Uk艂ad zamkni臋ty III RP

Data: 2013-05-15 06:29:45
Autor: u2
Uk艂ad zamkni臋ty III RP
Uk艂ad zamkni臋ty III RP \ Wschodnie wp艂ywy w bran偶y chemicznej

Nie naruszaj interesu Rosji

  Prywatna firma zosta艂a zniszczona, bo mia艂a plany pozyskiwania gazu z alternatywnych 藕r贸de艂. Oko艂o tysi膮ca pracownik贸w wyl膮dowa艂o na bruku. W艂a艣ciciel sp贸艂ki pomimo brak贸w dowod贸w sp臋dzi艂 wiele miesi臋cy w areszcie. Szef prokuratury, po kuriozalnym oskar偶eniu, zosta艂 odznaczony przez prezydenta Aleksandra Kwa艣niewskiego. W tle mafia paliwowa, polityczne naciski i koncerny ze Wschodu. Oraz tragiczna 艣mier膰 wybitnego eksperta, Marka Karpa. Oto kulisy dzia艂a艅 rosyjskiego lobby w polskiej bran偶y chemicznej.

  Informacja o tym, 偶e Aleksander Kwa艣niewski lobbuje za sprzedaniem Rosjanom Grupy Azoty, potentata w bran偶y chemicznej, wstrz膮sn臋艂a opini膮 publiczn膮. Tymczasem Rosjanie usi艂owali wp艂ywa膰 na polski rynek chemiczny ju偶 w drugiej po艂owie lat 90. Nieraz robili to skutecznie. Podczas prywatyzacji Zak艂ad贸w Azotowych K臋dzierzyn Ko藕le (ZAK) firma Farm Agro Planta, maj膮ca najwi臋ksz膮 szans臋 na wygranie przetargu, zosta艂a z niego wykluczona na podstawie notatki s艂u偶b specjalnych, kt贸ra zarzuca艂a w艂a艣cicielowi firmy Miros艂awowi Cie艂uszeckiemu, kontakty z mafi膮. Zarzut okaza艂 si臋 fa艂szywy. Powodem uderzenia w biznesmena by艂 projekt pozyskiwania alternatywnych 藕r贸de艂 gazu, jaki mia艂 on wdro偶y膰 po kupieniu ZAK.

Nie na r臋k臋 Gazpromu

  Projekt przedsi臋biorcy m贸g艂 uniezale偶ni膰 polsk膮 bran偶臋 chemiczn膮 od dostaw surowc贸w z Rosji. 鈥 W tamtym czasie g艂o艣no by艂o o metodzie wykorzystywania gazu z g艂臋bokich pok艂ad贸w w臋gla. Chcieli艣my zastosowa膰 j膮 w ZAK 鈥 wspomina przedsi臋biorca. W du偶ym uproszczeniu rewolucyjna metoda zak艂ada uzyskanie metanu z w臋gla o niskiej warto艣ci, znajduj膮cego si臋 od 1000 do 2000 m pod ziemi膮. Dzi艣 zdecydowanie bardziej popularne jest wydobycie gazu z 艂upk贸w. W latach 90. o ogromnych z艂o偶ach tego surowca w Polsce nie wiedziano, a w ramach dywersyfikacji du偶e nadzieje wi膮zano w艂a艣nie z gazem uzyskanym z w臋gla.
[pozosta艂o do przeczytania 64% tekstu]

http://www.gazetapolska.pl/28626-nie-naruszaj-interesu-rosji

--
Istniej膮 trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-15 07:12:50
Autor: Marek Czaplicki
Uk砤d zamkni阾y III RP
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu 秗oda, 15 maja 2013 06:29:

Uk砤d zamkni阾y III RP \ Wschodnie wp硑wy w bran縴 chemicznej

Nie naruszaj interesu Rosji
http://www.gazetapolska.pl/28626-nie-naruszaj-interesu-rosji

Mam pytanie. Co b阣zie z Rosj jak ju wydob阣 i sprzedadz wszystko co natura da砤 im pod ziemi?

Data: 2013-05-15 02:06:42
Autor: Marek
Uk砤d zamkni阾y III RP
On 15 Maj, 07:12, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

>http://www.gazetapolska.pl/28626-nie-naruszaj-interesu-rosji

Mam pytanie. Co b阣zie z Rosj jak ju wydob阣 i sprzedadz wszystko co

Stana sie druga Szwajcaria...heeeheee.

Data: 2013-05-15 11:19:24
Autor: Marek Czaplicki
Uk砤d zamkni阾y III RP
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu 秗oda, 15 maja 2013 11:06:

> [...]

