Ufff jak gorąco .....

Data: 2009-07-18 15:05:12
Autor: MH
Ufff jak gorąco .....
Na ogrodzie nie da się wysiedzieć.. W chałpie trochę chłodniej. Syn zabrał mi
ramola i pojechał z laską "nad wodę". W ramolu mojej starej padł akumulator.
W co się bawić ....

MH

Data: 2009-07-18 15:14:15
Autor: konserwator
Ufff jak gorąco .....

Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:12d2.0000014e.4a61c888newsgate.onet.pl...
Na ogrodzie nie da się wysiedzieć.. W chałpie trochę chłodniej. Syn zabrał mi
ramola i pojechał z laską "nad wodę". W ramolu mojej starej padł akumulator.
W co się bawić ....

Przypierdol komus to od razu zrobi ci sie lepiej...
Mozesz we mnie (poswiece sie...)
u mnie na chacie 26 a za oknem 37 w cieniu...

Data: 2009-07-18 15:21:52
Autor: rAzor
Ufff jak gorąco .....
Użytkownik konserwator napisał:
[...]

U mnie pochmurno, termometr pokazuje .. 14 stopni. :-)
Ulewa, burza, ulewa, trochę spokoju i znowu napieprza.
--
Zabrać Platformie media, a sama zdechnie.
Dać PiSowi media - i sam się wykończy. he he he

Data: 2009-07-18 15:39:11
Autor: konserwator
Ufff jak gorąco .....

Użytkownik "rAzor" <huck-travelling-willbury@hotdog.au> napisał w wiadomości news:h3sias$9qr$1news.onet.pl...
[...]

troche macie przejebane - przyznaje...

czemu to u nas nie pada...(no pada ale noca....)

mnie nie zaleje. Chybaby przez tydzien bylo oberwanie chmury....
mazurzy dobre kanaly wykopali....i skuteczne... Donald (to ten czlowiek podajacy sie za premiera RP) moglby sie uczyc....

Data: 2009-07-18 15:33:01
Autor: MH
Ufff jak gorąco .....

> [...]
> W co się bawić ....

Przypierdol komus to od razu zrobi ci sie lepiej...

Eeee tam... Nie w mojej naturze. Chyba pójdę po piwo na butach...

MH

Data: 2009-07-18 06:36:37
Autor: Antenka
Ufff jak gorąco .....
Lepiej wyszukaj dla mnie jakiś fajny jazzowy kawałek ;-)  Aha a jak
się chodzi "na butach"? Tylko nie odfruń... ;-)

Antenka

Data: 2009-07-18 15:40:45
Autor: MH
Ufff jak gorąco .....
Lepiej wyszukaj dla mnie jakiś fajny jazzowy kawałek ;-)  Aha a jak
się chodzi "na butach"? Tylko nie odfruń... ;-)

Obiecuję !! Ale po 22.00. Tymczasem śmigam na browca..

MH

Data: 2009-07-18 15:22:27
Autor: rAzor
Ufff jak gorąco .....
Użytkownik MH napisał:
Na ogrodzie nie da się wysiedzieć.. W chałpie trochę chłodniej. Syn zabrał mi
ramola i pojechał z laską "nad wodę". W ramolu mojej starej padł akumulator.
W co się bawić ....

Tylok alternatora nie tykaj - na tym trzeba się znać. he he he

Data: 2009-07-18 15:34:00
Autor: MH
Ufff jak gorąco .....
Użytkownik MH napisał:
> [...]
> W co się bawić ....

Tylok alternatora nie tykaj - na tym trzeba się znać. he he he

Masochista -:)

MH

Data: 2009-07-18 15:35:15
Autor: raff
Ufff jak gorąco .....
MH pisze:
Na ogrodzie nie da się wysiedzieć.. W chałpie trochę chłodniej. Syn zabrał mi
ramola i pojechał z laską "nad wodę". W ramolu mojej starej padł akumulator.
W co się bawić ....

malym sie pobaw.

R.

