[OT] Ukradli buty Leonardo

Data: 2009-07-02 07:43:45
Autor: gorgu
[OT] Ukradli buty Leonardo
Data: 2009-07-02 08:11:14
Autor: Tiber
[OT] Ukradli buty Leonardo
gorgu, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomo¶ci h2hhen$mcr$1@news.onet.pl pobredza:

http://informacyjny-24.pl/index.php/Z-zycia-gwiazd/Fani-ukradli-buty-Leonardo-DiCaprio.html
hehe news tygodnia ;)

Ja też piętnuję. Gówniany serwis.

--
tbr

Data: 2009-07-02 09:52:49
Autor: lukawar
[OT] Ukradli buty Leonardo
http://informacyjny-24.pl/index.php/Z-zycia-gwiazd/Fani-ukradli-buty-Leonardo-DiCaprio.html
hehe news tygodnia ;)
gn

Jak nic trzeba o tym film nakręcić - "But Leonarda DiCarpio".

Data: 2009-07-02 04:56:54
Autor: payol
Ukradli buty Leonardo

Jak nic trzeba o tym film nakręcić - "But Leonarda DiCarpio".

Ja proponuje bardziej tajemniczo: But Leonarda....
Troszke Browna sie tu wmiesza, troszke historii, techniki etc....
Sukces finansowy pewny, a moze i Oskar :)

peace
Payol

Data: 2009-07-02 14:17:13
Autor: lukawar
Ukradli buty Leonardo
[...]

No i Hanks zagra wreszcie w jakim¶ ambitniejszym filmie.

pozdr
L.

Data: 2009-07-03 09:15:23
Autor: isn't he?
Ukradli buty Leonardo

Użytkownik "lukawar" <lukawar_dla_spamiarzy@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:h2i8gf$2fc$1@inews.gazeta.pl...
[...]

To może "The man with no red shoes"?

isn't he?

Data: 2009-07-04 13:37:55
Autor: Titus Atomicus
Ukradli buty Leonardo
In article <h2kb69$g4a$1@inews.gazeta.pl>, "isn't he?" <no@mail.com> wrote:

> [...]
> No i Hanks zagra wreszcie w jakim¶ ambitniejszym filmie.

O, wlasnie... znacie jakies filmy o butach?
Poza Tajemniczym blondynem w jednym bucie.

TA

Data: 2009-07-04 14:11:36
Autor: Rais
Ukradli buty Leonardo
[...]

ROTFL

"Married With Children"
;)

Data: 2009-07-04 15:07:49
Autor: Titus Atomicus
Ukradli buty Leonardo
In article <Titus_Atomicus-98FEA9.13375504072009@news.onet.pl>,

> [...]

> O, wlasnie... znacie jakies filmy o butach?
Poza Tajemniczym blondynem w jednym bucie.

O, przypomnialem sobie. Motyw kradziezy butow wystepuje w 'Psie Baskervillow' wg A. Conan-Doyla...

TA

Data: 2009-07-04 16:06:04
Autor: lukawar
Ukradli buty Leonardo
O, wlasnie... znacie jakies filmy o butach?
Poza Tajemniczym blondynem w jednym bucie.

Beavis and Butt-Head

[OT] Ukradli buty Leonardo