>http://www.gazetapolska.pl/28626-nie-naruszaj-interesu-rosji

Mam pytanie. Co b阣zie z Rosj jak ju wydob阣 i sprzedadz wszystko co

W jaki spos骲 skoro wi阫szo舵 aktyw lokuj za granic? A to co zostanie na podtrzymanie "wielkomocarstwowych aspiracji". Kiedy Gierek cieszy si, 縠 w jakim tam roku  w Polsce wydobyto 200 mln ton w阦la. Pytam si, czy od tamtej pory "wyros硑" nowe z硂縜? Opr骳z tych kt髍e s ukryte od milion體 lat pod ziemi. Swego czasu prezydent Kwa秐iewski ostro agitowa za zorganizowaniem w Zakopanem Zimowych Igrzysk. Argumentem by硂 to, 縠by co "pokaza". Jak chcemy co "pokaza", to naprawd "poka縨y". Przer骲my Bia硂wie筷 na papier, papier na pieni眃ze i dajmy ka縟emu mieszka馽owi Ziemi po sto z硂tych. Niech wiedz jak si Polacy bawi. :)

Data: 2013-05-15 16:44:19
Autor: u2
Uk砤d zamkni阾y III RP
Stana sie druga Szwajcaria...heeeheee.
W jaki spos骲 skoro wi阫szo舵 aktyw lokuj za granic?

Kapital Marksa mowi, ze duch krazy nad Europa.

--
Istniej trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

Data: 2013-05-15 23:16:53
Autor: Marek Czaplicki
Uk砤d zamkni阾y III RP
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu 秗oda, 15 maja 2013 16:44:

Stana sie druga Szwajcaria...heeeheee.
W jaki spos骲 skoro wi阫szo舵 aktyw lokuj za granic?

Kapital Marksa mowi, ze duch krazy nad Europa.

spiritus flat ubi vult

Data: 2013-05-15 11:15:28
Autor: xantiros
Uk砤d zamkni阾y III RP
[...]

Popatrz na Syberi ile tam jest jeszcze do wydarcia, ropy, metali itd.. Nie braknie im surowca na kup lat, pr阣zej arabom si ropa sko馽zy ni im to co maj pod ziemi.

Data: 2013-05-15 11:23:28
Autor: Marek Czaplicki
Uk砤d zamkni阾y III RP
xantiros pisze na pl.soc.polityka w dniu 秗oda, 15 maja 2013 11:15:

[...]

Popatrz przez przyciemniaj眂e szk硂 na S硂馽e. Za marnych par miliard體 lat przestanie 秝ieci. Ciekawo舵 co b阣zie z tymi kt髍zy pragn 縴cia wiecznego? Czy jak Konrad Mazowiecki sprowadzi do Polski Krzy縜k體 to zastanawia si czym to grozi? Chcia za砤twi spraw z Prusami, a "uleczy" d縰m, choler. :)

Data: 2013-05-15 16:09:48
Autor: xantiros
Uk砤d zamkni阾y III RP
[...]

i zje ziemi :D i tak od razu nie przestanie 秝ieci, jedynie straci na mocy :D

Ciekawo舵 co b阣zie z tymi kt髍zy pragn 縴cia
wiecznego?

Zapewne nie b阣zie ono na ziemi.

Czy jak Konrad Mazowiecki sprowadzi do Polski Krzy縜k體 to
zastanawia si czym to grozi? Chcia za砤twi spraw z Prusami, a "uleczy"
d縰m, choler. :)

Nie zak砤dam ze Rusy s a tak kr髏kowzroczni.

Data: 2013-05-15 23:23:45
Autor: Marek Czaplicki
Uk砤d zamkni阾y III RP
xantiros pisze na pl.soc.polityka w dniu 秗oda, 15 maja 2013 16:09:

Zapewne nie b阣zie ono na ziemi.

A gdzie? W innym wszech秝iecie? :) Kilka razy pyta砮m si wyznawc體 縴cia wiecznego na grupie co to znaczy wieczno舵. My秎isz, 縠 ludzie na serio wyobra縜j sobie co to znaczy 縴 wiecznie? Nie. Ludzie po prostu jak napisa Lem chc 縴, to nie jest kwestia rozumu, ani wiary, ale to instynkt samozachowawczy. A 縠 ludzie znale糽i metod aby go "udomowi" w kwestii bycia cz硂wiekiem, to swoj drog zabawne.

Data: 2013-05-16 07:39:33
Autor: xantiros
Uk砤d zamkni阾y III RP
[...]

tam gdzie nie ma up硑wu czasu.

My秎isz, 縠 ludzie na serio wyobra縜j sobie co to znaczy 縴
wiecznie? Nie.

Nie wiem, nie znam na to odpowiedzi.

[...]

Lem by pisarzem, filozofem - jest wielu filozof體 co maj odmienne zdanie. Tobie interpretacja Lema pasuje, mi nie.

Data: 2013-05-16 08:18:22
Autor: Marek Czaplicki
Uk砤d zamkni阾y III RP
xantiros pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 07:39:

[...]

Skoro nie ma up硑wu czasu to albo: wieczno舵 nie trwa ani chwili, albo wszystko trwa w bezruchu, albo nie ma 縴cia.

