Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu

Data: 2011-09-24 09:04:38
Autor: Rychu
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
Tak jak już wcześniej pisałem, wysłałem zapytanie do WRD KSP.
Minęły 3 miesiące i cisza, więc kolejny raz do nich napisałem
powołując się na numer sprawy. Okazało się, że pismo podobno
wyszło od nich 2,5 miesiąca temu, tylko jakoś do mnie nie przyszło.
Natomiast teraz otrzymałem jego skan mailem i przynajmniej
coś się wyjaśniło. Konkretniej, to utwierdziło mnie w przekonaniu,
ĹĽe jakakolwiek akcja majÄ…ca na celu walkÄ™ z chamstwem i debilami
nie ma większego sensu. Zadałem trzy pytania:

1. Czy możliwe jest ukaranie kierowcy/właściciela pojazdu w oparciu
o samo zdjęcie i opis zdarzenia, czy wymagane jest do tego dodatkowe
złożenie zeznań na komisariacie?
2. Jakie parametry techniczne musi spełniać zdjęcie, aby mogło
być dowodem i stanowić podstawę do ukarania sprawcy wykroczenia?
3. Czy bylibyście Państwo zainteresowani współpracą w tym,
jak nam się wydaję, nowatorskim przedsięwzięciu?

OdpowiedĹş (pisownia oryginalna):
Ad. 1 Warunkiem pozwalającym na pociągnięcie sprawcy do odpowiedzialności w opisywanym przypadku niezbędne jest przesłuchanie w charakterze świadka osoby wykonującej zdjęcia lub dokonującej nagrania oraz innych osób będącymi świadkami popełnionego wykroczenia.
Ad. 2 Aby utrwalony obraz lub dźwięk stał się dowodem w sprawie musi być zabezpieczony nośnik, tj. środek techniczny (materiał światłoczuły, taśma magnetyczna, płyta CD oraz inny materiał właściwy dla danego urządzenia takich jak aparat fotograficzny, kamera filmowa lub kamera wideo, magnetofon, itp.), na którym dokonano zapisu.
Ad. 3 Każda jednostka Policji ma obowiązek reagowania na popełnione wykroczenie. Należy przy tym pamiętać, że czynności wyjaśniające w sprawach o wykroczenia prowadzi jednostka Policji, na terenie której doszło do popełnienia wykroczenia.

Czyli... bez wizyty na komendzie nie da się nic załatwić. Parę
razy czytałem, że policja na podstawie filmów na youtube'ie
ukarała jakiegoś kierującego. Jednak to chyba musiała być
jakaĹ› jednostka specjalna, bo reszta to niestety chyba
nadaje siÄ™ tylko do stania z suszarkÄ… w krzakach. :/

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)

Data: 2011-09-24 09:38:32
Autor: Marcin Jan
W dniu 11-09-24 09:04, Rychu pisze:
[...]

urzÄ…dzenia takich jak aparat fotograficzny, kamera filmowa lub kamera
wideo, magnetofon, itp.), na ktĂłrym dokonano zapisu.
Ad. 3 Każda jednostka Policji ma obowiązek reagowania na popełnione
wykroczenie. Należy przy tym pamiętać, że czynności wyjaśniające w
sprawach o wykroczenia prowadzi jednostka Policji, na terenie ktĂłrej
[...]

i słusznie. Bo łatwo można robić zdjęcia z którego niby będzie wynikać że było wykroczenie, ale jak później weźmie się świadka na spytki to się okazuje że chcieli zrobić sąsiadowi żart.
Gdzie czytałeś o tum YT na onecie? Tylko zajrzenie w akta sprawy da obraz o całości sprawie i przyczynach ukarania.

Pozdrawiam
Marcin Jan

Data: 2011-09-24 10:14:40
Autor: to
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
begin Rychu
[...]

I bardzo dobrze, bo za fałszywe zeznania jest odpowiedzialność karna.

[...]

I bardzo dobrze, teraz bardzo łatwo zmanipulować nagranie, jeśli ktoś ma trochę talentu.

Czyli... bez wizyty na komendzie nie da się nic załatwić.

I bardzo dobrze, jak kapuś będzie musiał ruszyć dupę na komisariat to się zastanowi, czy warto zgłaszać każdą bzdurę dla sportu czy wystarczy po prostu pod wieczór odmówić "modlitwę Polaka".

