Układ zamknięty III RP

Data: 2013-05-15 07:12:50
Autor: Marek Czaplicki
Układ zamknięty III RP
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 15 maja 2013 06:29:

Układ zamknięty III RP \ Wschodnie wpływy w branży chemicznej

Nie naruszaj interesu Rosji
http://www.gazetapolska.pl/28626-nie-naruszaj-interesu-rosji

Mam pytanie. Co będzie z Rosją jak już wydobędą i sprzedadzą wszystko co natura dała im pod ziemią?

Data: 2013-05-15 02:06:42
Autor: Marek
Układ zamknięty III RP
On 15 Maj, 07:12, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

>http://www.gazetapolska.pl/28626-nie-naruszaj-interesu-rosji

Mam pytanie. Co będzie z Rosją jak już wydobędą i sprzedadzą wszystko co

Stana sie druga Szwajcaria...heeeheee.

Data: 2013-05-15 11:19:24
Autor: Marek Czaplicki
Układ zamknięty III RP
Marek pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 15 maja 2013 11:06:

> [...]

>http://www.gazetapolska.pl/28626-nie-naruszaj-interesu-rosji

Mam pytanie. Co będzie z Rosją jak już wydobędą i sprzedadzą wszystko co

W jaki sposób skoro większość aktyw lokują za granicą? A to co zostanie na podtrzymanie "wielkomocarstwowych aspiracji". Kiedyś Gierek cieszył się, że w jakimś tam roku  w Polsce wydobyto 200 mln ton węgla. Pytam się, czy od tamtej pory "wyrosły" nowe złoża? Oprócz tych które są ukryte od milionów lat pod ziemią. Swego czasu prezydent Kwaśniewski ostro agitował za zorganizowaniem w Zakopanem Zimowych Igrzysk. Argumentem było to, żeby coś "pokazać". Jak chcemy coś "pokazać", to naprawdę "pokażmy". Przeróbmy Białowieżę na papier, papier na pieniądze i dajmy każdemu mieszkańcowi Ziemi po sto złotych. Niech wiedzą jak się Polacy bawią. :)

Data: 2013-05-15 16:44:19
Autor: u2
Układ zamknięty III RP
Stana sie druga Szwajcaria...heeeheee.
W jaki sposób skoro większość aktyw lokują za granicą?

Kapital Marksa mowi, ze duch krazy nad Europa.

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-15 23:16:53
Autor: Marek Czaplicki
Układ zamknięty III RP
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 15 maja 2013 16:44:

Stana sie druga Szwajcaria...heeeheee.
W jaki sposób skoro większość aktyw lokują za granicą?

Kapital Marksa mowi, ze duch krazy nad Europa.

spiritus flat ubi vult

Data: 2013-05-15 11:15:28
Autor: xantiros
Układ zamknięty III RP
[...]

Popatrz na Syberię ile tam jest jeszcze do wydarcia, ropy, metali itd.. Nie braknie im surowca na kupę lat, prędzej arabom się ropa skończy niż im to co mają pod ziemią.

Data: 2013-05-15 11:23:28
Autor: Marek Czaplicki
Układ zamknięty III RP
xantiros pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 15 maja 2013 11:15:

[...]

Popatrz przez przyciemniające szkło na Słońce. Za marnych parę miliardów lat przestanie świecić. Ciekawość co będzie z tymi którzy pragną życia wiecznego? Czy jak Konrad Mazowiecki sprowadził do Polski Krzyżaków to zastanawiał się czym to grozi? Chciał załatwić sprawę z Prusami, a "uleczył" dżumę, cholerą. :)

Data: 2013-05-15 16:09:48
Autor: xantiros
Układ zamknięty III RP
[...]

i zje ziemię :D i tak od razu nie przestanie świecić, jedynie straci na mocy :D

Ciekawość co będzie z tymi którzy pragną życia
wiecznego?

Zapewne nie będzie ono na ziemi.