My秎isz, 縠 ludzie na serio wyobra縜j sobie co to znaczy 縴
wiecznie? Nie.

Nie wiem, nie znam na to odpowiedzi.

To porozmawiaj i zapytaj si, czy wyobra縜j sobie co to znaczy je縠li "縴je si" 10^100000000000000000000000000000000000 lat. A przecie liczba jak poda砮m jest w por體naniu z wieczno禼i chwilk.

Napisz jaka Ci pasuje.

Data: 2013-05-16 08:41:48
Autor: xantiros
Uk砤d zamkni阾y III RP
[...]

Ale twoje za硂縠nie dotyczy naszej przestrzeni 3D + czas, a nie wiemy nawet co jest po za granicami naszego wszech秝iata, wyobra sobie jako osoba naukowa gdzie si zaczyna i ko馽zy to w czym jest nasz wszech秝iat i jaki jest tam up硑w czasu je秎i jest, a jako gimnastyk dla m髗gu wyobra sobie t przestrze bez pocz眛ku i ko馽a.

[...]

Dalej na to patrzysz z naszego punktu 縴cia, nie wiemy co jest "po", ty jeste przekonany ze nie ma "nic", ja mam przekonanie ze jest to 縴cie wieczne, ale w jak to wygl眃a - nie mam poj阠ia.

[...]

Nie jestem filozofem, po za prac interesuj si astrofizyk :D

Data: 2013-05-16 08:55:06
Autor: Marek Czaplicki
Uk砤d zamkni阾y III RP
xantiros pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 08:41:

[...]

Moje za硂縠nie dotyczy tego co znam. Znasz opowie舵 o spadaj眂ym na g硂w  Newtona jab砶u. On z tego co zna; spadaj眂e jab砶o. Wysnu to co by硂 wtedy prawem fizyki. Potem pojawi si Einstein i musia wyobrazi sobie pewne rzeczy, bo to czym si zajmowa umyka硂 codzienno禼i. Ja znam trzy wymiary, czas i entropi. Tak jak trzy wymiary s nasz rzeczywisto禼i w kt髍ej czwartej 縴jemy, to we wszech秝iecie s miejsca gdzie te trzy wymiary s 禼i秐i阾e do punktu a czas staje. Dodatkowy - entropia jednak ca硑 czas sunie w prz骴. We wszech秝iecie maj眂ym jaki pocz眛ek, czy to stworzony przez Boga czy w inny spos骲 trudno m體i o "wieczno禼i". Skoro bowiem co si zacz瓿o 13,5 mld lub par tysi阠y lat temu to czy wieczno舵 maj眂a sw骿 pocz眛ek jest wieczno禼i? Bo przecie bardziej wieczn wieczno禼i by砤by taka, gdyby zacz瓿a si 1 mld lat wcze秐iej.

Data: 2013-05-16 09:13:14
Autor: xantiros
Uk砤d zamkni阾y III RP
[...]

mo縠 inaczej, zgodnie z hipotez "big bang" istnia punkt (w sumie do dzi fizycy nie okre秎ili sk眃 si ten punkt wzi背), to w czym istnia ten punkt mo縩a przyj辨 lu糿o za "wieczno舵", gdy tam nie ma ko馽a ani pocz眛ku a istnie to co musi - za znany nam "czas" powsta dopiero po wybuchu punktu.

Data: 2013-05-16 09:25:37
Autor: Marek Czaplicki
Uk砤d zamkni阾y III RP
xantiros pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 09:13:

[...]

Nie udowodnisz tego, 縠 "istnia" przy za硂縠niu  縠 nie by硂 czasu. Co istnieje wtedy gdy da si chocia przez chwil zauwa縴 na osi czasu. Naukowcy "odkrywaj" co jaki czas nowe pierwiastki. Liczone s czasami w kilkunastu atomach. Ich czas istnienia liczony jest w bardzo ma硑ch u砤mkach sekundy. Czy mo縠sz udowodni "istnienie" czego co nie trwa ani chwilki w czasie?

Data: 2013-05-16 10:49:37
Autor: xantiros
Uk艂ad zamkni臋ty III RP
xantiros pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 09:13:

mo偶e inaczej, zgodnie z hipotez膮 "big bang" istnia艂 punkt (w sumie do
dzi艣 fizycy nie okre艣lili sk膮d si臋 ten punkt wzi膮艂), to w czym istnia艂
ten punkt mo偶na przyj膮膰 lu藕no za "wieczno艣膰", gdy偶 tam nie ma ko艅ca ani
pocz膮tku a istnie膰 to co艣 musi - za艣 znany nam "czas" powsta艂 dopiero po
wybuchu punktu.

