Ujawnię Katarynę szybciej niż "Dziennik"..

Data: 2009-05-23 07:26:12
Autor: Tzva Adonai
Ujawnię Katarynę szybciej niż "Dziennik"..
Zawsze wkurwiało mnie jej bałwochwalcze uwielbienie dla Kaczorów, przy całej
sympatii, jaką do niej żywiłem...

To ta emerytka po lewej w czerwonym sweterku: http://www.calapolskaczytadzieciom.pl/nowa/dokumenty/szkolenie/sobota_02.jpg

Wyglądem pasuje do stajni Rydzyka, prawda?.. Ale personalnie to całkiem
sympatyczny człowiek...

Data: 2009-05-23 05:35:45
Autor: pistacjusz
On 23 Maj, 09:26, "Tzva Adonai" <tzva_adonai.WYT...@gazeta.pl> wrote:
[...]

To już żadna tajemnica więc premi od Cipi za donos pewnie nie
dostaniesz.
 Kataryna jest silnie powiązana z fundacją Batorego.

Data: 2009-05-23 12:38:23
Autor: Tzva Adonai
Ujawnię Katarynę szybciej niż
pistacjusz@gmail.com napisał(a):
To ju=BF =BFadna tajemnica

Oczywiście, że tajemnica.. Jeszcze nikt prócz kilku osób w Polsce nie zna jej
personaliów.. Cóż.. Po mojej publikacji liczba ta wzrosła pewnie do
kilkudziesięciu..

Data: 2009-05-23 07:29:11
Autor: Tzva Adonai
Tzva Adonai <tzva_adonai.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
To ta emerytka po lewej w czerwonym sweterku:

Prawdziwe nazwisko: Katarzyna Sadło...

Data: 2009-05-23 07:35:10
Autor: Tzva Adonai
Tzva Adonai <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Prawdziwe nazwisko: Katarzyna Sadło...

Wyobraźcie sobie, że ona przez te wszystkie lata publikowała na forach Gazety
Wyborczej pod adresem IP swojej fundacji... :} Przez prawie rok byłem na forum
'Kraj' administratorem-wolontariuszem...

Data: 2009-05-23 09:42:02
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva Adonai: Ujawnię Katarynę szybciej niż "Dziennik"..
"Tzva Adonai" <tzva_adonai.WYTNIJ@gazeta.pl> pisze:

[...]

A jest to kataryna bo ....
<żart> Wszyscy wierzą "Tzva Adonai" "na gołe słowo" :-) </żart>

Lepiej przejść odległym mostem niż bliższą wodą i popaść w
niebezpieczeństwo.
  -- Przysłowie armeńskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-05-23 07:47:51
Autor: Tzva Adonai
Tzva Adonai: Ujawnię Katarynę szybciej niż
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
A jest to kataryna bo ....

... bo znam ją osobiście...

Data: 2009-05-23 10:10:35
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

I tak ci nie wierzę "na gołe słowo". Zdziwiony?

Gdy już ugotowałeś kaszę, nie żałuj masła.
  -- Przysłowie jakuckie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-05-23 08:13:19
Autor: Tzva Adonai
Tzva Adonai: Ujawnię Katarynę szybciej niż Dziennik
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
I tak ci nie wierzÄ&#65533; "na goĹ&#65533;e sĹ&#65533;owo". Zdziwiony?

Strasznie się tym przejąłem, miałki kretynie... --

Data: 2009-05-23 10:42:03
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv88ej$75d$1inews.gazeta.pl...
[...]

Faktycznie, coś jak Sobecka. Muszę poszukać, gdzieś mam klip z słuchaczem Radia Maryja...

boukun

Data: 2009-05-23 11:10:14
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gv8d0v$1kc$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
ale jakby nie byla bardzo wartosciowa kobieta, bo wybitnie inteligentna
awe

Data: 2009-05-23 11:36:56
Autor: Chiron
[...]

W takim razie- czemu tak szybko usunąłeś swoje konto z "naszej klasy" jak opublikowano na tej grupie twoje dane?

Chiron

Data: 2009-05-23 09:40:56
Autor: Tzva Adonai
Chiron <eleuzis@onet.eu> napisał(a):
W takim razie- czemu tak szybko usunąłeś swoje konto z "naszej klasy"

Nigdy nie usuwałem mojego konta na Naszej Klasie.. Nigdy go też nie ujawniałem
w Internecie.. Dostęp do niego mają ludzie, którzy znają mnie w realu, nikt
poza tym...

Data: 2009-05-23 12:01:01
Autor: Chiron

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv8gb8$6jd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie chce mi się, ale mogę poszukać: pokazano cię na zdjęciu z twojej firmy, a także ujawniono imię i nazwisko i podano link do naszej klasy. Najpierw link działał, a potem wskazywał na usunięte konto. Jeśli w takim razie go nie usunąłeś- tylko zablokowałeś- no to po co?

Chiron

Data: 2009-05-23 10:05:56
Autor: Tzva Adonai
Ujawnię Katarynę szybciej niż
Chiron <eleuzis@onet.eu> napisał(a):
Nie chce mi się, ale mogę poszukać: pokazano cię na zdjęciu z twojej firmy, a także ujawniono imię i nazwisko i podano link do naszej klasy.

To nie byłem ja...

Data: 2009-05-23 03:25:31
Autor: zawiszaxxx
On 23 Maj, 12:05, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Chiron <eleu...@onet.eu> napisał(a):

> Nie chce mi się, ale mogę poszukać: pokazano cię na zdjęciu z twojej firmy,
> a także ujawniono imię i nazwisko i podano link do naszej klasy.

