Układ, ............ tym razem w mediach.

Data: 2011-09-03 09:13:48
Autor: stevep
Układ, ............ tym razem w mediach.
#
Działalność Kaczyńskiego w Polsce napawa mnie od samego początku nie tylko  przerażeniem, ale także obrzydzeniem. I nie chodzi mi tylko i wyłącznie o  to, że członkowie tej niebezpiecznej sekty wygladają nieestetycznie i są w  jakiś magiczny sposób nawet "z gębuli" jakoś do siebie podobni, ale przede  wszystkim o to, jak starają się niszczyć w Polsce to, co się udało i co  jest oznaką normalności. Występ Zbigniewa Ziobry, a następnie słynnego  "pontona z PC", czyli Andrzeja Urbańskiego w TVN24 sprawiły, że dosłownie  mnie zemdliło, choć myślałem, że jestem odporny. Zacznijmy od Ziobry,  który przez ponad kwadrans rzucał stek kalumni i oszczerstw pod adresem...  nie, wcale nie premiera Tuska, ale dziennikarzy TVN24! Z zajadłością  typową dla swojej sekty wyliczał, jak to jest "układ w TVN", którego  zadaniem jest zwalczanie PiS-u. Szaleństwo Kaczora węszącego wszędzie  "spiski i układy" jak trąd przesiąkło na ogłupione mózgi jego najbliższych  kompanów, w tym "w ząbek czesanego Zbynia" (swoją drogą ktoś mu wreszcie  powinien powiedzieć, jak wyglada jego fryz). Ziobro był tak zdenerwowany,  że czasami drżał mu głos i mimo szelmowskiego uśmiechu typowego dla tego  wyrachowanego człowieka widać było, że tylko po to przyszedł do "Faktów po  faktach". Wyliczał, jak to w jakimś materiale "Tusk był uśmiechnięty i  wyluzowany", a pisiarstwo zostało przedstawione jako "zajadłe i ponure".  Walił "z baniaka w dziennikarkę" przypominając o jakimś materiale sprzed  miesięcy, gdzie jakiś tam działacz PiS-u poczuł się obrażony i "nikt go  nie przeprosił do tej pory". Mania wiecznego "obrażania się i żądania  przeprosin" została rozpętana wiele lat temu przez obu braci Kaczyńskich i  wyraźnie jest czymś dla sekty naturalnym i zwyczajnym. Każdy, kto  wypowiada krytyczne zdanie na ich temat "powinien natychmiast przeprosić",  a w ogóle jest prawie z definicji oskarżony o prowadzenie "przemysłu  nienawiści". PiS to świete krowy, których krytykować nie wolno, bo "prezes  się obrazi" i już więcej nie przyjdzie. Nie przyjdzie do telewizyjnego  studia, na debatę, do kancelarii prezydenta, a raczej "pana  Komorowskiego", bo tak ten bezczelny typ tytułuje naszego prezydenta. I to  mu uchodzi bezkarnie, a jego wyznawcy klaszczą z zachwytu, bo opluwając  prezydenta i podważając jego pozycję "przywalił Komorowi". Ta ogłupiona  mgłą smoleńską dzicz sprowadza polską politykę do poziomu szamba, ale...  wracając do występów "Zibiego" i "Pontona" w TVN24.

Ziobro wprost powiedział o "układzie w mediach", który powstał, aby  niszczyć PiS. Jako przykład pozytywny wymienił... tak, macie rację! - tego  durnia Sakiewicza z Gazety Polskiej, który przedrukowywał w tej swojej  szmacianej gazecie teksty o "dobijaniu rannych" i "zabójczym helu  rozpylonym przez Ruskich w Smoleńsku". Wydawało by się, że po takich  publikacjach każdy będzie traktował Gazetę Polską jako "periodyk  psychiatryczny", którego nikt nie będzie traktował poważnie, ale.... dla  Ziobry to przykład "rzetelności i obiektywności"!

Tuż po Ziobrze w "Kropce nad i" pojawił się Urbański, czyli dawny  "żołnierz Kaczyńskich" z tego pokracznego Porozumienia Centrum, które  przepoczwarzyło się w tę tragedię dla Polski, czyli PiS. Ten z kolei  wygłosił apel do Kaczora, aby nie brał udział w debacie, bo "Tusk już i  tak wszystko powiedział". Taki dureń stał na czele Telewizji Publicznej...  ręce opadają do kolan.

Obaj panowie wyraźnie mają we łbach zakodowane, że "układ w mediach ich  niszczy", bo dziennikarze nie moga się z własnego przekonaniua krytycznie  wypowiadać o Kaczorze "tak po prostu", bo tak myślą. Nie... o nie! Musi  być "zmowa", musi być "dyrektywa", musi "sygnał i polecenie z góry".  Chorzy, obłąkani ludzie.