Nie udowodnisz tego, 偶e "istnia艂" przy za艂o偶eniu  偶e nie by艂o czasu. Co艣
istnieje wtedy gdy da si臋 chocia偶 przez chwil臋 zauwa偶y膰 na osi czasu.
Naukowcy "odkrywaj膮" co jaki艣 czas nowe pierwiastki. Liczone s膮 czasami w
kilkunastu atomach. Ich czas istnienia liczony jest w bardzo ma艂ych u艂amkach
sekundy. Czy mo偶esz udowodni膰 "istnienie" czego艣 co nie trwa ani chwilki w
czasie?

Czas jest czwartym wymiarem, fizyka kwantowa (mechanika), ju偶 teraz przedstawia cz膮stki kt贸re mog膮 by膰 w dw贸ch/trzech miejscach jednocze艣nie np: fotony. Tutaj klasyczne (twoje) poj臋cie czasu traci sens.
Dalej masz czarne dziury, w kt贸rych na ich powierzchni czas zanika.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wielki_Wybuch

"Wielki Wybuch (ang. Big Bang) 鈥 model ewolucji Wszech艣wiata uznawany za najbardziej prawdopodobny. Wed艂ug tego modelu ok. 13,772 (卤0,059) mld lat temu[1] dokona艂 si臋 Wielki Wybuch 鈥 z bardzo g臋stej i gor膮cej osobliwo艣ci pocz膮tkowej wy艂oni艂 si臋 Wszech艣wiat (przestrze艅, czas, materia, energia i oddzia艂ywania)."

Czyli naukowcy postuluj膮 ze czas powsta艂 w momencie wybuchu.

I zapewne ty jeste艣 zwolennikiem tej teorii:
"Z punktu widzenia modelu standardowego Wielkiego Wybuchu i klasycznej (niekwantowej) teorii grawitacji nie mo偶na m贸wi膰 o okresie 鈥瀙rzed鈥 Wielkim Wybuchem, jako 偶e Wszech艣wiat powsta艂 w momencie Wielkiego Wybuchu, a razem z nim: przestrze艅, materia i czas, dlatego pytanie o to, co by艂o przed Wielkim Wybuchem, jest pozbawione sensu, poniewa偶 czas rozpocz膮艂 si臋 z chwil膮 wybuchu."

Ale ten temat co by艂o przed jest bardzo ciekawy ale te偶 i bardzo trudny, trzeba mie膰 naprawd臋 dobr膮 wyobra藕ni臋 :D

Data: 2013-05-16 10:58:53
Autor: Marek Czaplicki
Uk砤d zamkni阾y III RP
xantiros pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 10:49:

Czyli naukowcy postuluj ze czas powsta w momencie wybuchu.

I zapewne ty jeste zwolennikiem tej teorii:
"Z punktu widzenia modelu standardowego Wielkiego Wybuchu i klasycznej
(niekwantowej) teorii grawitacji nie mo縩a m體i o okresie ?przed?
Wielkim Wybuchem, jako 縠 Wszech秝iat powsta w momencie Wielkiego
Wybuchu, a razem z nim: przestrze, materia i czas, dlatego pytanie o
to, co by硂 przed Wielkim Wybuchem, jest pozbawione sensu, poniewa czas
rozpocz背 si z chwil wybuchu."

Ale ten temat co by硂 przed jest bardzo ciekawy ale te i bardzo trudny,
trzeba mie naprawd dobr wyobra糿i :D

Nie wiem co by硂 przed. Skoro nie by硂 tego co jest od wielkiego wybuchu, to nie by硂 tego co sobie mo縩a zobaczy i wyobrazi. Jestem cz硂wiekiem i przyjmuj do wiadomo禼i, 縠 zar體no fizycznie jak i duchowo jestem ograniczony. Wspomnia砮m o miejscach we wszech秝iecie gdzie nie istnieje czas i przestrze. Ty stara砮 si opisa "wieczno舵" jako miejsce bez czasu i przestrzeni. Wi阠 zadam pytanie: skoro ludzie mog zaobserwowa "dzia砤nie" miejsc "wieczno禼i" to dlaczego si tego tak boj. Tam naprawd cz硂wiek obr骳i砨y si w "proch". :)

Data: 2013-05-16 12:30:55
Autor: xantiros
Uk砤d zamkni阾y III RP
[...]

Mo縠 dlatego ze stanu przej禼ia czyli "秏ierci" boi si ka縟y, mo縠 nie tyle samej 秏ierci co momentu umierania - kt髍y kojarzy si z przewa縩ie b髄em.

Data: 2013-05-16 12:48:01
Autor: Marek Czaplicki
Uk砤d zamkni阾y III RP
xantiros pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 12:30:

Mo縠 dlatego ze stanu przej禼ia czyli "秏ierci" boi si ka縟y, mo縠 nie
tyle samej 秏ierci co momentu umierania - kt髍y kojarzy si z przewa縩ie
b髄em.

Masz racj.

