[WAW] Uklon w strone motocyklistow

Data: 2011-10-10 18:58:22
Autor: AZ
[WAW] Uklon w strone motocyklistow
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,zamykaja-targowa-sprawdz-objazdy,299844.html

Ktos ruszyl glowa i zamknietym mostem dla publiki beda mogly jezdzic
rowniez jednoslady.

Oby tak dalej! :-)
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-10 21:49:52
Autor: Monster
W dniu 2011-10-10 20:58, AZ pisze:
[...]

Dlatego że taki ruch w środy pod Starą Pragą że mogłaby się okolica blokować:-P

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-10-10 22:00:58
Autor: Damork
[WAW] Uklon w strone motocyklistow
Na mównicê wtargn±³ "AZ", poprawi³ mikrofon, rozwar³ paszczê i rykn±³:

[...]

Tak samo jak w popieprzonej totalnie zmienionej organizacji ruchu w okolicy
Grzybowskiej - pod wiêkszo¶ci± znaków jest tabliczka ¿e nie dotyczy
autobusów, taksówek (chyba) i jedno¶ladów :)

--
Pozdrawiam Piotr Mocka³³o
Jednoosobowa Rezerwa Szturmowców Imperium na XJ 600N

Data: 2011-10-10 22:19:43
Autor: PawelK vel Pablo
[WAW] Uklon w strone motocyklistow
Dnia 283 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

[...]

Bedziem mieli hajłeja do samego centum :-))))
--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-10-11 09:04:59
Autor: Mariusz Wozniak
Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e-mail@w.stopce> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20111010221943.04e42172@X61s.homelinux.net...
Bedziem mieli hajłeja do samego centum :-))))

W zimie ;)

X.

Data: 2011-10-11 00:29:18
Autor: Szuwarek
On 11 Pa¼, 09:04, "Mariusz Wozniak" <mariusz@xanth_eu_.org> wrote:
U¿ytkownik "PawelK vel Pablo" <e-m...@w.stopce> napisa³ w wiadomo¶ci grup

> Bedziem mieli haj³eja do samego centum :-))))

W zimie ;)

X.

"dobra" wiadomo¶æ jest taka, ¿e to bêdzie >pierwsza<, a nie >jedyna<
zima, wiêc dwa sezony prze¶migamy

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-10-11 09:10:38
Autor: AZ
On 2011-10-11, Mariusz Wozniak <mariusz@xanth_eu_.org> wrote:
Użytkownik "PawelK vel Pablo" <e-mail@w.stopce> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:20111010221943.04e42172@X61s.homelinux.net...
Bedziem mieli hajłeja do samego centum :-))))

W zimie ;)

Most ma byc zamkniety przez 2 lata, biorac pod uwage jak to u nas bywa
moze byc, ze i 4 lata tak bedzie ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-11 13:06:26
Autor: PawelK vel Pablo
[WAW] Uklon w strone motocyklistow
Dnia 284 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

On 2011-10-11, Mariusz Wozniak <mariusz@xanth_eu_.org> wrote:
> [...]
> wiadomości grup
>
> W zimie ;)

Most ma byc zamkniety przez 2 lata, biorac pod uwage jak to u nas bywa

Kolega widzę optymistycznie do życia nastawiony :P

Ja sądzę, że należy pojechać samochodem na most śląsko-dąbrowski w pt
wieczorem, bo to może być ostatni raz, w sensie takim, że te dwie
jebutne ciągłe linie na nim też miały być tylko na czas jakiegoś tam
remontu a jakoś zostały.

Data: 2011-10-17 11:53:10
Autor: Nikanor
Dnia 10-10-2011 o 20:58:22 AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał(a):
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,zamykaja-targowa-sprawdz-objazdy,299844.html

Ktos ruszyl glowa i zamknietym mostem dla publiki beda mogly jezdzic
rowniez jednoslady.

Czy ktoÅ› rzeczywiÅ›cie można motocyklem? JechaÅ‚ ktoÅ› już motocyklem po  ÅšlÄ…sko-DÄ…browskim? Czy to dziennikarzu siÄ™ wydaÅ‚o, że "jednoÅ›lad" to takie  hipsterskie okreÅ›lenie roweru?

--
Nikanor

Data: 2011-10-17 09:57:43
Autor: AZ
On 2011-10-17, Nikanor <nikanor@gazeta.pl> wrote:

Czy ktoÅ› rzeczywiÅ›cie można motocyklem? JechaÅ‚ ktoÅ› już motocyklem po  ÅšlÄ…sko-DÄ…browskim? Czy to dziennikarzu siÄ™ wydaÅ‚o, że "jednoÅ›lad" to takie  hipsterskie okreÅ›lenie roweru?

