Ujawnię Katarynę szybciej niż "Dziennik"..

Data: 2009-05-23 05:35:45
Autor: pistacjusz
Ujawnię Katarynę szybciej niż "Dziennik"..
On 23 Maj, 09:26, "Tzva Adonai" <tzva_adonai.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Zawsze wkurwiało mnie jej bałwochwalcze uwielbienie dla Kaczorów, przy całej
sympatii, jaką do niej żywiłem...

To ta emerytka po lewej w czerwonym sweterku:http://www.calapolskaczytadzieciom.pl/nowa/dokumenty/szkolenie/sobota...

Wyglądem pasuje do stajni Rydzyka, prawda?.. Ale personalnie to całkiem
sympatyczny człowiek...

To już żadna tajemnica więc premi od Cipi za donos pewnie nie
dostaniesz.
 Kataryna jest silnie powiązana z fundacją Batorego.

Data: 2009-05-23 12:38:23
Autor: Tzva Adonai
Ujawnię Katarynę szybciej niż
pistacjusz@gmail.com napisał(a):
To ju=BF =BFadna tajemnica

Oczywiście, że tajemnica.. Jeszcze nikt prócz kilku osób w Polsce nie zna jej
personaliów.. Cóż.. Po mojej publikacji liczba ta wzrosła pewnie do
kilkudziesięciu..

--

Ujawnię Katarynę szybciej niż "Dziennik"..