Ujawnię Katarynę szybciej niż "Dziennik"..

Data: 2009-05-23 10:42:03
Autor: boukun
Ujawnię Katarynę szybciej niż "Dziennik"..

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gv88ej$75d$1inews.gazeta.pl...
Zawsze wkurwiało mnie jej bałwochwalcze uwielbienie dla Kaczorów, przy całej
sympatii, jaką do niej żywiłem...

To ta emerytka po lewej w czerwonym sweterku:
http://www.calapolskaczytadzieciom.pl/nowa/dokumenty/szkolenie/sobota_02.jpg

Wyglądem pasuje do stajni Rydzyka, prawda?.. Ale personalnie to całkiem
sympatyczny człowiek...

Faktycznie, coś jak Sobecka. Muszę poszukać, gdzieś mam klip z słuchaczem Radia Maryja...

boukun

Data: 2009-05-23 11:10:14
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gv8d0v$1kc$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

ale jakby nie byla bardzo wartosciowa kobieta, bo wybitnie inteligentna
awe

Ujawnię Katarynę szybciej niż "Dziennik"..