Ufff.., znowu o Smoleńsku

Data: 2012-05-28 15:02:00
Autor: MH
Ufff.., znowu o Smoleńsku
1) przyczyn± katastrofy była sztuczna mgła
2) przyczyn± katastrofy był rozpylony hel
3) przyczyn± katastrofy był wyciek paliwa z silnika na Okęciu
4) przyczyn± katastrofy był meaconing
5) przyczyn± katastrofy był impuls EM
6) Przyczyn± katastrofy było złapanie tupolewa w sieci przez helikopter
7) przyczyn± katastrofy był brak borow'ców na lotnisku w Smoleńsku
8) przyczyn± katastrofy były 2 wybuchy
9) przyczyn± katastrofy było zdetonowanie bomby hiperbarycznej
10) samolot został "obezwładniony" 15m nad poziomem pasa

   www.fakt.pl/PiS-po-bandzie-Tupolew-obezwladniony-,artykuly,107830,1.html

11) samolot został rozdupcony 36m nad poziomem pasa

   bombardier.nowyekran.pl/post/63598,taws-ten-przyrzad-sie-nie-myli

Jeżeli co¶ zostało pominięte, to dopiszcie, bo wszystkiego w tym natłoku nie
jestem w stanie spamiętać.

Ciekaw jestem co jeszcze te pisiorskie czuby s± w stanie wymy¶leć.

MH

Data: 2012-05-28 17:53:17
Autor: krzysztofwiktor
Ufff.., znowu o Smoleńsku
Użytkownik " MH" <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jq0418$h1h$1inews.gazeta.pl...
1) przyczyn± katastrofy była sztuczna mgła
[...]

Jeżeli co¶ zostało pominięte, to dopiszcie, bo wszystkiego w tym natłoku nie
jestem w stanie spamiętać.

Ciekaw jestem co jeszcze te pisiorskie czuby s± w stanie wymy¶leć.

Zapomniałe¶ dodać, że przyczyna katastrofy były teksty idiotów, takich
jak Ty.
Za długo na grupie bez diotycznych tekstów i trzeba do pieca dołożyć?
IdĽ na spacer,pow±chaj jak pachnie trwa, jak ¶wieci słonko a może Ci
przejdzie ochota na m±canie i wyci±ganie ze ¶mieci podobnych Tobie.

--
Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Wiktor

Data: 2012-05-28 16:29:01
Autor: MH
Ufff.., znowu o Smoleńsku
krzysztofwiktor <krzysztofwiktor@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

IdĽ na spacer,pow±chaj jak pachnie trwa, jak ¶wieci słonko a może Ci
przejdzie ochota na m±canie i wyci±ganie ze ¶mieci podobnych Tobie.

=================

Aż tak zabolało?

MH

Data: 2012-05-28 18:57:14
Autor: KM
Ufff.., znowu o Smoleńsku
Aż tak zabolało?

od czasu udowodnienia że bylo 2 ładunek na sprzydłach (2 kg lewo i 5 kg prawo) miło¶nicy Putina nasilili aktywno¶ć

KM

Data: 2012-05-28 18:04:25
Autor: MH
Ufff.., znowu o Smoleńsku
KM <K.Maciek@onnet.co> napisał(a):
>Aż tak zabolało?

od czasu udowodnienia że bylo 2 ładunek na sprzydłach (2 kg lewo i 5 kg prawo) miło¶nicy Putina nasilili aktywno¶ć

KM
==============

Gdzie ten dowód? Pod "KŻYŻEM", który oddano "MJASTU" ??

MH

Data: 2012-05-29 07:49:03
Autor: KM
Ufff.., znowu o Smoleńsku
,>Gdzie ten dowód? Pod "KŻYŻEM", który oddano "MJASTU" ??

dowod to to zę prokuratura NIE CHCE spotkać się z PROFESOREM BINIĘDˇ. Jedynym jego warunkiem jest by bylo to w Ambasadzie USA i w obecno¶ci ABASADORA.
Wtedy przekaże swoje dowody (wspomaglai mu inni laureaci Nobla - chc± pozostań anomimowo)

KM

Data: 2012-05-29 09:00:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Ufff.., znowu o Smoleńsku

Użytkownik "KM" <K.Maciek@onnet.co> napisał w wiadomo¶ci news:jq1o1k$6m1$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gówno prawda.
Prokuratura chce spotkać się z Binięd±, by dogadać się w sprawie przekazania przez niego danych, którymi karmił komputer. Obojętnie gdzie i na jakich warunkach. Macierewicz zaproponował spotkanie z jego zespołem i towarzysz±cym Binięd±. Prokuratura odmówiła, ponieważ j± interesuje spotkanie z Binięd±, a nie zespołem. Wówczas Macierewicz wydał o¶wiadczenie, że prokuratura nie chce spotkać się z Binięd±, co jest wierutnym kłamstwem.