Data: 2013-05-15 16:43:21
Autor: u2
Uk砤d zamkni阾y III RP
[...]

t.zw. 40-ty stan swiadomosci, ktorego wy ubecy tak sie boicie ...-;)

Data: 2013-05-15 23:57:33
Autor: Marek Czaplicki
Uk砤d zamkni阾y III RP
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu 秗oda, 15 maja 2013 16:43:

[...]

Tzn w wolskim- Wiem ale nie powiem. To mo縠 ja Ci powiem. Stanie si to samo co z ka縟ym krajem bazuj眂ym tylko na surowcach. Zostan z mn髎twem papierk體 zwanych pieni阣zmi. Ma砮 kraje jak na przyk砤d Nauru lokuj kapita硑 i 縴j z odsetek. A taki wielki kraj? Kupi砮 ostatnio co rosyjskiego opr骳z Igriskoje?

Data: 2013-05-15 23:59:18
Autor: u2
Uk砤d zamkni阾y III RP
Kupi砮 ostatnio co
rosyjskiego opr骳z Igriskoje?

to ty kupujesz igristoje ? wspolczuje ...-;)

Data: 2013-05-16 00:26:06
Autor: Marek Czaplicki
Uk砤d zamkni阾y III RP
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu 秗oda, 15 maja 2013 23:59:

Kupi砮 ostatnio co
rosyjskiego opr骳z Igriskoje?

to ty kupujesz igristoje ? wspolczuje ...-;)

No w砤秐ie. Opr骳z gazu Rosjanie nic innego nie maj. Wi阠 o co si k硂potasz, 縠 chc grabi sw ziemi? Co do biznesmen體 chc眂ych robi pieni眃ze na grabieniu polskiej. Rosjanie nam to co nieodnawialne. My im to co mo縩a odtworzy. 痽wno舵 kt髍a kie砶uje ka縟ej wiosny, dojrzewa latem i jesieni j si zbiera, kumasz baz?

Data: 2013-05-16 06:19:56
Autor: u2
Uk砤d zamkni阾y III RP
No w砤秐ie. Opr骳z gazu Rosjanie nic innego nie maj.

LOL maja tanki i rakiety. Moga przymierac glodem, a beda sie zbroic.

Data: 2013-05-16 07:41:20
Autor: xantiros
Uk砤d zamkni阾y III RP
W dniu 2013-05-16 06:19, u2 pisze:
No w砤秐ie. Opr骳z gazu Rosjanie nic innego nie maj.

LOL maja tanki i rakiety. Moga przymierac glodem, a beda sie zbroic.

Id i im tego zabro, a najlepiej bierz Jarka i podbijcie Rosj.

Data: 2013-05-16 16:54:29
Autor: u2
Uk砤d zamkni阾y III RP
W dniu 2013-05-16 07:41, xantiros pisze:
W dniu 2013-05-16 06:19, u2 pisze:
No w砤秐ie. Opr骳z gazu Rosjanie nic innego nie maj.

LOL maja tanki i rakiety. Moga przymierac glodem, a beda sie zbroic.

Id i im tego zabro, a najlepiej bierz Jarka i podbijcie Rosj.

A ty bedziesz biernie sie przygladal nie tylko lamaniu praw czlowieka u ruskich, ale nawet na ruskie ludobojstwo przymkniesz oczy ?

Zauwaz, ze ludobojstwo bierze sie z pogardy dla praw czlowieka u ruskich.

Data: 2013-05-16 17:07:00
Autor: GrzegorZ
Uk砤d zamkni阾y III RP
U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:5194f326$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rozumiem, 縠 ty przygl眃asz si czynnie. Co zrobi砮 dotychczas by ul縴 doli sowieckiego cz硂wieka?

GZ

Data: 2013-05-16 17:12:41
Autor: u2
Uk砤d zamkni阾y III RP
W dniu 2013-05-16 17:07, GrzegorZ pisze:
[...]

mnie mlodzi sowieci tacy jak ty nie interesuja, wy jak juz pisalem odnajdziecie sie w kazdym systemie totalitarnym, bo cierpicie na rzadka chorobe kretynizmu lizusowskiego ...-;)

Data: 2013-05-16 17:40:02
Autor: GrzegorZ
Uk砤d zamkni阾y III RP

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:5194f76b$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

O czym ty ch硂pino bredzisz? Nie masz zielonego poj阠ia o temacie, walisz z ob酬dem w oczach jak byk na czerwon p砤cht. Byle tylko co napisa, zaistnie. Zasmiecasz to forum swoimi duperalami na poziomie dziecka z przedszkola. Wstyd si! Wstyd.

GZ

Data: 2013-05-16 18:09:35
Autor: u2
Uk砤d zamkni阾y III RP
W dniu 2013-05-16 17:40, GrzegorZ pisze:
[...]

ale za co mam sie wstydzic zgrzesiu ? to ty popierasz mordercow, pracujesz w ich propagandzie, a nie ja.

