Układ istnieje!

Data: 2011-05-20 10:12:43
Autor: Leprechaun
Układ istnieje!
"Dla PiS było wygodne, że przyjaźniłam się z politykami lewicy. Dzięki temu mogli udowadniać, że układ istnieje - zeznała wczoraj w sądzie Barbara Kmiecik, główny świadek oskarżenia w procesie mafii węglowej" http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,9631816,Alexis__straszono_mna_dzieci.html

Co jeszcze za paznokciami mają starzy kawalerowie Jarosław i Zbigniew?

BomBel

Data: 2011-05-20 11:02:34
Autor: M. Sz.
Układ istnieje!

[...]

[...]