Prawda jest taka, że zarówno Macierewicz jak i Binięda pozoruj± chęć spotkania, do którego nigdy nie dopuszcz± i nigdy nie zostan± przekazane dane stanowi±ce podstawę symulacji komputerowej.
Przekazanie tych danych znaczyłoby koniec bajki o brzozie i pancernym samolocie.

Data: 2012-05-29 10:44:59
Autor: smokeustachy@gazeta.pl
Ufff.., znowu o Smoleńsku
W dniu 29.05.2012 09:00, Bogdan Idzikowski pisze:
/..../
Gówno prawda.
Prokuratura chce spotkać się z Binięd±, by dogadać się w sprawie
przekazania przez niego danych, którymi karmił komputer. Obojętnie gdzie
i na jakich warunkach.

No to niech idzie i się dogada. Ja mogłem porozmawiać z Biniend± a prokuratura nie może? Żart

  Macierewicz zaproponował spotkanie z jego
zespołem i towarzysz±cym Binięd±.

Spotkanie z Biniend± w ambasadzie.
Spotkanie z Biniend± w towarzystwie pracownika ambasady.
Cykory.

Data: 2012-05-29 10:55:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Ufff.., znowu o Smoleńsku

Użytkownik <smokeustachy@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jq22ab$t4e$4inews.gazeta.pl...
[...]

Wojskowi ¶ledczy zgodzili się na spotkanie z doktorem Wiesławem Biniend± na warunkach naukowca. Spotkanie odbędzie się więc na neutralnym gruncie, weĽmie w nim też udział przedstawiciel amerykańskiej ambasady.
więcej:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/392174,wojskowi-sledczy-zgadzaja-sie-na-warunki-doktora-biniendy.html

====================================

Do spotkania Biniendy z prokuratur± nigdy nie dojdzie. Binienda boi się prokuratury jak ognia. Nigdy nikomu nie przekaże danych, jakimi posłużył się do sporz±dzenia modelu komputerowego ¶cinania lub nie feralnej brzozy przez TU-154. To byłby koniec jego kariery jako naukowca.
Pełny blamaż i poruta jego i zespołu Macierewicza.

Data: 2012-05-29 12:25:54
Autor: smokeustachy@gazeta.pl
Ufff.., znowu o Smoleńsku
W dniu 29.05.2012 10:55, Bogdan Idzikowski pisze:
/.../

Do spotkania Biniendy z prokuraturÄ… nigdy nie dojdzie. Binienda boi siÄ™
prokuratury jak ognia. Nigdy nikomu nie przekaże danych, jakimi posłużył
się do sporządzenia modelu komputerowego ścinania lub nie feralnej
brzozy przez TU-154. To byłby koniec jego kariery jako naukowca.
Pełny blamaż i poruta jego i zespołu Macierewicza.

Oświadczenie

W związku z informacjami medialnymi jakoby prokuratura wojskowa wyraziła zgodę na spotkanie z prof. Biniendą, informuję że nie jest to zgodne z prawdą.
W dniu 28 maja br. zwróciłem się w imieniu Zespołu Parlamentarnego oraz prof. Biniendy z propozycją spotkania zainteresowanych prokuratorów z prof. Biniendą na terenie Sejmu. Odpowiedź mieliśmy otrzymać do godziny 13:00. Profesor oczekiwał na prokuraturę do godziny 15:00, która się nie pojawiła.

W tym czasie otrzymałem pismo z prokuratury, którego kluczowe zdanie brzmi: „ Dziękując za zaproszenie uprzejmie informuję, iż z niego nie skorzystamy”- podpisano Prokurator Wojskowy Prokuratury Okręgowej w Warszawie major mgr Jarosław Sej i podpułkownik mgr Karol Kopczyk, w związku z tym stwierdzam, iż do spotkania nie doszło na skutek odmownej decyzji prokuratury.
http://niezalezna.pl/29065-prokuratura-odmowila-spotkania-z-binienda

Data: 2012-05-29 13:00:53
Autor: Bogdan Idzikowski
Ufff.., znowu o Smoleńsku

Użytkownik <smokeustachy@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jq287j$g1l$1inews.gazeta.pl...
[...]