Czy jak Konrad Mazowiecki sprowadził do Polski Krzyżaków to
zastanawiał się czym to grozi? Chciał załatwić sprawę z Prusami, a "uleczył"
dżumę, cholerą. :)

Nie zakładam ze Rusy są aż tak krótkowzroczni.

Data: 2013-05-15 23:23:45
Autor: Marek Czaplicki
Układ zamknięty III RP
xantiros pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 15 maja 2013 16:09:

Zapewne nie będzie ono na ziemi.

A gdzie? W innym wszechświecie? :) Kilka razy pytałem się wyznawców życia wiecznego na grupie co to znaczy wieczność. Myślisz, że ludzie na serio wyobrażają sobie co to znaczy żyć wiecznie? Nie. Ludzie po prostu jak napisał Lem chcą żyć, to nie jest kwestia rozumu, ani wiary, ale to instynkt samozachowawczy. A że ludzie znaleźli metodę aby go "udomowić" w kwestii bycia człowiekiem, to swoją drogą zabawne.

Data: 2013-05-16 07:39:33
Autor: xantiros
Układ zamknięty III RP
[...]

tam gdzie nie ma upływu czasu.

Myślisz, że ludzie na serio wyobrażają sobie co to znaczy żyć
wiecznie? Nie.

Nie wiem, nie znam na to odpowiedzi.

[...]

Lem był pisarzem, filozofem - jest wielu filozofów co mają odmienne zdanie. Tobie interpretacja Lema pasuje, mi nie.

Data: 2013-05-16 08:18:22
Autor: Marek Czaplicki
Układ zamknięty III RP
xantiros pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 07:39:

[...]

Skoro nie ma upływu czasu to albo: wieczność nie trwa ani chwili, albo wszystko trwa w bezruchu, albo nie ma życia.

Myślisz, że ludzie na serio wyobrażają sobie co to znaczy żyć
wiecznie? Nie.

Nie wiem, nie znam na to odpowiedzi.

To porozmawiaj i zapytaj się, czy wyobrażają sobie co to znaczy jeżeli "żyje się" 10^100000000000000000000000000000000000 lat. A przecież liczba jaką podałem jest w porównaniu z wiecznością chwilką.

Napisz jaka Ci pasuje.

Data: 2013-05-16 08:41:48
Autor: xantiros
Układ zamknięty III RP
[...]

Ale twoje założenie dotyczy naszej przestrzeni 3D + czas, a nie wiemy nawet co jest po za granicami naszego wszechświata, wyobraź sobie jako osoba naukowa gdzie się zaczyna i kończy to w czym jest nasz wszechświat i jaki jest tam upływ czasu jeśli jest, a jako gimnastykę dla mózgu wyobraź sobie tą przestrzeń bez początku i końca.

[...]

Dalej na to patrzysz z naszego punktu życia, nie wiemy co jest "po", ty jesteś przekonany ze nie ma "nic", ja mam przekonanie ze jest to życie wieczne, ale w jak to wygląda - nie mam pojęcia.

[...]

Nie jestem filozofem, po za pracą interesuję się astrofizyką :D

Data: 2013-05-16 08:55:06
Autor: Marek Czaplicki
Układ zamknięty III RP
xantiros pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 08:41:

[...]

Moje założenie dotyczy tego co znam. Znasz opowieść o spadającym na głowę  Newtona jabłku. On z tego co znał; spadające jabłko. Wysnuł to co było wtedy prawem fizyki. Potem pojawił się Einstein i musiał wyobrazić sobie pewne rzeczy, bo to czym się zajmował umykało codzienności. Ja znam trzy wymiary, czas i entropię. Tak jak trzy wymiary są naszą rzeczywistością w której czwartej żyjemy, to we wszechświecie są miejsca gdzie te trzy wymiary są ściśnięte do punktu a czas staje. Dodatkowy - entropia jednak cały czas sunie w przód. We wszechświecie mającym jakiś początek, czy to stworzony przez Boga czy w inny sposób trudno mówić o "wieczności". Skoro bowiem coś się zaczęło 13,5 mld lub parę tysięcy lat temu to czy wieczność mająca swój początek jest wiecznością? Bo przecież bardziej wieczną wiecznością byłaby taka, gdyby zaczęła się 1 mld lat wcześniej.