Data: 2011-09-24 11:08:10
Autor: Przemysław Czaja
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu

UĹĽytkownik "Rychu"

-- Pozdrawiam
Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)

Donosiciel? Znaczy kapuĹ›?
Panda VAN - to wiele wyjaśnia:)

Data: 2011-09-24 10:10:26
Autor: Waldek Godel
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
Dnia Sat, 24 Sep 2011 11:08:10 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

Donosiciel? Znaczy kapu¶?
Panda VAN - to wiele wyja¶nia:)

kompletna pizda, co cytuje cały długi post, żeby dodać dwie bezsensowne
linijki?
Tego nic nie wyja¶nia..

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-09-24 11:17:21
Autor: Przemysław Czaja
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu

Użytkownik "Waldek Godel"

Donosiciel? Znaczy kapu¶?
Panda VAN - to wiele wyja¶nia:)

kompletna pizda, co cytuje cały długi post, żeby dodać dwie bezsensowne
linijki?
Tego nic nie wyja¶nia..

Ty Waldemar nadal na modemie siedzisz, że ci te dodatkowe 2KB! przeszkadzaj±? Czy również jeste¶ kapusiem i tre¶ć nie pozwala spędzić z optymizmem soboty?

Data: 2011-09-24 10:23:51
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 24 Sep 2011 11:17:21 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

Ty Waldemar nadal na modemie siedzisz, że ci te dodatkowe 2KB! przeszkadzaj±? Czy również jeste¶ kapusiem i tre¶ć nie pozwala spędzić z optymizmem soboty?

tak, bardzo często siedzę na modemie i mi te kilobajty przeszkadzaj±, bo za
nie płacę, tak jak wielu innych.

Data: 2011-09-24 10:08:54
Autor: to
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
begin Waldek Godel
tak, bardzo często siedzę na modemie i mi te kilobajty przeszkadzają, bo
za nie płacę, tak jak wielu innych.

Kup sobie abonament za 50 zł i przestań marudzić.

Data: 2011-09-24 11:52:51
Autor: TM
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomo¶ci news:10gbm3yoamy25$.dlglepper.institute.com...
[...]

Juz raz pisałem. Godel jest znany ze swej specyficznej inteligencji, no i oczywi¶cie z tego, że zna się na wszystkim. Plebejskie chamstwo mogę już pomin±ć. Ten typ tak ma.

Data: 2011-09-24 10:09:58
Autor: to
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
begin TM
Juz raz pisaÂłem. Godel jest znany ze swej specyficznej inteligencji, no
i oczywi¶cie z tego, ¿e zna siê na wszystkim. Plebejskie chamstwo mogê
ju¿ pomin±æ. Ten typ tak ma.

W dodatku zdradza skłonności analfabetyczne, bo pierwsze zdanie zaczyna zwykle małą literą. ;)

Data: 2011-09-24 12:48:28
Autor: Lort
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
Kto: Przemysław Czaja Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 24 wrzesień 2011, 11:17:21
Ty Waldemar nadal na modemie siedzisz, że ci te dodatkowe 2KB! przeszkadzaj±?

Modem do niczego niepotrzebny.
Samo przewinięcie ze dwóch ekranów tekstu tylko po to, żeby przeczytać dwie linijki wystarczy, żeby mieć prawo pod koniec
wspomnianych manipulacji westchn±ć pod nosem: "co za palant".

--
Llort

Data: 2011-09-24 12:52:19
Autor: Przemysław Czaja
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu

Użytkownik "Lort"

[...]

Moja propozycja - kup normalny monitor :)
Polecam Eizo z martyc± PVA i Pivotem, po co się męczysz?

Data: 2011-09-24 10:57:07
Autor: Robert Rędziak
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
On Sat, 24 Sep 2011 12:52:19 +0200, Przemys?aw Czaja
<przempo@poczta.fm> wrote:

Moja propozycja - kup normalny monitor :)
Polecam Eizo z martyc± PVA i Pivotem, po co się męczysz?

 Już wiem. To dla takich jak Ty s± tablety...

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2011-09-24 13:01:26
Autor: Przemysław Czaja
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu

Użytkownik "Robert Rędziak"

Moja propozycja - kup normalny monitor :)
Polecam Eizo z martyc± PVA i Pivotem, po co się męczysz?

