Data: 2011-07-17 23:33:53 | |
Autor: Kaczysta | |
Ujawniono jedn± z tez raportu Millera ws. katastrofy smoleńskiej. | |
Chociaż lotnisko w Smoleńsku nie ma takiego systemu, to jak wynika z ustaleń komisji przycisk również tam mógłby zadziałać. Tyle, że trzeba go wcze¶niej aktywować przez naci¶nięcie przycisków "zachod" i "glis", dzięki czemu samolot sam wyznacza sobie ¶cieżkę odej¶cia. Problem w tym, że, jak pisze "Newsweek", piloci mogli nie wiedzieć o takiej procedurze. Jak wyja¶nia anonimowy członek komisji - rozmówca autorów artykułu, piloci mogliby się o tym dowiedzieć podczas szkoleń na symulatorach, ale niestety takich szkoleń nie mieli.Po co te domysły - wystarczyłoby dokładnie zbadać wrak kabiny samolotu i sprawdzić, jak te wszystkie urz±dzenia były ustawione. Rzecz jasna - trzeba mieć wielk± odwagę, aby poprosić o zgodę Rosjan - w tutaj komisja Milera jest chyba za cienka. AZ |
|
Data: 2011-07-18 02:48:11 | |
Autor: MH | |
Ujawniono jedn± z tez raportu Millera ws. katastrofy smoleńskiej. | |
Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):
Po co te domysły - wystarczyłoby dokładnie zbadać wrak kabiny samolotu i sprawdzić, jak te wszystkie urz±dzenia były ustawione. ===================== Ty to piszesz serio , czy jajca se robisz ??? MH -- |
|
Data: 2011-07-18 03:13:33 | |
Autor: obserwator | |
Ujawniono jedn± z tez raportu Millera ws. katastrofy smoleńskiej. | |
Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):
Po co te domysły - wystarczyłoby dokładnie zbadać wrak kabiny samolotu i sprawdzić, jak te wszystkie urz±dzenia były ustawione. Rzecz jasna - trzeba mieć wielk± odwagę, aby poprosić o zgodę Rosjan - w tutaj komisja Milera jest chyba za cienka. ujawniaja i ujawniaja....i nic ujawnic nie moga:) Tak sie bada katastofy lotnicze w krajach cywilizowanych: http://www.myvido1.com/gYxUFNTJDdNJVbRdHZW1UP_katastrofa-w-przestworzach- lockerbie-4-6 A tak w niecywilizowanych: http://www.youtube.com/watch?v=yeFUY8ZozM8&feature=related -- |
|
Data: 2011-07-18 23:29:33 | |
Autor: Kaczysta | |
Ujawniono jedn± z tez raportu Millera ws. katastrofy smoleńskiej. | |
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j008ct$a9o$1inews.gazeta.pl... Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):Wychodzi na to, że członkowie komisji Milera przejrzeli dokładnie tę stertę złomu i stwierdzili, że przycisk nie był aktywowany. Ot, jacy spryciarze i fachowcy! AZ |
|
Data: 2011-07-18 23:33:50 | |
Autor: obserwator | |
Ujawniono jedn± z tez raportu Millera ws. katastrofy smoleńskiej. | |
Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):
Wychodzi na to, że członkowie komisji Milera przejrzeli dokładnie tę stertę złomu i stwierdzili, że przycisk nie był aktywowany. Ot, jacy spryciarze i fachowcy! ...podobnie jak przekopali na glebokosc 1 m, teren na ktorym rozrzucone byly szczatki samolotu. Jak mozna bylo powolac komisje na ktorej stoi Miler? Przeciez wiadomo, jaki moze byc wynik tego raportu. Bedzie taki, jaki otrzymano po przebadaniu afery hazardowej. Mnie zastanawia, jak to mozliwe, aby narod do tego stopnia stepial, ze potrafi jeszcze ufac rzadowi Tuska? To swiadczy o niewyobrazalnej glupocie zwolennikow tej partii, podobnie jak i zwolennikow dziadowskich, skompromitowanych partii siostrzanych: SLD I PLS. -- |
|
Data: 2011-07-18 23:35:36 | |
Autor: | |
sorry; na ktorej czele | |
jaki moze byc wynik tego raportu. -- |
|
Data: 2011-07-18 23:53:48 | |
Autor: obserwator | |
Ujawniono jedn± z tez raportu Millera ws. katastrofy smoleńskiej. | |