Data: 2013-05-16 09:13:14
Autor: xantiros
Układ zamknięty III RP
[...]

może inaczej, zgodnie z hipotezą "big bang" istniał punkt (w sumie do dziś fizycy nie określili skąd się ten punkt wziął), to w czym istniał ten punkt można przyjąć luźno za "wieczność", gdyż tam nie ma końca ani początku a istnieć to coś musi - zaś znany nam "czas" powstał dopiero po wybuchu punktu.

Data: 2013-05-16 09:25:37
Autor: Marek Czaplicki
Układ zamknięty III RP
xantiros pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 09:13:

[...]

Nie udowodnisz tego, że "istniał" przy założeniu  że nie było czasu. Coś istnieje wtedy gdy da się chociaż przez chwilę zauważyć na osi czasu. Naukowcy "odkrywają" co jakiś czas nowe pierwiastki. Liczone są czasami w kilkunastu atomach. Ich czas istnienia liczony jest w bardzo małych ułamkach sekundy. Czy możesz udowodnić "istnienie" czegoś co nie trwa ani chwilki w czasie?

Data: 2013-05-16 10:49:37
Autor: xantiros
Układ zamknięty III RP
[...]

Nie udowodnisz tego, Ĺźe "istniał" przy załoĹźeniu  Ĺźe nie było czasu. Coś
[...]

Czas jest czwartym wymiarem, fizyka kwantowa (mechanika), już teraz przedstawia cząstki które mogą być w dwóch/trzech miejscach jednocześnie np: fotony. Tutaj klasyczne (twoje) pojęcie czasu traci sens.
Dalej masz czarne dziury, w ktĂłrych na ich powierzchni czas zanika.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wielki_Wybuch

"Wielki Wybuch (ang. Big Bang) – model ewolucji Wszechświata uznawany za najbardziej prawdopodobny. Według tego modelu ok. 13,772 (±0,059) mld lat temu[1] dokonał się Wielki Wybuch – z bardzo gęstej i gorącej osobliwości początkowej wyłonił się Wszechświat (przestrzeń, czas, materia, energia i oddziaływania)."

Czyli naukowcy postulują ze czas powstał w momencie wybuchu.

I zapewne ty jesteś zwolennikiem tej teorii:
"Z punktu widzenia modelu standardowego Wielkiego Wybuchu i klasycznej (niekwantowej) teorii grawitacji nie można mówić o okresie „przed” Wielkim Wybuchem, jako że Wszechświat powstał w momencie Wielkiego Wybuchu, a razem z nim: przestrzeń, materia i czas, dlatego pytanie o to, co było przed Wielkim Wybuchem, jest pozbawione sensu, ponieważ czas rozpoczął się z chwilą wybuchu."

Ale ten temat co było przed jest bardzo ciekawy ale też i bardzo trudny, trzeba mieć naprawdę dobrą wyobraźnię :D

Data: 2013-05-16 10:58:53
Autor: Marek Czaplicki
Układ zamknięty III RP
xantiros pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 10:49:

[...]

Nie wiem co było przed. Skoro nie było tego co jest od wielkiego wybuchu, to nie było tego co sobie można zobaczyć i wyobrazić. Jestem człowiekiem i przyjmuję do wiadomości, że zarówno fizycznie jak i duchowo jestem ograniczony. Wspomniałem o miejscach we wszechświecie gdzie nie istnieje czas i przestrzeń. Ty starałeś się opisać "wieczność" jako miejsce bez czasu i przestrzeni. Więc zadam pytanie: skoro ludzie mogą zaobserwować "działanie" miejsc "wieczności" to dlaczego się tego tak boją. Tam naprawdę człowiek obróciłby się w "proch". :)

Data: 2013-05-16 12:30:55
Autor: xantiros
Układ zamknięty III RP
[...]

