Ugryzła go pszczoła czy dostał w limo?

Data: 2018-06-16 15:18:31
Autor: Pazerność i Stołki
Ugryzła go pszczoła czy dostał w limo?
https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/spuchniete-oko-zbonikowskiego-ugryzla-go-pszczola/q6c7gj1

"Łukasz Zbonikowski z PiS, nazywany przez media "seksposłem", pojawił się dziś w Sejmie z podejrzanie spuchniętą powieką, co wzbudziło niemałe zainteresowanie kolegów. W kuluarach na Wiejskiej aż huczy od plotek, co takiego spotkało parlamentarzystę. Czyżby poseł wdał się z kimś w bójkę? Nie! To tylko... niesforny owad! - Pszczoła użądliła mnie w niekorzystne miejsce."

Któz to jest ten kochaś?

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/wyrok-sadu-ws-lukasza-zbonikowskiego-seksposla-z-pis/pe988wq

Ach, to ten damski bokser ;-)

CL

Data: 2018-06-17 11:02:09
Autor: Lepudruk
Użytkownik "Pazerność i Stołki" <CiemnyLud@kupi.to> napisał w wiadomości
[...]

To typowe dla PiS-owskich katolików. Przed kamerami pszczoła, a w domu "jak
ci k..wa pokażę!" i po chrześcijańsku w mordę!

--
Lepudruk

Ugryzła go pszczoła czy dostał w limo?