Już wiem. To dla takich jak Ty s± tablety...

:)

Nie lubię tabletów, ale intuos mi pasuje...jedno machnięcie :)

Data: 2011-09-24 11:26:35
Autor: Robert Rędziak
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
On Sat, 24 Sep 2011 13:01:26 +0200, Przemys?aw Czaja
<przempo@poczta.fm> wrote:

Nie lubię tabletów, ale intuos mi pasuje...jedno machnięcie :)

 Nie każdy zamierza kupować monitor fafdziesięciocalowy, gdy
 mały notebook mu wystarczy. To samo z tabletami, które s± tylko
 przero¶nięt± i jeszcze bardziej niewygodn± odmian± smartfonów. I
 nie jeste¶ sam. Oczywi¶cie możesz mieć to w dupie, za co inni
 podziękuj± Ci tym samym: będ± mieli Cię w dupie.

Data: 2011-09-24 11:52:18
Autor: to
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
begin Robert Rędziak
 Nie kaĹĽdy zamierza kupować monitor fafdziesiÄ™ciocalowy, gdy maĹ‚y
 notebook mu wystarczy.

Np. po to, żeby nie męczyć wzroku.

Data: 2011-09-24 13:55:56
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e7dc472$0$3506$65785112news.neostrada.pl...
begin Robert Rędziak

 Nie kaĹĽdy zamierza kupować monitor fafdziesiÄ™ciocalowy, gdy maĹ‚y
 notebook mu wystarczy.

Np. po to, żeby nie męczyć wzroku.

To było zdanie oznajmujące, a nie pytanie.
Więc masz przyjąć do wiadomości, nic więcej, Twoja odpowiedź na niezadane pytanie jest całkowicie zbędna.

Data: 2011-09-24 11:59:20
Autor: to
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
begin Cavallino
To było zdanie oznajmujące, a nie pytanie.

I co z tego?

Więc masz przyjąć do
wiadomości, nic więcej, Twoja odpowiedź na niezadane pytanie jest
całkowicie zbędna.

To jej nie czytaj, ktoś Cię zmusza? Tylko jakoś tak zwykle bywa, ze ci, którzy twierdzą, że wystarczy im 15", że ESP jest zbędne itp. nigdy po prostu tych rzeczy dłużej nie używali i nie wiedzą, ze są przydatne, tylko dorabiają ideologię do "niemania".

Data: 2011-09-24 14:03:54
Autor: Cavallino
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e7dc618$0$3506$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

To było zdanie oznajmujące, a nie pytanie.

I co z tego?

Różnic uczą w podstawówce.

Więc masz przyjąć do
wiadomości, nic więcej, Twoja odpowiedź na niezadane pytanie jest
całkowicie zbędna.

To jej nie czytaj, ktoĹ› CiÄ™ zmusza?

Tak, Ty, wypisujÄ…c je bez potrzeby na grupie niezwiÄ…zanej z tematem rady.

Tylko jakoĹ› tak zwykle bywa, ze ci,
którzy twierdzą, że wystarczy im 15", że ESP jest zbędne itp. nigdy po
prostu tych rzeczy dłużej nie używali

Widać nie mają takiej potrzeby, więc dopóki nie zapytają Cię o rady, możesz sobie je darować.
Albo uprzedzaj na górze że masz zamiar się mądrzyć i to z NTG.

Data: 2011-09-24 12:14:55
Autor: to
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
begin Cavallino
Widać nie mają takiej potrzeby, więc dopóki nie zapytają Cię o rady,
możesz sobie je darować.

RR wyraził opinię, ja się z nią nie zgadzam, więc wyraziłem inną. Idź na spacer, bo bredzisz. --

Data: 2011-09-24 14:36:01
Autor: Cavallino
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e7dc9bf$0$3506$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

Widać nie mają takiej potrzeby, więc dopóki nie zapytają Cię o rady,
możesz sobie je darować.

RR wyraził opinię, ja się z nią nie zgadzam,

RR opisał fakt, a nie wyraził opinię.
Przypomnę: "Nie każdy zamierza kupować monitor fafdziesięciocalowy"

Próba dyskusji z faktami jest po prostu żałosna.

