Ukradli mój pomysł

Data: 2019-10-08 06:30:48
Autor: sczygiel
Ukradli mój pomysł
W dniu poniedziałek, 7 października 2019 18:13:37 UTC-5 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
W Estoni testują przymusowy postój za przekroczenie prędkości. Jesli kierowca przekroczy prędkość do 20km/h ma do wyboru przymusowy postój 45 minut albo mandat. Pomiędzy 20 a 40km/h godzina przymusowego postoju albo mandat, do wyboru. Dedukuje ze w przypadku przymusowego dobrowolnie przyjętego postoju punktów nie ma. Od dawna twierdze że jeśli zrobić spieszenie się nieopłacalnym to zostana tylko hobbysci.

Mam wrazenie ze niektore sygnalizacje swietlne stosuja podobna logike juz dawno.
Znaczy sie w nocy dla danego kierunku swieci sie ciagle zielone. I jak ktos jedzie spokojnie to swieci sie nadal.
Ale jak ktos przekracza to wlacza sie czerwone. I swieci przez pol minuty czy minute.

Nie mam na to dowodow ale juz pare razy jadac w srodku nocy przy znikomym ruchu widzialem przez 2km ze tam sie swieci zielone, bez przerwy. A jak dojechalem to cyk, czerwone. I nikt z podporzadkowanej nie jechal...

Data: 2019-10-08 08:36:53
Autor: sczygiel
Ukradli mój pomysł
On 2019-10-08 15:30, sczygiel@gmail.com wrote:

> Nie mam na to dowodow ale juz pare razy jadac w srodku nocy przy znikomym ruchu widzialem przez 2km ze tam sie swieci zielone, bez przerwy. A jak dojechalem to cyk, czerwone. I nikt z podporzadkowanej nie jechal...

oczywiście
np. te światła tak działają https://www.google.com/maps/@50.6719683,18.662639,3a,75y,287.48h,92.63t/data=!3m6!1e1!3m4!1sr53k49OfcS68az839VpeIA!2e0!7i13312!8i6656

Heh, te o ktorych pisalem to w Miotku:
https://www.google.com/maps/@50.5510134,18.9559715,3a,75y,17.31h,96.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1sHFwfRduOLrwmAJmlaAlnxA!2e0!7i13312!8i6656

Data: 2019-10-09 09:03:11
Autor: m4rkiz
Ukradli mój pomysł
On 2019-10-08 17:36, sczygiel@gmail.com wrote:
Heh, te o ktorych pisalem to w Miotku:
https://www.google.com/maps/@50.5510134,18.9559715,3a,75y,17.31h,96.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1sHFwfRduOLrwmAJmlaAlnxA!2e0!7i13312!8i6656

jakieś nawieszane rzeczy tam widać więc całkiem prawdopodobne

Data: 2019-10-08 17:24:46
Autor: m4rkiz
Ukradli mój pomysł

Data: 2019-10-08 18:26:19
Autor: kk
Ukradli mój pomysł
On 2019-10-08 15:30, sczygiel@gmail.com wrote:
[...]

Chcieli Ci dać mandat za przejechanie na czerwonym?

Data: 2019-10-09 06:43:19
Autor: sczygiel
Ukradli mój pomysł
W dniu środa, 9 października 2019 04:23:21 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
Użytkownik  sczygiel napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fba6f616-e08a-4c28-a00b-4984ce1ac2c7@googlegroups.com...

> [...]

>A jak dojechalem to cyk, czerwone. I nikt z podporzadkowanej nie >jechal...

Cos mi chodzi po glowie, ze nawet sie z tym nie kryja i czasem to pisza.
Pol minuty ... normalny cykl swiatel.
Aczkolwiek mam wrazenie, ze czasem zapala sie czerwone, ale tym z poprzecznej zielone wcale nie :-)
Zreszta - zapalic im zielone, jak ulica zbliza sie szybko pojazd ... i pewnie nie bedzie mu sie chcialo hamowac ... taa ... bardzo wychowawcze, ale i bardzo kosztowne jednoczesnie :-)

Z drugiej strony moze byc sens, zeby sie jednak zmienialy, bo moze ktos tam na plastikowym rowerze jedzie i go pętla nie wykrywa - wiec moze przypadkiem trafiles.

W innych miejscach mają system "all red" - pali sie stale czerwone, jak pojazd sie zbliza to mu zapala zółte, ale z takim opoznieniem ... ze jak jedzie 50 to nawet nie zdazy zahamowac :-)

Ale pol minuty zadna kara, chyba ze to bedzie jawnie opisane - i wszycy beda wiedziec - jedziesz za szybko to poczekasz .

J.

To all red to jest na kolejnym skrzyzowaniu.
Tam jak sie dojezdza na zoltym to chyba nie lapie radarek a petli pod asfaltem nie ma. I sie stoi dopoki ktos z tylu nie dojedzie.

Ze trzy razy tak mi sie zdarzylo. Stalem dobre 40-60 sekund (niestety nie zaklikalem se rejestratorem) i za kazdym razem zapalalo sie zielone jak ktos z tylu dojezdzal.

Wiesz, 2-3 w nocy. Troche dziwne jak na przypadek...