Ujawnienie nazwiska sygnalisty-donosiciela

Data: 2019-07-21 22:16:04
Autor: kriters
Ujawnienie nazwiska sygnalisty-donosiciela
W dniu 21.07.2019 o 17:53, Jacek pisze:
Czy składaj±c donos do Straży Miejskiej na s±siada za palenie ¶mieci mam jak±¶ gwarancję, że SM nie ujawni mu kto doniósł? Jakie¶ RODO, czy co¶ tam działa?
Jacek

Kilka razy składałem zawiadomienia w straży (na miejscu) i zawsze musiałem zaznaczyć że życzę sobie anonimizacji danych. Ale za to inne urzędy w tej samej sprawie
się nie takimi pierdołami nie przejmowały i od razu było wiadomo kto się skarżył.

Data: 2019-07-21 23:42:16
Autor: Robert Tomasik
W dniu 21.07.2019 o 22:16, kriters pisze:

[...]

Tylko, czy na pewno o tym samym mówimy? Anonimizacja przy wykroczeniu
polega na ukryciu Twoich danych kontaktowych. W materiałach dostępnych
stronom zostaje imię, nazwisko i data urodzenia. Czasem ma to sens
oczywi¶cie, ale tutaj chyba niewielki, skoro to s±siad.

Ujawnienie nazwiska sygnalisty-donosiciela