W 1987r,miala miejsce katastrofa samolotu sowieckiej produkcji, Ił-62M. Dlaczego wowczas nie bano sie zatargu czy wojny z sowietami i dociekano prawdy? Teraz, kiedy mija ponad 20 lat od tzw, transformacji ustrojowej, Polska jest mniej suwerennym krajem, anizeli nawet za PRL-u? Kto wlasciwe rzadzi Polska? Krotkie przypomnienie tamtej katastrofy: Katastrofa lotnicza w Lesie Kabackim – katastrofa lotnicza samolotu pasażerskiego Ił-62M SP-LBG Tadeusz Ko¶ciuszko Polskich Linii Lotniczych LOT, która wydarzyła się 9 maja 1987 w czasie lotu nr LO 5055 na trasie Warszawa – Nowy Jork, w trakcie podchodzenia do l±dowania awaryjnego, po awarii silników. Komisja badaj±ca przyczyny katastrofy ustaliła, że w końcowej fazie podchodzenia do l±dowania awaryjnego, w wyniku rozszerzaj±cych się uszkodzeń powstałych w układach samolotu i pożaru na jego pokładzie załoga utraciła możliwo¶ć efektywnego nim sterowania, czego następstwem było zderzenie samolotu z ziemi±. Katastrofa wydarzyła się w Warszawie, na południowym skraju Lasu Kabackiego, 5700 metrów od progu drogi startowej na kierunku 33 lotniska Warszawa-Okęcie. Prosze zobaczyc,jak prowadzono badania w laboratoriach i to za koncowki PRL-u: http://www.youtube.com/watch?v=OK-vznYOfb0&NR=1&feature=fvwp -- |
|
Data: 2011-07-19 04:04:47 | |
Autor: stevep | |
Ujawniono jedn± z tez raportu Millera ws. katastrofy smoleńskiej. | |
Dnia 19-07-2011 o 01:33:50 obserwator <fajny.d.arzbor@nospam.gazeta.pl> napisał(a):
Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):Debil goni debila, a bezmózg bezmózga, - stevep- Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |
|
Data: 2011-07-19 02:44:18 | |
Autor: obserwator | |
Ujawniono jedn± z tez raportu Millera ws. katastrofy smoleńskiej. | |
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(a):
Debil goni debila, a bezm=F3zg bezm=F3zga, Z centrali tepych Talibow z GazWyb, masz polecenie siania nienawisci na grupach dyskusyjnych? Przeciez podalem linki prostaku, ktore pokazuja jak sie takie katastrofy bada i jak nawet PRL-u je badano.Oczywiscie w/g ciebie pustaku ich nie ma? Kto przy zdrowych zmyslach, moze jeszcze wierzyc takiemu czubkowi z tej gadzinowki dla Polakow? -- |
|
Data: 2011-07-19 04:03:40 | |
Autor: stevep | |
Ujawniono jedn± z tez raportu Millera ws. katastrofy smoleńskiej. | |
Dnia 18-07-2011 o 23:29:33 Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):
Ale z ciebie debil, a co ze skrzynk± zapisuj±c± polecenia i parametry lotu? -- stevep Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |
|
Data: 2011-07-20 00:29:32 | |
Autor: Kaczysta | |
Ujawniono jedn± z tez raportu Millera ws. katastrofy smoleńskiej. | |
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.vyuf0ednv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl... Dnia 18-07-2011 o 23:29:33 Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a): Ale z ciebie debil, a co ze skrzynk± zapisuj±c± polecenia i parametry lotu? -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- Jak dot±d - Polska tych skrzynek nie dostała. Dostała tylko z Moskwy kopie zapisów, ktore według Rosjan - s± dokładne. A i na tych kopiach stwoi jak wół, że przycisk "uhod" działa zawsze (to wykazało także badanie za pomoc± drugiego TU-154M. AZ |
|
Data: 2011-07-20 03:42:20 | |
Autor: stevep | |
Ujawniono jedną z tez raportu Millera ws. k atastrofy smoleńskiej. | |
Dnia 20-07-2011 o 00:29:32 Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):
G-no prawda: # Biegli kończą badanie rejestratora szybkiego dostępu z Tu-154, który rozbił się pod Smoleńskiem. Na tzw. polskej czarnej skrzynce zapisane są wszystkie dane dotyczące parametrów lotu. Być może uda się odpowiedzieć na pytanie, dlaczego pilotom nie udało się poderwać maszyny po komendzie "odchodzimy". Jak dowiedziała się "Rzeczpospolita", eksperci odczytali informacje z rejestratora ATM-QAR z rozbitego pod Smoleńskiem Tu-154. To tzw. polska czarna skrzynka, która wróciła do kraju w połowie kwietnia 2010 r., razem z polskimi ekspertami badającymi katastrofę. Zapisywały się na niej odczyty w urządzeń maszyny (dwie skrzynki, które nagrywały dźwięki w kokpicie, wciąż są w Rosji i polscy eksperci nie mają do nich dostępu). # Ze strony: http://tiny.pl/hf3pz -- stevep Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |
|