Data: 2011-09-24 13:15:33
Autor: to
[...]

Jak zwykle manipulujesz, całość brzmiała tak: "Nie każdy zamierza kupować monitor fafdziesięciocalowy, gdy mały notebook mu wystarczy."

PS. MoĹĽe jednak idĹş na spacer?

Data: 2011-09-24 15:27:25
Autor: Cavallino
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e7dd7f5$0$3506$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

[...]

LOL !!!!
Jeśli uważasz, że to jest opinia, oraz że to ostatnie cokolwiek zmienia w konktekście zdania, to żałosność jednak bije z Ciebie okrutna.
Czasem po prostu trzeba położyć uszy po sobie i nie brnąć dalej.

Data: 2011-09-24 14:04:39
Autor: to
[...]

Piłeś coś dzisiaj? Czy coś innego Cię otępiło?

Data: 2011-09-24 17:46:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e7de377$0$2444$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To mnie otępiło i to nie ja próbuję z faktami dyskutować.

Data: 2011-09-25 22:39:28
Autor: to
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
begin Cavallino
To mnie otępiło i to nie ja próbuję z faktami dyskutować.

Jeśli dla Ciebie każde zdanie twierdzące jest tożsame z "faktami", to chyba powinieneś wrócić do szkoły i to podstawowej.

Data: 2011-09-26 09:05:46
Autor: Cavallino
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e7fada0$0$3507$65785112news.neostrada.pl...
begin Cavallino

To mnie otępiło i to nie ja próbuję z faktami dyskutować.

Jeśli dla Ciebie każde zdanie twierdzące jest tożsame z "faktami"

KaĹĽde nie.
Ale takie, do ktĂłrego udowodnienia wystarczy jeden przypadek, o ktĂłrym wiadomo, ĹĽe na pewno siÄ™ zdarzy, jest stwierdzeniem faktu.
Niezależnie co Ty o tym sądzisz, jak np. żadnego dodatkowe monitora kupować nie zamierzam (na 100% nie jestem jedyny), więc RR opisał fakt.

Data: 2011-09-26 15:15:41
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2011-09-24 15:15, to pisze:

Jak zwykle manipulujesz, całość brzmiała tak: "Nie każdy zamierza kupować
monitor fafdziesięciocalowy, gdy mały notebook mu wystarczy."

I to jest ta "opinia" z ktĂłrÄ… siÄ™ nie zgadzasz?
Czyli nie jest prawdÄ…, ĹĽe sÄ… tacy, ktĂłrzy nie zamierzajÄ… itd?

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepowaĹĽne,
gts /kropka/ pl    |  lub caĹ‚oĹ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-09-26 15:19:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości news:j5pttu$1uft$1news2.ipartners.pl...
[...]

Absolutnie, nie ma nikogo takiego.
KaĹĽdy zamierza.

Data: 2011-09-24 13:31:38
Autor: Przemysław Czaja
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu

Użytkownik "Robert Rędziak"

Nie lubię tabletów, ale intuos mi pasuje...jedno machnięcie :)

Nie każdy zamierza kupować monitor fafdziesięciocalowy, gdy
mały notebook mu wystarczy. To samo z tabletami, gdy s± tylko
przero¶nięt± i jeszcze bardziej niewygodn± odmian± smartfonów. I
nie jeste¶ sam. Oczywi¶cie możesz mieć to w dupie, za co inni
podziękuj± Ci tym samym: będ± mieli Cię w dupie.

Masz rację, wyszło na to, że jestem egoist±.

Przepraszam.

Pozdrawiam

Przemo

Data: 2011-09-24 13:13:12
Autor: Lort
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
Kto: Przemysław Czaja Gdzie:  pl.misc.samochody Kiedy: 24 wrzesień 2011, 12:52:19
Użytkownik "Lort"
[...]

Dziękuję ci za ¶wiatł± radę, dobry człowieku. Zapewne wszyscy posiadacze lapków, tudzież używaj±cy smartfonów bior± wła¶nie rozpęd w celu uskutecznienia polecanych zakupów. Jeszcze by zł± martycę kupili. Albo pivota z małej litery pisanego.

