Ukarani za zbyt tanie polisy;)

Data: 2017-08-31 12:10:39
Autor: Kris
Ukarani za zbyt tanie polisy;)
https://www.pb.pl/nadzor-wyciagnal-bat-na-ubezpieczycieli-870034
Następny krok to kara dla banków za darmowe konta?

Data: 2017-09-01 09:34:18
Autor: quent
On 2017-08-31 21:10, Kris wrote:
https://www.pb.pl/nadzor-wyciagnal-bat-na-ubezpieczycieli-870034
Następny krok to kara dla banków za darmowe konta?

Ja np. mając firmę nie mogę wystawić faktury za daną robotę niższą niż wybikałoby to z przepracowanych roboczogodzin w kontekście płacy minimalnej. Choćbym chciał zrobić daną robotę promocyjnie dla klienta, to nie mogę.

http://www.rp.pl/Kadry/312289907-Ewidencja-czasu-pracy-dla-zleceniobiorcow-i-samozatrudnionych-aby-PIP-sprawdzila-ich-minimalne-wynagrodzenie.html

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2017-09-02 20:11:56
Autor: Marek
On Fri, 01 Sep 2017 09:34:18 +0200, quent <xx@xx.com> wrote:
[...]

Zależy jak nazwiesz usługę.

--
Marek

Data: 2017-09-02 11:59:44
Autor: Kris
W dniu sobota, 2 września 2017 20:12:04 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
> Ja np. mając firmę nie mogę wystawić faktury za daną robotę niższą > niż > wybikałoby to z przepracowanych roboczogodzin w kontekście płacy > minimalnej. Choćbym chciał zrobić daną robotę promocyjnie dla > klienta, > to nie mogę.

Ale załóżmy ze uczciwy chce być

Ukarani za zbyt tanie polisy;)