Może dlatego ze stanu przejścia czyli "śmierci" boi się każdy, może nie tyle samej śmierci co momentu umierania - który kojarzy się z przeważnie bólem.

Data: 2013-05-16 12:48:01
Autor: Marek Czaplicki
Układ zamknięty III RP
xantiros pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 12:30:

Może dlatego ze stanu przejścia czyli "śmierci" boi się każdy, może nie
tyle samej śmierci co momentu umierania - który kojarzy się z przeważnie
bólem.

Masz rację.

Data: 2013-05-15 16:43:21
Autor: u2
Układ zamknięty III RP
[...]

t.zw. 40-ty stan swiadomosci, ktorego wy ubecy tak sie boicie ...-;)

Data: 2013-05-15 23:57:33
Autor: Marek Czaplicki
Układ zamknięty III RP
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 15 maja 2013 16:43:

[...]

Tzn w wolskim- Wiem ale nie powiem. To może ja Ci powiem. Stanie się to samo co z każdym krajem bazującym tylko na surowcach. Zostaną z mnóstwem papierków zwanych pieniędzmi. Małe kraje jak na przykład Nauru lokują kapitały i żyją z odsetek. A taki wielki kraj? Kupiłeś ostatnio coś rosyjskiego oprócz Igriskoje?

Data: 2013-05-15 23:59:18
Autor: u2
Układ zamknięty III RP
Kupiłeś ostatnio coś
rosyjskiego oprócz Igriskoje?

to ty kupujesz igristoje ? wspolczuje ...-;)

Data: 2013-05-16 00:26:06
Autor: Marek Czaplicki
Układ zamknięty III RP
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 15 maja 2013 23:59:

Kupiłeś ostatnio coś
rosyjskiego oprócz Igriskoje?

to ty kupujesz igristoje ? wspolczuje ...-;)

No właśnie. Oprócz gazu Rosjanie nic innego nie mają. Więc o co się kłopotasz, że chcą grabić swą ziemię? Co do biznesmenów chcących robić pieniądze na grabieniu polskiej. Rosjanie nam to co nieodnawialne. My im to co można odtworzyć. Żywność która kiełkuje każdej wiosny, dojrzewa latem i jesienią ją się zbiera, kumasz bazę?

Data: 2013-05-16 06:19:56
Autor: u2
Układ zamknięty III RP
No właśnie. Oprócz gazu Rosjanie nic innego nie mają.

LOL maja tanki i rakiety. Moga przymierac glodem, a beda sie zbroic.

Data: 2013-05-16 07:41:20
Autor: xantiros
Układ zamknięty III RP
W dniu 2013-05-16 06:19, u2 pisze:
No właśnie. Oprócz gazu Rosjanie nic innego nie mają.

LOL maja tanki i rakiety. Moga przymierac glodem, a beda sie zbroic.

Idź i im tego zabroń, a najlepiej bierz Jarka i podbijcie Rosję.

Data: 2013-05-16 16:54:29
Autor: u2
Układ zamknięty III RP
W dniu 2013-05-16 07:41, xantiros pisze:
[...]

A ty bedziesz biernie sie przygladal nie tylko lamaniu praw czlowieka u ruskich, ale nawet na ruskie ludobojstwo przymkniesz oczy ?

Zauwaz, ze ludobojstwo bierze sie z pogardy dla praw czlowieka u ruskich.

Data: 2013-05-16 17:07:00
Autor: GrzegorZ
Układ zamknięty III RP
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5194f326$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Rozumiem, że ty przyglądasz się czynnie. Co zrobiłeś dotychczas by ulżyć doli sowieckiego człowieka?

