Ukradli...

Data: 2011-11-02 12:53:25
Autor: Alfer_z_pracy
Ukradli...
Od kilku lat nic nie pisałem (może niektórzy pamiętaj± go¶cia z Pod Rury), ale teraz niestety muszę.

Sie ma Wasylek! :-) Tysi±c lat!

Na korytarzu był w bloku, ale przypięty do kaloryfera naprawdę grub± stalow± link± i porz±dn± kłódk±.

Tylko współczuć. Igreki s± charakterystyczne, jakby co to stosunkowo łatwo będzie go można wypatrzeć na aukcjach. Swoj± drog± Twój opis sytuacji zapiszę na dysku jako przestroga dla innych na przyszło¶ć. Zwłaszcza przy pojawiaj±cych się tutaj tematach "Jaka dobra linka do zapięcia roweru?".

Pzdr!
A.

Data: 2011-11-02 12:19:49
Autor: piecia aka dracorp
Ukradli...
Dnia Wed, 02 Nov 2011 12:53:25 +0100, Alfer_z_pracy napisał(a):

Tylko współczuć. Igreki są charakterystyczne, jakby co to stosunkowo
łatwo będzie go można wypatrzeć na aukcjach. Swoją drogą Twój opis
sytuacji zapiszę na dysku jako przestroga dla innych na przyszłość.
Zwłaszcza przy pojawiających się tutaj tematach "Jaka dobra linka do
zapięcia roweru?".

W pewnych warunkach żadna. A ja się zastanawiałem czy nie dać drugiego roweru do piwnicy. Biorąc pod uwagę że od świata chroni ją tylko jedyny zamek i powyższą sytuację to nie jest za dobry pomysł.

--
piecia aka dracorp

Ukradli...