Data: 2013-05-16 18:23:19
Autor: GrzegorZ
Uk砤d zamkni阾y III RP

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:519504c0$0$1249$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ch硂pino, nie jestem dla ciebie 縜dnym "zgrzesiu", ch硂pczyk體 do igraszek to sobie szukaj w swojej okolicy. O jakich ch硂pino mordercach ch硂pino bredzisz, niby w jakiej propagandzie pracuje? Puknij ty si ch硂pino w g硂we駅.

GZ

Data: 2013-05-16 18:32:25
Autor: u2
Uk砤d zamkni阾y III RP
W dniu 2013-05-16 18:23, GrzegorZ pisze:
[...]

ale to ty zgrzesiu cierpisz na rzadka chorobe zwana kretynizmem lizusowskim, a nie ja...-;)

Data: 2013-05-16 17:14:46
Autor: xantiros
Uk砤d zamkni阾y III RP
W dniu 2013-05-16 16:54, u2 pisze:
[...]

A co zrobisz ? My秎isz ze NATO zaatakuje ruskich jak ci by ewentualnie mordowali swoich ?

Zauwaz, ze ludobojstwo bierze sie z pogardy dla praw czlowieka u ruskich.

A jakie masz przypadki ludob骿stwa u ruskich od upadku ZSRR ?

Data: 2013-05-16 17:19:48
Autor: u2
Uk砤d zamkni阾y III RP
W dniu 2013-05-16 17:14, xantiros pisze:
[...]

200 tysiecy zamordowanych Czeczenow mi wystarczy aby nazwac ruskich ludobojcami.

Data: 2013-05-16 17:44:37
Autor: xantiros
Uk砤d zamkni阾y III RP
W dniu 2013-05-16 17:19, u2 pisze:
[...]

To amerykan體 te tak trzeba nazwa, zabili wi阠ej afgan體, irakijczyk體 ni ruscy

Data: 2013-05-16 08:25:44
Autor: Marek Czaplicki
Uk砤d zamkni阾y III RP
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 06:19:

No w砤秐ie. Opr骳z gazu Rosjanie nic innego nie maj.

LOL maja tanki i rakiety. Moga przymierac glodem, a beda sie zbroic.

We wsp蟪czesnych czasach liczy si co innego, aby spo砮cze駍two danego kraju rozwija硂 si. To co poda砮 mo縠 i dobre by硂 jakie kilkadziesi眛 lat wcze秐iej. Teraz nawet bro j眃rowa nie obroni Rosjan przed przed powolnym kurczeniem si. http://niepoprawni.pl/blog/2518/rosja-wymiera-i-zadne-
zaklecia-putina-tego-nie-zmienia

Data: 2013-05-16 16:58:18
Autor: u2
Uk砤d zamkni阾y III RP
[...]

Ze wschodu nacieraja na nich Chinczycy, a ci nijak sie nie kurcza. Ekonomicznie chinczycy ruskich podbijaja i w koncu podbija.

Data: 2013-05-16 17:08:42
Autor: GrzegorZ
Uk砤d zamkni阾y III RP

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:5194f40c$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Sp骿rzmy na na map - czy Chiny le勘 na wsch骴 od Rosji? Zagra縜j Putinowi? Mo縠sz to jako logicznie uzasadni?

GZ

Data: 2013-05-16 17:11:08
Autor: u2
Uk砤d zamkni阾y III RP
W dniu 2013-05-16 17:08, GrzegorZ pisze:
[...]

LOL zgrzesiu popatrz na mape i zauwaz gdzie leza Chiny...-;)

Data: 2013-05-16 17:37:28
Autor: GrzegorZ
Uk砤d zamkni阾y III RP

U縴tkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa w wiadomo禼i news:5194f70e$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wg ciebie na wsch骴 od Rosji? Masz ch硂pie co z kompasem czy co? Mo縠 co z b酬dnikiem? Zerknij no na: http://tiny.pl/h8szl Oj obija砮 si ch硂pino na lekcjach geografii czy jak to tam si w waszych czasach nazywa硂. M體i眂 kr髏ko wyszed砮 na g硊pka albo niedouka. ;-)

GZ

Data: 2013-05-16 08:46:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Uk砤d zamkni阾y III RP

U縴tkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:kn122m$po6$2node2.news.atman.pl...
[...]

Tak! Ruscy kompletnie nic nie maj. Ale amerykanie, kt髍zy maj wszystko, gdy na ten przyk砤d chc wys砤 swoich kosmonaut體 na stacj kosmiczn, zwracaj si do ruskich, kt髍zy nic nie maj, by ci 砤skawie zechcieli przewie兼 ameryka駍kich kosmonaut體, kt髍zy maj wszystko, na stacj kosmiczn.
W odwrotnym kierunku r體nie amerykanie, kt髍zy maj wszystko, zwracaj si do ruskich, kt髍zy nic nie maj, by ci 砤skawie zechcieli przewie兼 ameryka駍kich kosmonaut體, kt髍zy maj wszystko, na ut阺knion ziemi.

