Ujemne saldo na ror w Aliorze

Data: 2012-02-27 07:31:25
Autor: eisenberg
Ujemne saldo na ror w Aliorze
Udało się komuś zrobić zwykłą debetówką (World Debit MasterCard)?

Data: 2012-02-27 11:32:18
Autor: witek
On 2/27/2012 9:31 AM, eisenberg wrote:
Udało się komuś zrobić zwykłą debetówką (World Debit MasterCard)?

a w czym problem?
kazda debetówką się da.

Data: 2012-02-27 11:42:49
Autor: eisenberg
Ujemne saldo na ror w Aliorze
On 27 Lut, 18:32, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
a w czym problem?
kazda debetówką się da.

Hmm... Do tej pory otrzymywałem komunikat o odmowie autoryzacji z
braku środków na koncie. Widocznie mamy postęp ;))

Data: 2012-02-27 15:11:30
Autor: witek
On 2/27/2012 1:42 PM, eisenberg wrote:
[...]

najwyrazniej autoryzacja była na kwotą niższą niż sama transakcja.
Dopisz kelnerowi napiwek ponad stan  i już masz minus na koncie.

Ujemne saldo na ror w Aliorze