Ujawnienie bilingu osobie trzeciej bez zgody właściciela numeru

Data: 2010-10-26 16:02:24
Autor: Tomek
Ujawnienie bilingu osobie trzeciej bez zgody właściciela numeru

Użytkownik "swirek" <swirek75@gmail.com> napisał :

 Czy  i kiedy możliwe jest ujawnienie bilingu prywatnego telefonu
osobie trzeciej lub policji, prokuratorowi czy sędziemu, bez zgody i
wiedzy właściciela?

Na wniosek w/w prokuratora, zazwyczaj dzieje się to _bez_wiedzy_ właściciela.

Czy legalne jest to, jeśli ktoś działając specjalnie, żeby taki dostęp
do bilingu uzyskać wyszukał hasło w komputerze, z którego ktoś się
logował do swojego konta internetowego u operatora komórkowego;

Wykorzystując zapamietywanie loginów i haseł przeglądarki łączą jedynie ze stronami głównymi portali, aby wejść głębiej, np w billing trzeba podać dodatkowe hasło.

Data: 2010-10-29 08:25:10
Autor: niusy.pl
Ujawnienie bilingu osobie trzeciej bez zgody właściciela numeru

Użytkownik "Tomek" <tomaa33@wytnijtowp.pl>

Wiedzy czy zgody ?

Data: 2010-10-29 08:10:02
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 29 Oct 2010 08:25:10 +0200, niusy.pl napisał(a):

[...]

Zwykle jednego i drugiego ;-)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-10-29 10:28:06
Autor: Tomek
Ujawnienie bilingu osobie trzeciej bez zgody właściciela numeru

Użytkownik "niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> napisał

[...]

A jaka to różnica? Wiedzy czy zgody? I tak właściciel dowie się o tym dopiero z wezwania do sądu.

Data: 2010-10-29 09:15:14
Autor: Jakub Danecki
Tomek wrote:
> Wiedzy czy zgody ?
A jaka to różnica? Wiedzy czy zgody? I tak właściciel dowie się o tym
dopiero z wezwania do sądu.

Jest różnica: W przypadku braku zarzutów może nie dowiedzieć się wcale.

Jakub

Data: 2010-10-29 12:43:31
Autor: Tomek

Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał:

> Wiedzy czy zgody ?
A jaka to różnica? Wiedzy czy zgody? I tak właściciel dowie się o tym
dopiero z wezwania do sądu.

Jest różnica: W przypadku braku zarzutów może nie dowiedzieć się wcale.

Żadna różnica. Chcesz mi wmówić, że prokurator powinien powiadomić lub co śmieszniej brzmi, spytać się o zgodę? Czynności swoje wykonuje bez wiedzy i bez zgody właściciela i to chodziło w zadanym pytaniu. Więc nie ma różnicy. A to, czy właściciel się dowie czy nie, to inna kwestia.

Data: 2010-10-29 14:59:20
Autor: Jakub Danecki
Tomek wrote:
> Jest różnica: W przypadku braku zarzutów może nie dowiedzieć się
> wcale.
Żadna różnica. Chcesz mi wmówić, że prokurator powinien powiadomić lub
co śmieszniej brzmi, spytać się o zgodę?

Zgodnie z przepisami w zasadzie post factum podsłuchiwany powinien
zostac poinformowany o tym, że był podsłuchiwany. Ale zwykle nie jest.

Czynności swoje wykonuje bez
wiedzy i bez zgody właściciela i to chodziło w zadanym pytaniu.

Tego nie wyjaśniłeś. Padło pytanie tylko różnice (wszelkie :)

Więc
nie ma różnicy. A to, czy właściciel się dowie czy nie, to inna kwestia.

Ale stanowi różnicę ;P

Jakub

Data: 2010-11-01 20:32:58
Autor: Ben

Użytkownik "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> napisał w wiadomości news:iaeng7$dt0$1news.onet.pl...
Tomek wrote:

Zgodnie z przepisami w zasadzie post factum podsłuchiwany powinien
zostac poinformowany o tym, że był podsłuchiwany. Ale zwykle nie jest.

.....>
Jakub

Z jakimi przepismi???
Jakieś konkrety????

Data: 2010-11-02 08:47:09
Autor: niusy.pl
> [...]

Zgodnie z przepisami w zasadzie post factum podsłuchiwany powinien
zostac poinformowany o tym, że był podsłuchiwany. Ale zwykle nie jest.

Otóż to

Data: 2010-11-02 08:44:48
Autor: niusy.pl
[...]

Różnica jest taka, że może nie móc się dowiedzieć.

Ujawnienie bilingu osobie trzeciej bez zgody właściciela numeru