GZ

Data: 2013-05-16 17:12:41
Autor: u2
Układ zamknięty III RP
W dniu 2013-05-16 17:07, GrzegorZ pisze:
[...]

mnie mlodzi sowieci tacy jak ty nie interesuja, wy jak juz pisalem odnajdziecie sie w kazdym systemie totalitarnym, bo cierpicie na rzadka chorobe kretynizmu lizusowskiego ...-;)

Data: 2013-05-16 17:40:02
Autor: GrzegorZ
Układ zamknięty III RP

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5194f76b$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

O czym ty chłopino bredzisz? Nie masz zielonego pojęcia o temacie, walisz z obłędem w oczach jak byk na czerwoną płachtę. Byle tylko coś napisać, zaistnieć. Zasmiecasz to forum swoimi duperalami na poziomie dziecka z przedszkola. Wstydź się! Wstydź.

GZ

Data: 2013-05-16 18:09:35
Autor: u2
Układ zamknięty III RP
W dniu 2013-05-16 17:40, GrzegorZ pisze:
[...]

ale za co mam sie wstydzic zgrzesiu ? to ty popierasz mordercow, pracujesz w ich propagandzie, a nie ja.

Data: 2013-05-16 18:23:19
Autor: GrzegorZ
Układ zamknięty III RP

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:519504c0$0$1249$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chłopino, nie jestem dla ciebie żadnym "zgrzesiu", chłopczyków do igraszek to sobie szukaj w swojej okolicy. O jakich chłopino mordercach chłopino bredzisz, niby w jakiej propagandzie pracuje? Puknij ty się chłopino w głoweńkę.

GZ

Data: 2013-05-16 18:32:25
Autor: u2
Układ zamknięty III RP
W dniu 2013-05-16 18:23, GrzegorZ pisze:
[...]

ale to ty zgrzesiu cierpisz na rzadka chorobe zwana kretynizmem lizusowskim, a nie ja...-;)

Data: 2013-05-16 17:14:46
Autor: xantiros
Układ zamknięty III RP
W dniu 2013-05-16 16:54, u2 pisze:
[...]

A co zrobisz ? Myślisz ze NATO zaatakuje ruskich jak ci by ewentualnie mordowali swoich ?

Zauwaz, ze ludobojstwo bierze sie z pogardy dla praw czlowieka u ruskich.

A jakie masz przypadki ludobójstwa u ruskich od upadku ZSRR ?

Data: 2013-05-16 17:19:48
Autor: u2
Układ zamknięty III RP
W dniu 2013-05-16 17:14, xantiros pisze:
[...]

200 tysiecy zamordowanych Czeczenow mi wystarczy aby nazwac ruskich ludobojcami.

Data: 2013-05-16 17:44:37
Autor: xantiros
Układ zamknięty III RP
W dniu 2013-05-16 17:19, u2 pisze:
[...]

To amerykanów też tak trzeba nazwać, zabili więcej afganów, irakijczyków niż ruscy

Data: 2013-05-16 08:25:44
Autor: Marek Czaplicki
Układ zamknięty III RP
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 06:19:

No właśnie. Oprócz gazu Rosjanie nic innego nie mają.

LOL maja tanki i rakiety. Moga przymierac glodem, a beda sie zbroic.

We współczesnych czasach liczy się co innego, aby społeczeństwo danego kraju rozwijało się. To co podałeś może i dobre było jakieś kilkadziesiąt lat wcześniej. Teraz nawet broń jądrowa nie obroni Rosjan przed przed powolnym kurczeniem się. http://niepoprawni.pl/blog/2518/rosja-wymiera-i-zadne-
zaklecia-putina-tego-nie-zmienia

Data: 2013-05-16 16:58:18
Autor: u2
Układ zamknięty III RP
[...]

Ze wschodu nacieraja na nich Chinczycy, a ci nijak sie nie kurcza. Ekonomicznie chinczycy ruskich podbijaja i w koncu podbija.