Potem tylko jeszcze poprzestawiać układ okien czytnika (nie na każdy
post pivot wystarczy) i powinno wystarczyć. Bo oczywi¶cie dostosowanie się do elementarnych zasad netykiety
przerasta możliwo¶ci statystycznego buraka. I weĽże tu nie westchnij.

--
Llort

Data: 2011-09-24 13:24:36
Autor: Przemysław Czaja
[...]

Przepraszam, że zmusilem do wysiłku Twój serdeczny palec, lub wskazuj±cy (nie wiem czym tam przewijasz), tak to moja wina, przyznaje się, sprawiłem Ci taki klopot, że zupełnie słusznie nazwałe¶ mnie burakiem - w pełni na to zasłużyłem.

Data: 2011-09-24 11:58:57
Autor: TM
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:j5k6op$8qa$1mx1.internetia.pl...

Użytkownik "Rychu"

Tak jak już wcze¶niej pisałem, wysłałem zapytanie do WRD KSP.
Minęły 3 miesi±ce i cisza, więc kolejny raz do nich napisałem
powołuj±c się na numer sprawy. Okazało się, że pismo podobno
wyszło od nich 2,5 miesi±ca temu, tylko jako¶ do mnie nie przyszło.
Natomiast teraz otrzymałem jego skan mailem i przynajmniej
co¶ się wyja¶niło. Konkretniej, to utwierdziło mnie w przekonaniu,
że jakakolwiek akcja maj±ca na celu walkę z chamstwem i debilami
nie ma większego sensu. Zadałem trzy pytania:

1. Czy możliwe jest ukaranie kierowcy/wła¶ciciela pojazdu w oparciu
[...]
3. Czy byliby¶cie Państwo zainteresowani współprac± w tym,
jak nam się wydaję, nowatorskim przedsięwzięciu?

OdpowiedĽ (pisownia oryginalna):
Ad. 1 Warunkiem pozwalaj±cym na poci±gnięcie sprawcy do odpowiedzialno¶ci w opisywanym przypadku niezbędne jest przesłuchanie w charakterze ¶wiadka osoby wykonuj±cej zdjęcia lub dokonuj±cej nagrania oraz innych osób będ±cymi ¶wiadkami popełnionego wykroczenia.
Ad. 2 Aby utrwalony obraz lub dĽwięk stał się dowodem w sprawie musi być zabezpieczony no¶nik, tj. ¶rodek techniczny (materiał ¶wiatłoczuły, ta¶ma magnetyczna, płyta CD oraz inny materiał wła¶ciwy dla danego urz±dzenia takich jak aparat fotograficzny, kamera filmowa lub kamera wideo, magnetofon, itp.), na którym dokonano zapisu.
Ad. 3 Każda jednostka Policji ma obowi±zek reagowania na popełnione wykroczenie. Należy przy tym pamiętać, że czynno¶ci wyja¶niaj±ce w sprawach o wykroczenia prowadzi jednostka Policji, na terenie której doszło do popełnienia wykroczenia.

Czyli... bez wizyty na komendzie nie da się nic załatwić. Parę
razy czytałem, że policja na podstawie filmów na youtube'ie
ukarała jakiego¶ kieruj±cego. Jednak to chyba musiała być
jaka¶ jednostka specjalna, bo reszta to niestety chyba
nadaje się tylko do stania z suszark± w krzakach. :/

-- Pozdrawiam
Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)

Donosiciel? Znaczy kapu¶?
Panda VAN - to wiele wyja¶nia:

Panie Czaja, nikt Panu nie każe donosić. Widocznie w Pańskim charakterze jest, aby tolerować na drogach pijaństwo, cwaniactwo, wy¶cigi i łamanie przepisów. Nie życzę Panu, aby w przyszło¶ci jaki¶ oszołom w samochodzie spowodował wypadek w którym ucierpi Pana Rodzina lub inna, bo Pan nie zareagował powiadamiaj±c policję. Może jednak zacznie Pan my¶leć. Na to nigdy za póĽno.

Data: 2011-09-24 12:31:33
Autor: Przemysław Czaja
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu

Użytkownik "TM"

[...]

Zamknij oczy i pomy¶l, że jest sobota...cudowny dzień, możesz ogladać poruszaj±ce się pojazdy, przechodniów, zobacz jak pięknie poruszaj± się li¶cie na wietrze, nic Cię nie boli, żona Cię nie zdradza, czujesz, żyjesz...patrzysz w lustro...kapu¶, I cała sobota do dupy!