To taki jeden z wielu przyk砤d體, kt髍y mia砮m akurat pod r阫.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz眂ym jest jak gra w szachy z go酬biem. Niewa縩e, jak dobrze grasz, go潮b i tak przewr骳i wszystkie figury, nasra na szachownic i b阣zie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-16 09:03:15
Autor: Marek Czaplicki
Uk砤d zamkni阾y III RP
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 08:46:

[...]

To mi przypomina kawa. Lot Gagarina. Czeladnik na budowie krzyczy do majstra. Panie majster. Ruskie w kosmos polecieli! Wszystkie? Nie. To po co mi g硂w zawracasz? Rosjanie mog mie rakiety r罂ne. Ale rakiet nie spowodujesz, 縠 jak sugerowa砮m w innym po禼ie we tym topiku, spo砮cze駍two zacznie Ci si rozwija. Kosmonautyka/astronautyka jest spadkiem po "zimnej wojnie". Gdzie liczy硂 si 縠by co pokaza. Teraz Rosjanom, przynajmniej rz眃z眂ym chodzi tez o to 縠by co pokaza wi阠, grabi swoje ziemie i pokazuj.

Data: 2013-05-16 09:13:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Uk砤d zamkni阾y III RP

U縴tkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:kn20cb$7cm$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale maj co pokaza.
My mo縠my pokaza Rosjanom, gro糿ie tupaj眂ego n罂k w sprzeciewie i bezsilnej z硂禼i, Jarusia ZbawPolsk Kaczy駍kiego!

A tak w og髄e, to pieprzysz bzdury. Przemys kosmiczny, to nie Iwan klepi眂y w ku糿i blachy na rakiet. I tak dalej...

ubawiony

Data: 2013-05-16 09:49:23
Autor: Marek Czaplicki
Uk砤d zamkni阾y III RP
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 09:13:

A tak w og髄e, to pieprzysz bzdury. Przemys kosmiczny, to nie Iwan
klepi眂y w ku糿i blachy na rakiet. I tak dalej...

W historii cywilizacji by硑 ju takie bardziej technicznie rozwini阾e od innych i znik硑 pozostawiaj眂, piramidy, kurchany itp... Czy s眃zisz 縠 historia zatrzyma sw骿 bieg tylko dlatego 縠 to s Rosjanie? Ja ich bardzo lubi.  Twoje jednak widzenie "rozwoju" zasadza si na tym 縠by co pokaza. My im nic nie musimy pokazywa. Po co? 痽cie spo砮cze駍twa to nie teatr, scena, czy festiwal. Znaj眂 Ciebie i to co piszesz zapytam si. By nie tak dawno temu jeden polityk, kt髍y na pokaz robi du縪 rzeczy. Odszed zabieraj眂 ze sob innych ludzi. Czy uwa縜sz, 縠 by on bardziej politykiem od innych, bo na pokaz...?

Data: 2013-05-16 10:00:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Uk砤d zamkni阾y III RP

U縴tkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa w wiadomo禼i news:kn232r$nrp$1node2.news.atman.pl...
[...]

===============================

To w ko馽u powiedz. Maj Iwany co wi阠ej ni zasoby naturalne?
Bo tak kr笨ysz i kr笨ysz, by m體i du縪, a nic nie powiedzie.

ubawiony

Data: 2013-05-16 10:20:48
Autor: Marek Czaplicki
Uk砤d zamkni阾y III RP
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 10:00:

To w ko馽u powiedz. Maj Iwany co wi阠ej ni zasoby naturalne?
Bo tak kr笨ysz i kr笨ysz, by m體i du縪, a nic nie powiedzie.

Co maj mie wi阠ej? Jak do tej pory to pozycja ich zale縴 od cen gazu, ropy i innych surowc體 na 秝iecie. Podobnie z Arabami. Ich pozycja te wzi瓿a si z tego Jak im si to sko馽zy to pies z kulaw nog nie b阣zie o nich szczeka. Ostatnio jeden kupi samoch骴 ze srebra. Mam nadziej, 縠 IQ mu podskoczy硂 pod sufit od tego. Rosjanie maj problem zasadniczy 縠 jest ich coraz mniej. Staraj si to przeskoczy. Jak im o promille podskoczy liczba ludno禼i to wielki huk.
U nas te jest podobnie. Obwieszcza si coraz to now polityk prorodzinn. Do p硂dzenia namawiaj nawet zaprzysi阦li starzy kawalerowie i stare bezdzietne panny. Z Watykanu nawet s硑cha, ze maj znie舵 celibat. Sprawa wi阠 nie weso砤. Rosjanie wi阠 mog mie wszystko. Bro, ca砤 tablic Mendelejewa, morze w骴ki. Pod warunkiem 縠 b阣 po prostu istnieli. :)

Data: 2013-05-16 09:20:44
Autor: xantiros
Uk锟絘d zamkni锟絫y III RP

U偶ytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu 艣roda, 15 maja 2013 23:59:

