Ukamienować?

Data: 2018-04-12 02:24:39
Autor: stevep
Ukamienować?
# "Panie Antoni Macierewicz, chciałem powiedzieć, że jest pan kłamcą, przestępcą i w przyszłości odpowie pan przed sądem wolnej Polski za kłamstwa i szkody poczynione państwu polskiemu oraz pojedynczym ludziom" - nie, nie jest to fragment wystąpienia niegroźnego frustrata, który przypadkiem dorwał się do mikrofonu. Słowa te wypowiedział dzisiaj w kierunku byłego szefa MON Wojciech Czuchnowski, znany i uznany dziennikarz oraz publicysta, związany od kilkunastu lat z "Gazetą Wyborczą".

Po dzisiejszym "popisie" bardziej właściwe jest jednak pisanie o Czuchnowskim dziennikarzu w czasie przeszłym. Po pierwsze, dziennikarz, który znalazł się na konferencji prasowej, nie jest od tego, aby okładać epitetami przemawiające osoby, ale od zadawania im pytań. To dzięki nim ma możliwość wykazania ewentualnego fałszu, który czai się w ich wypowiedziach.

Po drugie, w tym zawodzie niezwykłe istotne są opanowanie i kontrola własnych emocji. Czuchnowski nazywając Macierewicza "kłamcą i przestępcą" naraża się na proces o zniesławienie, który przewodniczący podkomisji smoleńskiej zapewne z łatwością by wygrał. No chyba, że taki był jego cel, by stać się "dziennikarzem wyklętym".

Po trzecie wreszcie, Czuchnowski wpisuje się w retorykę "totalnej opozycji" i samowolnie zrzeka się resztek obiektywizmu, o ile takie wcześniej posiadał. Złośliwie można dodać, że po takim występie może starać się u Grzegorza Schetyny albo Katarzyny Lubnauer o dobre miejsce na liście wyborczej.

Chciałbym być świadkiem solidarnej reakcji środowisk dziennikarskich, które zdecydowanie podkreślą, że tego typu zachowania są absolutnie nieakceptowalne, a Czuchnowskiego spotka zawodowy ostracyzm. Wiem, wiem, marzenia...

Opublikowano: 11.04.2018 17:15. #
Ze strony:
https://www.salon24.pl/u/marcin-rezik/858179,wojciech-czuchnowski-dzisiaj-przestal-byc-dziennikarzem

Racja towarzyszu Rezik, sterowanie marzeniami to na szczęście pisowsie marzenie ściętej głowy.

--
stevep

Data: 2018-04-12 08:06:11
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Ukamienować?
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:pam90e$7u8$1news.vectranet.pl...
# "Panie Antoni Macierewicz, chciałem powiedzieć, że jest pan kłamcą, przestępcą i w przyszłości odpowie pan przed sądem wolnej Polski za kłamstwa i szkody poczynione państwu polskiemu oraz pojedynczym ludziom"

Nie odpowie bo wariatów zamyka się w miejscach gdzie drzwi nie mają klamek, prawda koguciku? ;-)))

CL

Ukamienować?