Data: 2009-07-18 15:39:17
Autor: MH
Ufff jak gorąco .....
MH pisze:
> [...]
> ramola i pojechał z laską "nad wodę". W ramolu mojej starej padł akumulator.

Tobie pomaga ??

MH

Data: 2009-07-18 17:24:15
Autor: Panslavista
Ufff jak gorąco .....

[...]

W doktora, szlauchem...

Data: 2009-07-18 18:08:52
Autor: Imię Nazwisko
Ufff jak gorąco .....
Użytkownik "MH"

[...]
W co się bawić ....

Możesz odpowiedzieć, na to co napisałem pzred twoim zniknięciem:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]
eee tam zaraz UCZONY....

Wiem. Ale liczyłem na to, że takie stwiedzenie zachęci cię
do merytorycznej odpowiedzi, a nie tylko do ozdobników typu
"sranie pościanie".

aby stwierdzić, że jednak te 2 promile pedofili to wynik
dzielenia liczby stwierdzonych przypadków przez liczbę
duchownych katolickich.

W jaki sposób stwierdzonych przypadków ?! Czy w owej
publikacji Jenkins
opsuje metodologię swoich "badań"? Guzik !!

I to utwierdza mnie w przekonaniu, że nie zajrzałes do
podanego linku. Bo w spisie treści są podrozdziały opisujące
metodykę, tyle że akurat większość nie znalazła się w
podglądzie (za darmo sa tylko niektóre strony). Więc nie
byłes w stanie stwierdzić, ze tego opisu nie ma. Mogłeś więc
jedynie dodać jeszcze jeden ozdobnik:

Ale durny czytelnik kupi to , bo tak w książce pisze.

być może licząc, ze durny czytelnik czyta tylko te
ozdobniki. Ale durny czytelnik w postaci wyżej podpisanego
przeczytał całość twojego tekstu.

[...]

Co potem zrobisz ze swoim wnioskiem,
że "co drugi to pedofil" to już twoja zmartwienie

Moje ????? Chyba Cię potrzaskało...

Że nie rozumiesz książek, których nie przeczytałeć jestem w
stanie pojąć (Pit Kowalski twierdzi, że nie tylko tych,
 - zaprzeczac nie będę). Ale żeby nie rozumiec własnych
tekstów sprzed paru godzin:

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości

Biorąc pod uwagę fakt , że księża stanowią 4 promile
ogólnej populacji ,
wniosek jest prosty : co drugi to pedofil ...

A gdyby jednak interesowała cie merytoryczna dyskusja, to za
darmo i w całości jest ten tekst na bardzo podobne tematy,
zwierający równiez opisy metod:
http://psychology.sju.edu/downloads/mcglone1.pdf

Jenkins jest dość szczegółowo omawiany i autor  (profesor
Johns
Hopkins University w  Baltimore) nie ma zastrzeżeń do jego
metod, a wręcz przeciwnie - wyróżnia go kosztem innych.

Pozdrawiam
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-07-19 19:01:12
Autor:
Ufff jak gorÂąco .....
On Sat, 18 Jul 2009 15:05:12 +0200, "MH" <logiznam1@op.pl> wrote:

Na ogrodzie nie da się wysiedzieć.. W chałpie trochę chłodniej. Syn zabrał mi
ramola i pojechał z laską "nad wodę". W ramolu mojej starej padł akumulator.

 no to qrde dotknely cie same nieszczescia...

W co się bawić ....

 w zakup "nowego" samochodu...

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-07-19 19:38:56
Autor: MH
Ufff jak gorÂąco .....
> [...]

> ramola i pojechał z laską "nad wodę". W ramolu mojej starej padł akumulator.

 no to qrde dotknely cie same nieszczescia...

 w zakup "nowego" samochodu...

Dlaczego "nowego" ?? Urrwa , szarpnie trochę po kieszeni , ale chyba wezmę nowy.
Z całą pewnością nie kupię "nowego" , lecz nowego. Bez wielkiego "szpanu" , ale
myślę o czymś dobrym.. Honda Accord ..??

MH

--

Ufff jak gorąco .....