Ukradli mój pomysł

Data: 2019-10-09 10:43:14
Autor: blast
Ukradli mój pomysł
W Estoni testują przymusowy postój za przekroczenie prędkości. Jesli kierowca przekroczy prędkość do 20km/h ma do wyboru przymusowy postój 45 minut albo mandat. Pomiędzy 20 a 40km/h godzina przymusowego postoju albo mandat, do wyboru. Dedukuje ze w przypadku przymusowego dobrowolnie przyjętego postoju punktów nie ma. Od dawna twierdze że jeśli zrobić spieszenie się nieopłacalnym to zostana tylko hobbysci.

Myślę że niejeden kierowca po takim przymusowym postoju próbowałby nadgonić stracony czas. Tak więc boję się że takie rozwiązanie może pogorszyć bezpieczeństwo.

Ukradli mój pomysł