Ufff ...

Data: 2009-04-23 21:01:55
Autor: Jerzy Tabortowski
Ufff ...
"W socjaliźmie z ludzką twarzą wolni murarze są w stanie zapewnić sobie na okrągło godziwą pracę i wynagrodzenie, a co za tym idzie, szczęśliwe życie. boukun"

:) coraz mocniej nadaje koleś.
Jakim rynsztokiem płynie ów ??

Data: 2009-04-23 22:48:44
Autor: Piotr
Ufff ...
Dnia Thu, 23 Apr 2009 21:01:55 +0200, Jerzy Tabortowski napisał(a):

:) coraz mocniej nadaje koleś.
Jakim rynsztokiem płynie ów ??

Ja myślę, że to są początki schizofrenii skąpoobjawowej, he, he. To przecie
choroba jego ukochanego socjalizma.
Piotr

Data: 2009-04-23 23:14:48
Autor: boukun
Ufff ...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1g8vcgflj4xqn.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Pasujecie do siebie, ten sam język, ta sama zgryzota.

boukun

Data: 2009-04-24 07:20:12
Autor: Piotr
Ufff ...
Dnia Thu, 23 Apr 2009 23:14:48 +0200, boukun napisał(a):

Pasujecie do siebie, ten sam język, ta sama zgryzota.

Nie wmawiaj sobie radości życia, pasożycie... Albo, w sumie... Co ci
pozostało poza waleniem konia i mrzonkami o potędze... Wmawiaj sobie!
Piotr

Data: 2009-04-24 08:23:35
Autor: boukun
Ufff ...

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:985ulv0rifoz.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Tak za konfesjonałem z tymi koniami tylko walczycie? Och, kato-bolszewicy...
Pasożydy!

boukun

Ufff ...