Data: 2013-05-16 17:08:42
Autor: GrzegorZ
Układ zamknięty III RP

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5194f40c$0$1232$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Spójrzmy na na mapę - czy Chiny leżą na wschód od Rosji? Zagrażają Putinowi? Możesz to jakoś logicznie uzasadnić?

GZ

Data: 2013-05-16 17:11:08
Autor: u2
Układ zamknięty III RP
W dniu 2013-05-16 17:08, GrzegorZ pisze:
[...]

LOL zgrzesiu popatrz na mape i zauwaz gdzie leza Chiny...-;)

Data: 2013-05-16 17:37:28
Autor: GrzegorZ
Układ zamknięty III RP

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5194f70e$0$1208$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wg ciebie na wschód od Rosji? Masz chłopie coś z kompasem czy co? Może coś z błędnikiem? Zerknij no na: http://tiny.pl/h8szl Oj obijałeś się chłopino na lekcjach geografii czy jak to tam się w waszych czasach nazywało. Mówiąc krótko wyszedłeś na głupka albo niedouka. ;-)

GZ

Data: 2013-05-16 08:46:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Układ zamknięty III RP

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kn122m$po6$2node2.news.atman.pl...
[...]

Tak! Ruscy kompletnie nic nie mają. Ale amerykanie, którzy mają wszystko, gdy na ten przykład chcą wysłać swoich kosmonautów na stację kosmiczną, zwracają się do ruskich, którzy nic nie mają, by ci łaskawie zechcieli przewieźć amerykańskich kosmonautów, którzy mają wszystko, na stację kosmiczną.
W odwrotnym kierunku również amerykanie, którzy mają wszystko, zwracają się do ruskich, którzy nic nie mają, by ci łaskawie zechcieli przewieźć amerykańskich kosmonautów, którzy mają wszystko, na utęsknioną ziemię.

To taki jeden z wielu przykładów, który miałem akurat pod ręką.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-16 09:03:15
Autor: Marek Czaplicki
Układ zamknięty III RP
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 08:46:

[...]

To mi przypomina kawał. Lot Gagarina. Czeladnik na budowie krzyczy do majstra. Panie majster. Ruskie w kosmos polecieli! Wszystkie? Nie. To po co mi głowę zawracasz? Rosjanie mogą mieć rakiety różne. Ale rakietą nie spowodujesz, że jak sugerowałem w innym poście we tym topiku, społeczeństwo zacznie Ci się rozwijać. Kosmonautyka/astronautyka jest spadkiem po "zimnej wojnie". Gdzie liczyło się żeby coś pokazać. Teraz Rosjanom, przynajmniej rządzącym chodzi tez o to żeby coś pokazać więc, grabią swoje ziemie i pokazują.

Data: 2013-05-16 09:13:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Układ zamknięty III RP

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kn20cb$7cm$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale mają co pokazać.
My możemy pokazać Rosjanom, groźnie tupającego nóżką w sprzeciewie i bezsilnej złości, Jarusia ZbawPolskę Kaczyńskiego!

A tak w ogóle, to pieprzysz bzdury. Przemysł kosmiczny, to nie Iwan klepiący w kuźni blachy na rakietę. I tak dalej...

ubawiony

Data: 2013-05-16 09:49:23
Autor: Marek Czaplicki
Układ zamknięty III RP
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 09:13:

A tak w ogóle, to pieprzysz bzdury. Przemysł kosmiczny, to nie Iwan
klepiący w kuźni blachy na rakietę. I tak dalej...

W historii cywilizacji były już takie bardziej technicznie rozwinięte od innych i znikły pozostawiając, piramidy, kurchany itp... Czy sądzisz że historia zatrzyma swój bieg tylko dlatego że to są Rosjanie? Ja ich bardzo lubię.  Twoje jednak widzenie "rozwoju" zasadza się na tym żeby coś pokazać. My im nic nie musimy pokazywać. Po co? Życie społeczeństwa to nie teatr, scena, czy festiwal. Znając Ciebie i to co piszesz zapytam się. Był nie tak dawno temu jeden polityk, który na pokaz robił dużo rzeczy. Odszedł zabierając ze sobą innych ludzi. Czy uważasz, że był on bardziej politykiem od innych, bo na pokaz...?