Jechalem. Mapki z artykulu pochodzily ze strony ZDM-u, na znakach
faktycznie sa "pojazdy jednosladowe" podobnie jak na Grzybowskiej,
milicja lapala samochody, motocykli nie. Zlapali niestety na buspasie na
Modlinskiej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-17 12:04:46
Autor: Nikanor
[WAW] Uklon w strone motocyklistow
Dnia 17-10-2011 o 11:57:43 AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał(a):
Czy rzeczywiście można motocyklem? Jechał ktoś już po
ÅšlÄ…sko-DÄ…browskim? Czy to dziennikarzu siÄ™ wydaÅ‚o, że "jednoÅ›lad" to  takie
hipsterskie określenie roweru?

[...]

DziÄ™ki, good news w poniedziaÅ‚kowe rano! A na Grzybowskiej to co za  uprzywilejowanie dla motocykli? Bo nie odnotowaÅ‚em?

--
Nikanor

Data: 2011-10-17 10:08:29
Autor: AZ
On 2011-10-17, Nikanor <nikanor@gazeta.pl> wrote:

DziÄ™ki, good news w poniedziaÅ‚kowe rano! A na Grzybowskiej to co za  uprzywilejowanie dla motocykli? Bo nie odnotowaÅ‚em?

Na Grzybowskiej zmiany sa juz od roku bodajze. Nie wiem w ktorych
miejscach jest tylko bus-pasem + jednoslady ale wlasnie jednoslady tez
sa.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-17 12:41:24
Autor: Nikanor

On 2011-10-17, Nikanor <nikanor@gazeta.pl> wrote:
Na Grzybowskiej zmiany sa juz od roku bodajze. Nie wiem w ktorych
miejscach jest tylko bus-pasem + jednoslady ale wlasnie jednoslady tez
sa.

Hm. Aż przejadÄ™ obejrzeć. KopiÄ… w tym mieÅ›cie i kopiÄ… - w koÅ„cu bÄ™dÄ™  musiaÅ‚ zacząć patrzeć na znaki drogowe.

--
Nikanor

Data: 2011-10-17 20:55:08
Autor: Alf/red/
On 2011-10-17 12:04, Nikanor wrote:
A na Grzybowskiej to co za uprzywilejowanie dla motocykli?

Mogą jechać prosto. Tak, dobrze przeczytałeś.

--
Alf/red/

Data: 2011-10-19 12:51:46
Autor: AZ
On 2011-10-17, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]

Wczoraj nielegalnie zjechalem z Wislostrady na most, za barierkami
(gdzie wjazd jest tylko dla sluzb) stal patrol a pan z SM probowal mi wmowic,
ze most jest tylko dla komunikacji...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-19 15:13:06
Autor: Glub
On Wed, 19 Oct 2011 12:51:46 +0000 (UTC), AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Wczoraj nielegalnie zjechalem z Wislostrady na most, za barierkami
(gdzie wjazd jest tylko dla sluzb) stal patrol a pan z SM probowal
mi wmowic,
ze most jest tylko dla komunikacji

Pokazales mu info: Nie dotyczy... Oraz pojazdow jednosladowych?

--
Glub
SW-T400

Data: 2011-10-19 13:21:18
Autor: AZ
On 2011-10-19, Glub <glubone@gmail.com> wrote:

[...]

Nie chcialo mi sie z nim dyskutowac bo odnioslem wrazenie od pierwszych
slow ze sie jednak nie dogadamy, wiec puscil i powiedzial ze i tak
zatrzyma mnie nastepny patrol.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-19 18:18:56
Autor: Michał V-R
W dniu 2011-10-19 15:21, AZ pisze:

Nie chcialo mi sie z nim dyskutowac bo odnioslem wrazenie od pierwszych
slow ze sie jednak nie dogadamy, wiec puscil i powiedzial ze i tak
zatrzyma mnie nastepny patrol.

A po huj sie zatrzymywales?

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2011-10-19 18:03:14
Autor: AZ
On 2011-10-19, Michał V-R <michalvet@o2.pl> wrote:

A po huj sie zatrzymywales?

Bo stal jak huj znak Zakaz ruchu z "Nie dotyczy pojazdow sluzb
miejskich".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-19 16:01:30
Autor: masti
[WAW] Uklon w strone motocyklistow
Dnia pięknego Wed, 19 Oct 2011 12:51:46 +0000 osobnik zwany AZ wystukał:

On 2011-10-17, AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]

a pan z SM to sobie może. W tym miejjscu nie ma prawa Cię zatrzymać.