Data: 2011-09-24 11:51:09
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 24 Sep 2011 12:31:33 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

[...]

Jeżeli ma co kapować, to jest ¶wietna wiadomo¶ć, że masz spieprzon± sobotę.
Bardzo miła. Keep us informed, może będzie więcej takich miłych sobót.

I może jaki¶ człowiek nie będzie miał spieprzonego życia przez takiego
kogo¶ jak ty.

Data: 2011-09-24 12:57:57
Autor: Przemysław Czaja
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu

Użytkownik "Waldek Godel" <

[...]

Nie lubie Cię Waldemar, ale nie przeszkadza mi to żyć. Jest cudownie zwłaszcza gdy pomy¶lę, że jutro może mnie już nie być. Mam dla Ciebie i calej reszty oszołomów jedn± radę:

"Żyj tak jakby każdy dzień był Twoim ostatnim"

Przstaniesz się wtedy zajmować pierdołami :)

Data: 2011-09-24 11:59:48
Autor: Waldek Godel
Dnia Sat, 24 Sep 2011 12:57:57 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):

Przstaniesz się wtedy zajmować pierdołami :)

Chciałbym. Ale niestety ta pierdoła od rana jęczy, że s± ludzie którzy
staraj± się o to, żeby prawo było przestrzegane a nie olewane.

Data: 2011-09-24 13:10:08
Autor: Przemysław Czaja
[...]

Najgorsi s± Ci, którzy zamiast mózgu maj± kodeks, ustawę, lub rozporz±dzenie. Jak łatwo być bohaterem!

Data: 2011-09-24 11:50:01
Autor: to
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
begin PrzemysÂław Czaja
Najgorsi sÄ… Ci, ktĂłrzy zamiast mĂłzgu majÄ… kodeks, ustawÄ™, lub
rozporządzenie. Jak łatwo być bohaterem!

Poza tym, jak to mówią, nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu. Gdyby nagle, magicznie, skazać wszystkich za wszystko co zrobili, to większość obywateli siedziałaby w więzieniach i każdy dostałby oprócz tego co najmniej kilkadziesiąt mandatów. No i prawka by już nikt nie miał, ale to oczywiste. ;)

Data: 2011-09-24 13:55:22
Autor: ToMasz
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
W dniu 24.09.2011 13:10, Przemysław Czaja pisze:

Użytkownik "Waldek Godel"

[...]

Nie masz racji. Najgorsi s± fanatycy. Widziałe¶ kiedy¶ fanatyka donosiciela? Bo ja nie. Sam filmuje od 3 lat prawie i narzazie byłem tylko raz na komisariacie. Nikt nie będzie marnował swojego czasu i nerwów przez kogo¶ kto najechał linię ci±gł±, przejechał na ciemno zielonym... Błędy się wszystkim trafiaj±. Gorzej jak kto¶ ma chwilę na zastanowienie, a potem z premedytacj± łamie przepisy powoduj±c realne zagrożenie. (Tak jak wcze¶niej pisałem o mandatach i ubezpieczeniach. lekko przegi±łe¶ - popraw się i spadaj. zrobiłe¶ komu¶ krzywdę, płać za szkody, a jak spłacisz to idĽ siedzieć.)
Zastanów się jednak, czy widziałe¶ może fanatycznego przeciwnika filmowania naszych poczynań? Przeczytaj jeszcze raz w±tek! Poogl±daj może zwierciadło?
Masz dzieci? Zgin±ł Ci kto¶ na drodze? Okradli w parku Twoich znajomych? Być może to co nagrała jaka¶ kamera, zmieniło by radykalnie przebieg ¶ledztwa. Zawsze w stronę ustalenia prawdy. Czy taka korekta godzi w Twoje dobro? Napewno?

ToMasz

PS może Ci poprawi humor ze ja doniosłem na funkcjonariuszy którzy "nadużywali". Dostali 2x100zł wiec nie bolało mocno, ale zapamiętaj±.

Data: 2011-09-24 15:47:36
Autor: jerry
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:j5kbl4$3o6$1mx1.internetia.pl...
Panie Czaja, nikt Panu nie każe donosić. Widocznie w Pańskim charakterze jest, aby tolerować na drogach pijaństwo, cwaniactwo,

żyjesz...patrzysz w lustro...kapu¶, I cała sobota do dupy!

Napisz gdzie mieszka Twoja rodzina. Na piratów z tej okolicy nikt donosić nie będzie.

Data: 2011-09-24 22:08:49
Autor: Myjk
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
Sat, 24 Sep 2011 09:04:38 +0200, Rychu
Parę razy czytałem, że policja na podstawie filmów na youtube'ie ukarała jakiegoś kierującego.

Jesteś pewien, że ukarała na podstawie samego filmu, bez ustalenia i
przesłuchania świadków (nagrywająego i nagrywanego)? Wątpię. Rejestratory są fajne i mogą posłużyć w pewnych sytuacjach do uproszczenia
drogi do ustalenia sprawcy zdarzenia (Stąd sam już od 2008 roku myślałem
nad zamontowaniem), ale osobiście jestem przeciwny aby używać ich do
kablowania za kaĹĽde, najmniejsze nawet wykroczenie. --
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl

Data: 2011-09-25 09:44:09
Autor: Rychu
W dniu 2011-09-24 22:08, Myjk pisze:
[...]

Niczego co napisał jakikolwiek dziennikarz nie można być pewnym.
W kaĹĽdym bÄ…dĹş razie podobno sami zajmowali siÄ™ tÄ… sprawÄ…, bez
zgłaszania się kogokolwiek na komendę. Kluczowe tu jest to:
[...]
Zatem jeĹĽeli pojawia siÄ™ jakiĹ› filmik na youtubie, ktĂłry wskazuje na
popełnienie wykroczenia to teoretycznie policja powinna się tym zająć.
Co z tym zrobi, czy sprawdzi IP, wezwie świadków i w ogóle się tym
zajmie, to juĹĽ chyba tylko oni wiedzÄ….

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)

Data: 2011-09-25 08:53:10
Autor: J.F.
Dnia Sat, 24 Sep 2011 09:04:38 +0200, Rychu napisał(a):
[...]

Ufff, dobra policja, nie bedziesz na nas donosil :-)

J.

Data: 2011-09-25 10:12:20
Autor: Rychu
W dniu 2011-09-24 09:04, Rychu pisze:
Tak jak już wcześniej pisałem, wysłałem zapytanie do WRD KSP.

W sumie nie ma co uogólniać na podstawie kilku przypadków.
Swoją drogą jak widać i tu na grupie są takie osoby, które
na widok wypadku zatrzymujÄ… siÄ™, ale nie po to, ĹĽeby pomĂłc,
tylko po to, żeby jeszcze podpierdolić portfel, komórkę i może
lampÄ™.

PodobajÄ… mi siÄ™ te teksty o kapusiach. Taki jeden z drugim
wyzywa od kapusiów, a jakby im ktoś obił dobrze twarz lub wybił
szybę, za to chamstwo (a czasami nawet skurwysyństwo), to już 20 minut
później siedzieli by przed posterunkowym i maślane oczka robili,
że oni tacy biedni, a tu im ktoś krzywdę zrobił.

Taki PS. (nazwy - daty)
http://img189.imageshack.us/img189/6635/20110714.jpg
http://img839.imageshack.us/img839/9319/20110803a.jpg
http://img713.imageshack.us/img713/5708/20110803b.jpg

TÄ… trawÄ™ juĹĽ kolejny raz poprawiali. Nawet zrobili tyczki
z taśmą. Jednak szybko ktoś te tyczki rozjechał. Jak widać
jak się baranowi zagrody nie zrobi, to nie ma co liczyć,
że sam pomyśli.

Druga sprawa, w okolicy są 3 duże parkingi. Opłaty rzędu 100-300 zł
netto/msc, a pierwsza godzina, za 4zł. Oczywiście większość miejsc
pusta, za to ulica zasypana autami. Nie tylko ulica, ale i wszystkie
chodniki, trawniki, itp. Z tego co widziałem, na Domaniewskiej SM
potrafiła zrobić z tym porządek. Z resztą widać jak te trawniki
wyglÄ…dajÄ… http://img853.imageshack.us/img853/6219/20110510q.jpg.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)

Data: 2011-09-25 11:51:46
Autor: J.F.
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
Dnia Sun, 25 Sep 2011 10:12:20 +0200, Rychu napisał(a):
Podobaj± mi się te teksty o kapusiach. Taki jeden z drugim
wyzywa od kapusiów, a jakby im kto¶ obił dobrze twarz lub wybił
szybę, za to chamstwo (a czasami nawet skurwysyństwo), to już 20 minut
póĽniej siedzieli by przed posterunkowym i ma¶lane oczka robili,
że oni tacy biedni, a tu im kto¶ krzywdę zrobił.

Taki PS. (nazwy - daty)
http://img189.imageshack.us/img189/6635/20110714.jpg

Ale o co chodzi - ze w tym miejscu najwyrazniej powinien byc parking
zamiast trawnika, czy ze tam parkowac nie nalezy, po potem nie widac przy
wyjezdzaniu z osiedla czy ktos nie nadjezdza ?
Druga sprawa, w okolicy s± 3 duże parkingi. Opłaty rzędu 100-300 zł
netto/msc, a pierwsza godzina, za 4zł. Oczywi¶cie większo¶ć miejsc
pusta, za to ulica zasypana autami.

A teren pod te parkingi do kogo nalezy ? No coz, musimy zaczac od odpowiedzi na podstawowe pytanie - czy mieszkaniec
miasta zasadniczo powinien miec prawo parkowania prawie w calym miescie
(pomijam scisle centrum) za darmo, czy powinien placic wszedzie.

Ach, jakby sie wtedy przyjemnie zylo, cisza, czyste powietrze, mozna sobie
w spokoju popedalowac..

J.

Data: 2011-09-26 00:07:00
Autor: RoMan Mandziejewicz
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
Hello J.F.,

[...]

Taaaaa... http://www.funiaste.net/3117,61659,obrazek.html

--
Best regards,

Data: 2011-09-26 10:08:49
Autor: Artur Maśląg
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
W dniu 2011-09-25 10:12, Rychu pisze:
(...)
[...]

Cóż zrobić - w sumie tak będzie póki policja (nie tylko zresztą) nie
będzie reagowała w sposób poprawny. Naprawdę nie trzeba wiele by
sytuacja się na drogach poprawiła, a parkujący powinni być z automatu
lawetowani na parking gdzieĹ› na obrzeĹĽach miasta (tak jak to jest w
innych krajach).

Data: 2011-09-28 10:08:32
Autor: Rychu
[...]

http://img692.imageshack.us/img692/438/20110928.jpg

No i kolejny... w zasadzie jakby tak postać dłużej to kilku
by się trafiło. Może proponować, że jak już muszą niszczyć
tę trawę, to lepiej jakby kucnęli i ją wyjedli? Kozy? Barany?

Najlepsze, że potem zerknąłem przez okno i koleś wyglądał na
normalnego kulturalnego gościa... spodziewałbym się raczej jakiegoś
łysego drecha. Cóż. Bywa, że lumpy mają większą kulturę osobistą.

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)

Data: 2011-09-28 10:29:30
Autor: RoMan Mandziejewicz
Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu
Hello Rychu,

Wednesday, September 28, 2011, 10:08:32 AM, you wrote:

[...]

http://img692.imageshack.us/img692/438/20110928.jpg

No i kolejny... w zasadzie jakby tak postać dłużej to kilku
by się trafiło. Może proponować, że jak już musz± niszczyć
tę trawę, to lepiej jakby kucnęli i j± wyjedli? Kozy? Barany?

Ale o co chodzi? Albo jestem ¶lepy albo pod tym samochodem to już
dawno trawy nie ma, bo j± piesi zadeptali.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-09-28 10:31:49
Autor: MM
Dnia 28-09-2011 o 10:08:32 Rychu <ryszard@activtrzy.pl> napisał(a):

[...]

Najlepsze, że potem zerkn±łem przez okno i kole¶ wygl±dał na
normalnego kulturalnego go¶cia... spodziewałbym się raczej jakiego¶
łysego drecha. Cóż. Bywa, że lumpy maj± większ± kulturę osobist±.

Olać trawę której i tak nie ma, ale on zasłania widoczno¶ć przy wyjeĽdzie!

Ukaranie sprawcy na podstawie zdjecia lub filmu