Ukradli...

Data: 2011-11-11 19:50:41
Autor: Stefan
Ukradli...
Dnia Wed, 2 Nov 2011 07:12:20 +0000 (UTC), Wasylek [WAW] napisał(a):

Część,
Od kilku lat nic nie pisałem (może niektórzy pamiętają gościa z Pod Rury), ale teraz niestety muszę.
Otóż ukradli mi rower :(
Tak ku przestrodze, aby ktoś nie kupił kradzionego

TREK Y3 Niebieski rozmiar M
Bardzo mało używany, więc niewiele zmian, ale łatwych do zauważenia - zwłaszcza klamki. Amorek przód Rock Shox Jett C, tyl Fox Vanilla sprężyna 700, przerzutka tył Deore LX, obręcze Bontrager Corvair opony Bontrager Jones, klamki charakterystyczne bo BMXowe Shimano DX czerwone, v-break Shimano Deore, siodełko ACOR Kevlar, pedały SPD Shimano Ech kurrr, przykre...
Na korytarzu był w bloku, ale przypięty do kaloryfera naprawdę grubą stalową linką i porządną kłódką. A ja parę metrów obok za drzwiami smacznie spałem ...

Są takie zabezpieczenia do przyczepnych silników jachtowych (z alarmem
akustycznym).  Wydaje mi się, że w Twoim przypadku byłby skutecznym zabezpieczeniem.

--
Pozdrowienia,
Stefan

Ukradli...