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-19 18:02:41
Autor: AZ
On 2011-10-19, masti <gone@to.hell> wrote:

a pan z SM to sobie może. W tym miejjscu nie ma prawa Cię zatrzymać.

Niestety ma. Stal "Zakaz ruchu" z "Nie dotyczy pojazdow sluzb
miejskich".

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-19 20:21:57
Autor: Monster
On 2011-10-19, masti<gone@to.hell>  wrote:

a pan z SM to sobie może. W tym miejjscu nie ma prawa Cię zatrzymać.

Niestety ma. Stal "Zakaz ruchu" z "Nie dotyczy pojazdow sluzb
miejskich".

Nie wzięli Cię za Ikarusa?

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-10-19 18:36:48
Autor: AZ
On 2011-10-19, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

Nie wzięli Cię za Ikarusa?

No malowanie nie bardzo pasowalo, ale pomysle nad kogutem TAXI.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-19 20:54:46
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-10-19 20:36, AZ pisze:

No malowanie nie bardzo pasowalo, ale pomysle nad kogutem TAXI.

W imieniu stolecznego stowarzyszenia milosnikow komunikacji szynowej przyznaje Ci numer 19!

Przysiege motornicego odbierzemy w przyszla srode w stare pradze.

KJ

Data: 2011-10-19 19:12:20
Autor: AZ
On 2011-10-19, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

W imieniu stolecznego stowarzyszenia milosnikow komunikacji szynowej przyznaje Ci numer 19!

A 46 sie nie da?

Przysiege motornicego odbierzemy w przyszla srode w stare pradze.

No to bede.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-19 20:41:39
Autor: kakmar
On 2011-10-19, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

W imieniu stolecznego stowarzyszenia milosnikow komunikacji szynowej przyznaje Ci numer 19!

A 46 sie nie da?

Aktualnie na topie jest 27. Tak tylko informujÄ™, bo pewnie nikt nie oglÄ…da. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-10-19 21:43:10
Autor: AZ
On 2011-10-19, kakmar <kakmar+sp@gmail.com> wrote:

Aktualnie na topie jest 27. Tak tylko informujÄ™, bo pewnie nikt nie oglÄ…da.
Ja to z wyprzedzeniem na sezon 2012.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-19 21:03:41
Autor: Monster
W dniu 2011-10-19 20:54, KJ Siła Słów pisze:

W imieniu stolecznego stowarzyszenia milosnikow komunikacji szynowej
przyznaje Ci numer 19!

Przysiege motornicego odbierzemy w przyszla srode w stare pradze.

KJ
Ano właśnie,dzisiaj środa a frekwencja w lokalu wielka:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-10-19 19:12:58
Autor: AZ
On 2011-10-19, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

Ano właśnie,dzisiaj środa a frekwencja w lokalu wielka:-)

Idzie zima, teraz nowe technologie na topie to moze spotkania beda przez
skajpa?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-20 08:18:41
Autor: Glub
On 2011-10-19, Monster <alpy2@op.pl> wrote:

Idzie zima, teraz nowe technologie na topie to moze spotkania beda
przez
skajpa?

Po przejeciu przezM$, skajp jest juz passe, teraz sie korzysta z gtalka video:P

--
Glub
SW-T400

Data: 2011-10-19 19:14:09
Autor: masti
[WAW] Uklon w strone motocyklistow
Dnia pięknego Wed, 19 Oct 2011 21:03:41 +0200 osobnik zwany Monster
wystukał:

[...]

cicho, ja się już naprawiam, to się za tydzień pojawię :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-19 19:16:25
Autor: AZ
On 2011-10-19, masti <gone@to.hell> wrote:

cicho, ja się już naprawiam, to się za tydzień pojawię :)

Co zes odwinal?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-19 21:27:44
Autor: Monster
On 2011-10-19, masti<gone@to.hell>  wrote:

cicho, ja się już naprawiam, to się za tydzień pojawię :)

Co zes odwinal?
przeziębił się,BMW się nie psują:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2011-10-19 20:08:18
Autor: masti
[WAW] Uklon w strone motocyklistow
Dnia pięknego Wed, 19 Oct 2011 21:27:44 +0200 osobnik zwany Monster
wystukał:

On 2011-10-19, masti<gone@to.hell>  wrote:

cicho, ja się już naprawiam, to się za tydzień pojawię :)

Co zes odwinal?
przeziębił się,BMW się nie psują:-)

sicho, się moto przeziębiło i nie chciało palić.
A ja z niepalącym nie jeżdzę

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl