Ukazła się nowa autobiogragfia "Jak z kaszalota stałam się pałacową, świętą krową" A.K. :D

Data: 2010-07-05 09:29:12
Autor: zazolty
Ukazła się nowa autobiogragfia "Jak z kaszalota stałam się pałacową, świętą krową" A.K. :D

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:0a950cf9-6483-4c0f-80e7-6e7859674982b35g2000yqi.googlegroups.com...
Kaszalot płetwą wyskrobał autobiografię. Napisał w niej, że tę

Rozumiem, że to taki wdzięczny odwet za wcześniejsze ataki na ś.p. Marię Kaczyńską ?
No tak, bardzo 'wdzięczne' ...

Data: 2010-07-05 00:42:11
Autor: Antenka
Ukazła się nowa autobiogragfia "Jak z kaszalot a stałam się pałacową, świętą krową" A.K. :D
No tak, bardzo 'wdzięczne' ...<

Nie wycieraj sobie gęby śp. Marią Kaczyńską - była kobietą
wykształconą, inteligentną, elegancką - jednym słowem  "pierwszą
damą". Gdyby nie zamach na prezydecki samolot, żaden bóbr i jakiś
mutant nie panoszyliby się po pałacu.

Antenka

"POlszewicki zwierzyniec, wkrótce całkiem wyginie" - pomożemy w tym.

"Lepiej mieszkać z małym kotem, a nie z tłustym kaszalotem!"

"Nie pałace, nie salony są dla starej, tłustej krowy!"

Data: 2010-07-05 10:28:21
Autor: Krzysztof
[...]

Przypomnijmy pewne slowa "czarownica", "szambo".  A kto je powiedzial ?

K.

Data: 2010-07-05 14:00:52
Autor: konus

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:i0s536$pc7$1inews.gazeta.pl...

[...]

Szmata Rydzyk !

kwa kwa

Data: 2010-07-05 12:32:02
Autor: zazolty

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:a0cff0de-714d-49dd-b041-e5dbe3823934g19g2000yqc.googlegroups.com...
No tak, bardzo 'wdzięczne' ...<

Nie wycieraj sobie gęby śp. Marią Kaczyńską - była kobietą
Sorry, ale plonk.

Ukazła się nowa autobiogragfia "Jak z kaszalota stałam się pałacową, świętą krową" A.K. :D