To nie byłem ja...

ta  stara    k....    to   bazgra     od   lat     na  forum
GWna    -  pamietam     ja     to   taka     kochanka    Aarona
Goebelsa

stara     czerwonogwardzistka          pamieta    jeszcze  dobre
stare   czasy      Trokistow-  zaciekle     bronila
pogladow     czerwonoarmistow        na  forum     GWna.

Data: 2009-05-23 10:41:18
Autor: Tzva Adonai
zawiszaxxx <maniekxxx@gazeta.pl> napisał(a):
stara     czerwonogwardzistka          pamieta    jeszcze  dobre
stare   czasy      Trokistow-  zaciekle     bronila
pogladow     czerwonoarmistow        na  forum     GWna.

Nie przypominam sobie, być może dlatego, że na forach GW udzielam się od
niespełna 5 lat... Ciebie też jakoś nie kojarzę, pewnie nie pisałem na forum
"Kraj".. Słyszałem tylko od tamtejszych forumowiczów, że ewoluowałeś od
moherowego katolicyzmu do neosowietyzmu nazistowsko-islamskiego... Uważano cię
tam za człowieka chorego psychicznie...

Data: 2009-05-23 13:12:18
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv8jse$lgr$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- --
to jest was wiecej>? czy w psychuszkach podlaczano neta?
awe

Data: 2009-05-23 13:22:15
Autor: Chiron

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv8hq4$cqk$1inews.gazeta.pl...
Chiron <eleuzis@onet.eu> napisał(a):

Nie chce mi się, ale mogę poszukać: pokazano cię na zdjęciu z twojej firmy,
a także ujawniono imię i nazwisko i podano link do naszej klasy.

To nie byłem ja...

jakkolwiek- choć nie wierzę, to jest mi to obojętne. Nie wierzę- choćby dlatego, że dostałem e-mail od gościa, który porównał twoje IP grupowe (stare) z czymś- tam, i wyszło mu, że to ty. Ale- jak pisałem- dokąd mi się nie przedstawisz, możesz być cesarzem chińskim.  Pracuję w firmie informatycznej. Spora firma, i szef nie ma lekkiej ręki do wyrzucania ludzi. Jednak gdybym chciał wykorzystać dane w taki sposób jak ty- czyli byłem (jestem) gdzieś adminem, i upubliczniam informacje uzyskane w ten sposób- na pysk bym poleciał dyscyplinarnie. Poza tym- to jest sprzeczne z prawem. Kolejna sprawa: masz atest do poufnych danych? Czy zdajesz sobie sprawę, że po takim numerze go nie uzyskasz, a firma, która ma atest i z tego żyje- musi cię zwolnić? Wiem napewno- fora internetowe też sprawdzają. Dla mnie- możesz korzystać z maskowanego IP. Dla nich- to bez różnicy- i tak namierzą. Wiesz, o czym piszę, prawda?

Chiron

Data: 2009-05-23 11:25:56
Autor: Tzva Adonai
Ujawnię Katarynę szybciej niż
Chiron <eleuzis@onet.eu> napisał(a):
pysk bym poleciał dyscyplinarnie. Poza tym- to jest sprzeczne z prawem.

Nie jest sprzeczne z prawem, bo nie ujawniłem danych opatrzonym gryfem
tajności.. Mógłbym być co najwyżej sądzony z powództwa cywilnego.. --

Data: 2009-05-23 13:38:32
Autor: Chiron

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv8mg3$3vt$1inews.gazeta.pl...
[...]

No ale warto tracić tylu "tłustych" klientów? Zastanów się...

Chiron

p.s.

Ja z tym nie mam nic wspólnego- po prostu znam z autopsji realia. Wiesz, ile kosztuje licencja- co tu więcej pisać?

Data: 2009-05-23 11:44:22
Autor: Tzva Adonai
Ujawnię Katarynę szybciej niż
Chiron <eleuzis@onet.eu> napisał(a):
Ja z tym nie mam nic wspólnego- po prostu znam z autopsji realia.

Facet, tracisz czas, ja się ciebie nie boję.. --

Data: 2009-05-23 13:55:25
Autor: Chiron

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv8nil$8i5$1inews.gazeta.pl...
Chiron <eleuzis@onet.eu> napisał(a):

Ja z tym nie mam nic wspólnego- po prostu znam z autopsji realia.

Facet, tracisz czas, ja się ciebie nie boję..

Ależ ja naprawdę jestem niegroźny. Specjalnie to zaznaczyłem. Napiszę wyraźnie: sieć jest inwigilowana- naprawdę o tym nie wiesz? Maskowane IP jest dobre dla większości- pozwala na zachowanie anonimowości, ale nie dla służb. Za takie zachowanie- bez słowa wyjaśnienia- ty, czy twoja firma mogą wam zabrać licencję na dostęp do tajnych i poufnych danych (a wydaje mi się, że ją macie). Piszę ci to, bo uważam, że masz na tyle wiedzy, żeby mi przyznać rację. A czy masz na tyle rozsądku, żeby przestać w odpowiednim miejscu- to twoja rzecz. Jeśli nie posiadasz tej licencji- to pewno nic złego cię nie spotka- poza niemożliwością jej uzyskania w przyszłości. Warto? To proszę- kontynuuj. Opublikuj jej adres.

Chiron

Data: 2009-05-23 11:58:33
Autor: Tzva Adonai
[...]

Kończę z tobą rozmowę, bo zaczynasz się nakręcać...

Data: 2009-05-23 17:46:06
Autor: raff
[...]

Chiron, umowcie sie, widzisz ze mu stanal.

R.

Data: 2009-05-24 05:39:01
Autor: cirrus
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:gv8o7b$kql$1news.onet.pl...
[...]

Może i jest inwigilowana, ale ktoby się przejmowal zbiorem w większości frustratów i kretynów.

--
stevep

Ujawnię Katarynę szybciej niż "Dziennik"..