Data: 2013-05-16 10:00:37
Autor: Bogdan Idzikowski
Układ zamknięty III RP

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kn232r$nrp$1node2.news.atman.pl...
[...]

===============================

To w końcu powiedz. Mają Iwany coś więcej niż zasoby naturalne?
Bo tak krążysz i krążysz, by mówić dużo, a nic nie powiedzieć.

ubawiony

Data: 2013-05-16 10:20:48
Autor: Marek Czaplicki
Układ zamknięty III RP
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 16 maja 2013 10:00:

To w końcu powiedz. Mają Iwany coś więcej niż zasoby naturalne?
Bo tak krążysz i krążysz, by mówić dużo, a nic nie powiedzieć.

Co mają mieć więcej? Jak do tej pory to pozycja ich zależy od cen gazu, ropy i innych surowców na świecie. Podobnie z Arabami. Ich pozycja też wzięła się z tego Jak im się to skończy to pies z kulawą nogą nie będzie o nich szczekał. Ostatnio jeden kupił samochód ze srebra. Mam nadzieję, że IQ mu podskoczyło pod sufit od tego. Rosjanie mają problem zasadniczy że jest ich coraz mniej. Starają się to przeskoczyć. Jak im o promille podskoczy liczba ludności to wielki huk.
U nas też jest podobnie. Obwieszcza się coraz to nową politykę prorodzinną. Do płodzenia namawiają nawet zaprzysięgli starzy kawalerowie i stare bezdzietne panny. Z Watykanu nawet słychać, ze mają znieść celibat. Sprawa więc nie wesoła. Rosjanie więc mogą mieć wszystko. Broń, cała tablicę Mendelejewa, morze wódki. Pod warunkiem że będą po prostu istnieli. :)

Data: 2013-05-16 09:20:44
Autor: xantiros
Uk�ad zamkni�ty III RP

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 15 maja 2013 23:59:

Kupiłeś ostatnio coś
rosyjskiego oprĂłcz Igriskoje?

[...]

Ruskie mieć mają i raczej zawsze będą mieć, ale przytoczony przykład to akurat dotyczy rachunku ekonomicznego, ruscy tutaj są tani w eksploatacji niż np: fracuzi czy usmenów wahadłowce. Jak by wahadłowiec był tańszy to dalej by zapierdzielał na stację i z powrotem. Aktualnie NASA pracuje nad tańszym sposobem latania oraz coraz głośniej się mówi o "prywatnym" czynniku.

Data: 2013-05-16 09:57:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Uk�ad zamkni�ty III RP

Użytkownik "xantiros" <xantiros_WYTNIJTO_@ymail.com> napisał w wiadomości news:kn21ck$m69$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jak jesteśmy przy kosmosie, to ruscy posiadają takie silniki rakietowe, których amerykanie im zazdroszczą. Zdaje się, że chodzi o temperaturę spalania i tym samym większy ciąg. Amerykanie nie mogli tego opanować.

realista

Data: 2013-05-16 12:38:53
Autor: xantiros
Uk�ad zamkni�ty III RP

[...]

nie wiem czy nie mogli - być moze koszty ich hamują, faktem jest ze ruscy zawsze mieli dobre rakiety nośne - tam kiedyś koszty się nie liczyły, no i fakt ze te rakiety to jeszcze czasy ZSRR pamiętają (konstrukcja), jak rakietki Proton

Data: 2013-05-16 16:59:33
Autor: u2
Układ zamknięty III RP
[...]

to jest biznes. oplaca sie jankesom wyslac kosmonautow z bajkonuru, wiec wysylaja.