Prokuratura chciała spotkać się z Biniendą, a nie z zespołem Macierewicza. Przecież wcześniej to napisałem.
Macierewicz gra w chujki z prokuraturÄ….

Przeczytaj jeszcze raz to co usunÄ…Ĺ‚eĹ›:

# Wojskowa Prokuratura Okręgowa w Warszawie oczekuje na wskazanie przez Wiesława Biniendę miejsca i czasu ewentualnego spotkania - oświadczył rzecznik NPW.
Poinformował, że w poniedziałek o godz. 12.13 do WPO wpłynęło faksem pismo Bartłomieja Misiewicza - szefa biura zespołu parlamentarnego ds. zbadania katastrofy - w którym zaprosił on dwóch prokuratorów, prowadzących śledztwo dotyczące katastrofy smoleńskiej, na spotkanie prezydium zespołu z udziałem Biniendy - tego dnia na godz. 14.

Prokuratorzy niezwłocznie - za pośrednictwem faksu - poinformowali, że z zaproszenia nie skorzystają. Stanowisko takie spowodowane było tym, że intencją korespondencji z panem Wiesławem Biniendą było zaproszenie go na rozmowę z prokuratorami, a nie pozyskanie zaproszenia na posiedzenie prezydium zespołu parlamentarnego - dodał Rzepa. #
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/392174,wojskowi-sledczy-zgadzaja-sie-na-warunki-doktora-biniendy.html

Data: 2012-05-29 14:03:14
Autor: KM
Ufff.., znowu o Smoleńsku
Prokuratura chciała spotkać się z Biniend±, a nie z zespołem Macierewicza.

co ukrywa prokuratoria, że nie chce pokazać domuntów w AMBASZADIE USA?

KM

Data: 2012-05-30 15:34:58
Autor: Smok Eustachy
Ufff.., znowu o Smoleńsku
W dniu 29.05.2012 13:00, Bogdan Idzikowski pisze:

Prokuratura chciała spotkać się z Biniendą, a nie z zespołem
Macierewicza. Przecież wcześniej to napisałem.

Nie z Zespołem a z prezydium. 2-3 gości jakby znowu jakiemuś prokuratorowi odwaliło.

Data: 2012-05-30 15:50:55
Autor: Bogdan Idzikowski
Ufff.., znowu o Smoleńsku

Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomości news:jq57m2$e8i$1news.icm.edu.pl...
[...]

# Posłowie powołali dzisiaj dziewięcioosobowe prezydium zespołu. Oprócz Macierewicza w prezydium znaleźli się m.in. senatorzy: Zbigniew Romaszewski i Stanisław Piotrowicz oraz poseł Jarosław Zieliński. #
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,8156872,Macierewicz__Dzialalnosc_zespolu_to_najwazniejsza.html

Prokuratura chciała spotkać się z Binendą, a nie prezydium.
Moim zdaniem prokuratura powinna polskiego obywatela Biniendę wezwać do stawienia się w prokuraturze. I ów powinien się karnie stawić, tak nakazuje obowiązek obywatelski. Koniec i kropka

JuĹĽ mnie to pierdolenie o niczym nuĹĽy.

Data: 2012-05-30 16:11:15
Autor: Smok Eustachy
Ufff.., znowu o Smoleńsku
W dniu 30.05.2012 15:50, Bogdan Idzikowski pisze:
/.../
Prokuratura chciała spotkać się z Binendą, a nie prezydium.
Moim zdaniem prokuratura powinna polskiego obywatela Biniendę wezwać do
stawienia się w prokuraturze. I ów powinien się karnie stawić, tak
nakazuje obowiÄ…zek obywatelski. Koniec i kropka

Polskiego?
I w jakim charakterze mają go przesłuchiwać przecież nie świadka na miejscu nie był? Biegłego?

Data: 2012-05-30 16:49:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Ufff.., znowu o Smoleńsku

Użytkownik "Smok Eustachy" <smokeustachy@WURG.pl> napisał w wiadomości news:jq59q3$j0s$1news.icm.edu.pl...
[...]

1. Tak. Polskiego!
2. Zapytaj prokuratorów, geniuszu! Lub przeczytaj pismo z prokuratury, geniuszu! Lub przeczytaj wcześniejsze posty i linki na ten temat, geniuszu!

Ufff.., znowu o Smoleńsku