Ugi±æ hak holowniczy

Data: 2011-05-10 15:49:51
Autor: J.F.
Ugi±æ hak holowniczy
U¿ytkownik "PeJot" <PeJot@o2.pl> napisa³
nie sterczy pionowo, tylko jest odchylony do ty³u. Teoretycznie niczemu to nie przeszkadza, ale wyd³u¿a zestaw auto + rowery o dobre pó³ metra. Najpro¶ciej by³oby ugi±æ w kontrolowany sposób sam hak po zdemontowaniu ( na zimno ), tylko jak to zrobiæ ? Pras± hydrauliczn± nie dysponujê, co najwy¿ej podno¶nikiem.

Wiesz, to bydle jest tak projektowane ze wytrzymuje obciazenie tonowa przyczepa w ostrym hamowaniu, i nie gnie sie przy tym :-)

Co innego na goraco.

J.

Data: 2011-05-10 18:36:29
Autor: Micha³ Baszyñski
Ugi±æ hak holowniczy
W dniu 2011-05-10 15:49, J.F. pisze:

Wiesz, to bydle jest tak projektowane ze wytrzymuje obciazenie tonowa
przyczepa w ostrym hamowaniu, i nie gnie sie przy tym :-)

tonowa to ju¿ musi mieæ swoje hamulce ;-p
Ale IMHO pro¶ciej bêdzie bagaznik trochê wygi±æ lub lekko go przerobiæ ni¿ hak gi±æ..

--
Pozdr.
Micha³

Data: 2011-05-11 06:35:20
Autor: PeJot
Ugi±æ hak holowniczy
W dniu 2011-05-10 18:36, Micha³ Baszyñski pisze:

Ale IMHO pro¶ciej bêdzie bagaznik trochê wygi±æ lub lekko go przerobiæ
ni¿ hak gi±æ..

Giêcie baga¿nika za³atwi³o by sprawê, tyle ¿e ów baga¿nik ( jak podejrzewam ) prze¿y³ poprzedni, prze¿yje ten i pewnie nastêpny samochód.

--
P. Jankisz
"Dopóki nie skorzysta³em z Internetu, nie wiedzia³em, ¿e na ¶wiecie jest

Data: 2011-05-10 19:45:18
Autor: PeJot
Ugi±æ hak holowniczy
W dniu 2011-05-10 15:49, J.F. pisze:

Wiesz, to bydle jest tak projektowane ze wytrzymuje obciazenie tonowa
przyczepa w ostrym hamowaniu, i nie gnie sie przy tym :-)

Podobne bydle w poprzednim aucie zgiê³o siê jak banan potraktowane ch³odnic± naje¼d¼cy ( znaczy tego co na mnie najecha³ ).

Co innego na goraco.

My¶lisz ¿e tak fabryka robi ?

Data: 2011-05-11 09:02:33
Autor: J.F.
Ugi±æ hak holowniczy
U¿ytkownik "PeJot" <PeJot@o2.pl> napisa³ w
[...]

Albo to nie byla chlodnica, albo jakis druciaz zastapil ja staropolskim zeliwnym zeberkiem :-)

Co innego na goraco.
My¶lisz ¿e tak fabryka robi ?

Fabryka moze miec lepsza prase. Np o 100T nacisku.

J.

Data: 2011-05-11 10:31:06
Autor: PeJot
Ugi±æ hak holowniczy
W dniu 2011-05-11 09:02, J.F. pisze:

[...]

Nie, wygl±da³a jak ch³odnica. Ale samochód by³ z tych na "F" :)

Co innego na goraco.
My¶lisz ¿e tak fabryka robi ?

Fabryka moze miec lepsza prase. Np o 100T nacisku.

Niewykluczone ¿e kilkadziesi±t T ( w pionie ) mia³bym w zasiêgu. Tylko jak to umocowaæ ?