. probuj go jakos rozwiazac.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Uff, wyjaśniło się