Kupi艂e艣 ostatnio co艣
rosyjskiego opr贸cz Igriskoje?

to ty kupujesz igristoje ? wspolczuje ...-;)

No w艂a艣nie. Opr贸cz gazu Rosjanie nic innego nie maj膮. Wi臋c o co si臋
k艂opotasz, 偶e chc膮 grabi膰 sw膮 ziemi臋? Co do biznesmen贸w chc膮cych robi膰
pieni膮dze na grabieniu polskiej. Rosjanie nam to co nieodnawialne. My
im to
co mo偶na odtworzy膰. 呕ywno艣膰 kt贸ra kie艂kuje ka偶dej wiosny, dojrzewa
latem i
jesieni膮 j膮 si臋 zbiera, kumasz baz臋?

Tak! Ruscy kompletnie nic nie maj膮. Ale amerykanie, kt贸rzy maj膮
wszystko, gdy na ten przyk艂ad chc膮 wys艂a膰 swoich kosmonaut贸w na stacj臋
kosmiczn膮, zwracaj膮 si臋 do ruskich, kt贸rzy nic nie maj膮, by ci 艂askawie
zechcieli przewie藕膰 ameryka艅skich kosmonaut贸w, kt贸rzy maj膮 wszystko, na
stacj臋 kosmiczn膮.
W odwrotnym kierunku r贸wnie偶 amerykanie, kt贸rzy maj膮 wszystko, zwracaj膮
si臋 do ruskich, kt贸rzy nic nie maj膮, by ci 艂askawie zechcieli przewie藕膰
ameryka艅skich kosmonaut贸w, kt贸rzy maj膮 wszystko, na ut臋sknion膮 ziemi臋.

To taki jeden z wielu przyk艂ad贸w, kt贸ry mia艂em akurat pod r臋k膮.

ubawiony

Ruskie mie膰 maj膮 i raczej zawsze b臋d膮 mie膰, ale przytoczony przyk艂ad to akurat dotyczy rachunku ekonomicznego, ruscy tutaj s膮 tani w eksploatacji ni偶 np: fracuzi czy usmen贸w wahad艂owce. Jak by wahad艂owiec by艂 ta艅szy to dalej by zapierdziela艂 na stacj臋 i z powrotem. Aktualnie NASA pracuje nad ta艅szym sposobem latania oraz coraz g艂o艣niej si臋 m贸wi o "prywatnym" czynniku.

Data: 2013-05-16 09:57:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Uk锟絘d zamkni锟絫y III RP

U偶ytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kn21ck$m69$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jak jeste艣my przy kosmosie, to ruscy posiadaj膮 takie silniki rakietowe, kt贸rych amerykanie im zazdroszcz膮. Zdaje si臋, 偶e chodzi o temperatur臋 spalania i tym samym wi臋kszy ci膮g. Amerykanie nie mogli tego opanowa膰.

realista

--
Dyskusja z wierz膮cym jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-16 12:38:53
Autor: xantiros
Uk锟絘d zamkni锟絫y III RP

[...]

nie wiem czy nie mogli - by膰 moze koszty ich hamuj膮, faktem jest ze ruscy zawsze mieli dobre rakiety no艣ne - tam kiedy艣 koszty si臋 nie liczy艂y, no i fakt ze te rakiety to jeszcze czasy ZSRR pami臋taj膮 (konstrukcja), jak rakietki Proton

Data: 2013-05-16 16:59:33
Autor: u2
Uk砤d zamkni阾y III RP
[...]

to jest biznes. oplaca sie jankesom wyslac kosmonautow z bajkonuru, wiec wysylaja.

Data: 2013-05-15 15:43:48
Autor: GrzegorZ
Uk艂ad zamkni臋ty III RP

U偶ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:51930f3a$0$1224$65785112news.neostrada.pl...
Uk艂ad zamkni臋ty III RP \ Wschodnie wp艂ywy w bran偶y chemicznej

Nie naruszaj interesu Rosji

-- >

Akurat GP to nie jest wiarygodne 藕r贸d艂o informacji. To co艣 takiego jak A.Macierewicz z Rydzykiem razem wzi臋ci.

GZ

Data: 2013-05-15 20:47:12
Autor: Grzegorz Z.
Uk艂ad zamkni臋ty III RP
"Serdecznie zyd贸w nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i m贸j partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wesp贸l w zesp贸l z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zam贸w sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlos贸w i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego byd艂a wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watyka艅skie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"M贸j oficer prowadz膮cy r贸wnie偶 tak uwa偶a"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjeba艂o mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O 偶esz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale we藕 nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"G贸wno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Oby艣 zdychal d艂ugo i bole艣ciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak 艣winia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zam贸w na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz ko艣ci贸艂"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj b臋dzie przeklety B贸g Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Naj艣wi臋tsza, i
ca艂e kr贸lestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl