Ujawnienie danych osobowych przez pracownika banku osobie trzeciej

Data: 2011-12-21 15:06:14
Autor: Kris
Ujawnienie danych osobowych przez pracownika banku osobie trzeciej
Użytkownik "beherit"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jcs9g7$7qv$3@inews.gazeta.pl...

4. Bank od 5 dni nie zaproponował żadnego zadośćuczynienia.

A jakie straty poniosłeś?

Ew. czy znacie kogoś, kto za uczciwy procent podjąłby się zabawy z bankiem [ze względu na niechęć do łatwej identyfikacji mail śmietnikowy: beherit00 [tutaj mapka] gmail.com ]?

Procent od czego?
A co zamierzasz uzyskać?
Zadośćuczynienie za co? Ile i czego konkretnie straciłeś

-- Pozdrawiam

Kris

Data: 2011-12-21 16:10:11
Autor: beherit
W dniu 2011-12-21 15:06, Kris pisze:
Użytkownik "beherit" napisał w wiadomości grup

4. Bank od 5 dni nie zaproponował żadnego zadośćuczynienia.

A jakie straty poniosłeś?
[...]

Procent od czego?
A co zamierzasz uzyskać?
Zadośćuczynienie za co? Ile i czego konkretnie straciłeś

Procent od ...
Szczerze - ... kasę za milczenie. Wizerunek banku, niezależnie od kary finansowej, która może ponieść też jest istotny. A nikt mi nie zabroni powiedzieć publicznie, że bank X jest taki i taki, szczególnie w kontekście posiadania dowodów.

b.

Data: 2011-12-21 15:16:01
Autor: januszek
Ujawnienie danych osobowych przez pracownika banku osobie trzeciej
beherit napisa?(a):

[...]

To juz szybciej i chyba latwiej wygrac z drugiej strony - mam na mysli szantaz ;)

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2011-12-21 16:20:28
Autor: beherit
W dniu 2011-12-21 16:16, januszek pisze:
[...]

Ja bym to nazwał "prośbą o przedstawienie propozycji, która zmieni moje plany opublikowania wywodu na temat banku X np. w mediach społecznościowych".

b.

Data: 2011-12-21 15:43:32
Autor: januszek
[...]

Nie ma znaczenia jak Ty to nazywasz. Znaczenie ma do czego zostanie przekonany Sędzia :)

j.

Data: 2011-12-21 21:15:54
Autor: cef
beherit wrote:

[...]

Ależ oni trzęsą teraz portkami.
Niesamowicie to rozegrałeś.

Data: 2011-12-21 22:35:49
Autor: Wojciech Bancer
On 2011-12-21, beherit <beherit00@g00gle-mail.com> wrote:

[...]

Procent od ...
Szczerze - ... kasê za milczenie. Wizerunek banku, niezale¿nie od kary finansowej, która mo¿e ponie¶æ te¿ jest istotny. A nikt mi nie zabroni powiedzieæ publicznie, ¿e bank X jest taki i taki, szczególnie w kontek¶cie posiadania dowodów.

Czyli jak rozumiem proponujesz zwyk³y szanta¿? No piêknie.
IMHO w³a¶nie majstrujesz sobie wy¿sz± karê ni¿ poniesie pracownik tego
banku, czy bank jako instytucja.

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl

Data: 2011-12-22 10:16:42
Autor: Kris
Ujawnienie danych osobowych przez pracownika banku osobie trzeciej
Użytkownik "beherit"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:jcsssj$95l$3@inews.gazeta.pl...

[...]
W najlepszym przypadku dostaniesz list od banku z przeprosinami i długopis z logo banku jako upominek.

Ujawnienie danych osobowych przez pracownika banku osobie trzeciej