Ale ja mam dla nich rozwiązanie zagadki. Bardzo proste i oczywiste. Na  czym ono polega? Już tłumaczę! Kiedy weźmiemy do ręki statystyczne  zestawienia "wyborców PiS" okaże się natychmiast, że na sektę Kaczyńskiego  głosują głównie "niewykształceni, z małych miast i wsi". Tymczasem  dziennikarstwo to zawód dla ludzi nie tylko wykształconych, ale także  inteligetnych i błyskotliwych. To przecież oczywiste, że każdy średnio  inteligentny człowiek musi widzieć, że Kaczyński to niebezpieczny  szaleniec i manipulator, a jego grupa to szkodnicy niszczący normalną  Polskę. Nie dziwne więc, że WIĘKSZOŚĆ DZIENNIKARZY MUSI BYĆ ANTYPISOWSKA Z  ZAŁOŻENIA! Nie ma żadnego "spisku i układu", nie ma żadnego "zapisu na  PiS". Winę za nastawienie mediów do sekty pisowej jest wykształcenie  dziennikarzy. Ta zasada bardzo dobrze pokazuje się w medium prowadzonym  przez ludzi, którzy nie potrafią się posługiwać poprawnie językiem  polskim, a ich wiedza o świecie jest zerowa, czyli Radiem Maryja. Tam  poparcie dla PiS wynosi 100%, co emanuje z każdego słowa wypowiedzianego  na antenie. Nawet, jeśli to jest tylko "prognoza pogody" czy "przepis  kucharski siostry Zosi". Tam nienawiść do Tuska i PO czuć nawet w trakcie  ciszy na antenie.

Zasada "im głupszy i mniej wykształcony, tym bliżej PiSu" powinna być  zapisana w podręcznikach szkolnych opisujących obecną sytuację w Polsce,  bo wtedy ludzie nie będą tacy zagubieni w ocenie sytuacji, co się dzieje w  Polsce. Silna pozycja sekty PiS i jej szalonego "pana od zmian osobowości,  co to na proszkach jechał w kampanii" jest konsekwencją zapóźnień  cywilizacyjnych Polski i niestety brakowi edukacji. Dużo pracy przed nami,  Panie i Panowie! #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5scp

--
stevep

Data: 2011-09-03 09:50:57
Autor: cytryna
Układ, ............ tym razem w mediach.
#

[...]

**************************
" Zasada "im głupszy i mniej wykształcony, tym bliżej GWna" powinna być

zapisana w podręcznikach szkolnych opisujących obecną sytuację w Polsce,

bo wtedy ludzie nie będą tacy zagubieni w ocenie sytuacji, co się dzieje w

Polsce."
Niewielka zmiana w tekście i zaraz urealniają się dywagacje płatnego nosiciela nowej ideologii.

Data: 2011-09-03 10:14:17
Autor: lwp.prosto.ze.wsiWYTNIJTO
Układ, ............ tym razem w mediach.
#

> [...]

nie, wcale nie premiera Tuska, ale dziennikarzy TVN24! Z zajadłością

typową dla swojej sekty wyliczał, jak to jest "układ w TVN", którego

Naprawdę serdeczne dzięki Stvep. To znakomity, w pełni emocjonalny, doskonale wpływający i oddziałujący na internautów tekst. Stanowi doskonały przykład trzymania się podstawowych zasad ustalanych na naszych spotkaniach organizacyjnych. Podstawowa zasada to emocje, emocje jeszcze raz emocje w tekstach, żadnych, podkreślam, żadnych dyskusji merytorycznych.
Stevep, dobra wiadomość, podjęliśmy decyzję o podwyższeniu o jedno oczko twojej pozycji na naszej liście płac. Pozostali, naprawdę bierzcie z niego przykład.

Data: 2011-09-03 17:41:49
Autor: stevep
Układ, ............ tym razem w mediach.

#

A kto to są wy towarzyszu?

--
stevep

Data: 2011-09-03 11:24:16
Autor: Leprechaun
Układ, ............ tym razem w mediach.

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v0701al6v39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
#
Działalność Kaczyńskiego w Polsce napawa mnie od samego początku nie tylko
przerażeniem, ale także obrzydzeniem.

Mnie też. Granie trupami to najohydniejsza z cech tego sukinsyna.

BomBel

Data: 2011-09-04 08:14:37
Autor: .[HeÂŽSk].
Układ, ............ tym razem w mediach.
On Sat, 03 Sep 2011 09:13:48 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

#
Działalność Kaczyńskiego w Polsce napawa mnie od samego początku nie tylko  przerażeniem, ale także obrzydzeniem. [...]

 kupa podobnych mu kurdupli umyslowych marzy o wladzy
 i zrobieniu porzadku z wyksztalciuchami. tak, to juz
 bylo. gomulka realizowal swoj plan zniszczenia inteligencji.
 mam nadzieje, ze prezes pis skonczy tak samo.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-04 08:49:37
Autor: jadrys
Układ, ............ tym razem w media ch.
W dniu 2011-09-04 08:14, ".[HeÂŽSk]." pisze:
gomulka realizowal swoj plan zniszczenia inteligencji.

Inteligencję w człowieku może zniszczyć tylko tzw edukacją. Tzw. kształceniem w szkołach.

Data: 2011-09-04 10:13:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Układ, ............ tym razem w mediach.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j3v722$ji9$1news.onet.pl...
W dniu 2011-09-04 08:14, ".[HeÂŽSk]." pisze:
gomulka realizowal swoj plan zniszczenia inteligencji.

Inteligencję w człowieku może zniszczyć tylko tzw edukacją. Tzw. kształceniem w szkołach.

Czyli edukacja jest niepotrzebna? Masz nas..ne we łbie!

Układ, ............ tym razem w mediach.