Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym

Data: 2011-07-31 17:10:48
Autor: Tytus z domQ
Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym
Siemka
Za pare dni jade, lekka obiazdowka ze zwiedzaniem.
Z Wawy ma Krym.
Podpowiedzcie gdzie pojechac, co zobaczyc i jak z noclegami (zabieram namiot).

--
         Tytus
鄴速a motorynka

Data: 2011-07-31 17:37:40
Autor: Johnny
Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym
U篡tkownik "Tytus z domQ" chyba wie co robi:

Za pare dni jade, lekka obiazdowka ze zwiedzaniem.
Z Wawy ma Krym.
Podpowiedzcie gdzie pojechac, co zobaczyc i jak z noclegami (zabieram namiot).

Tez si zastanawia貫m na Ukrain, ale od pomys逝 tego odwi鏚 mnie opis wyprawy na Krym (warto przeczyta ten artyku przed wyjazdem) jaki znalaz貫m w czerwcowym "Motovoyagerze". Co z tego, 瞠 landszafty pi瘯ne, ludzie przyja幡i, jak policaje na ka盥ym kroku 膨daj 豉p闚ek! Nic to, 瞠 jedziesz przepisowo, maj na suszarce wi璚ej ni dozwolone i basta - spr鏏uj za膨da legalizacji... Ja tam zamiast u瞠ra si ze swo這cz wybra貫m r闚nie pi瘯n Chorwacj.

Zdroofka Johnny
 tera robie w podkoszulkach: http://allegro.pl/koszulki-johnny-ego-autorskie-niepowtarzalne-i1732687238.html

Data: 2011-07-31 18:04:51
Autor: Tytus z domQ
Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym
Siemka

***"Johnny"
 Nic to, 瞠 jedziesz przepisowo, maj na suszarce wi璚ej ni dozwolone i basta - spr鏏uj za膨da
 legalizacji... Ja tam zamiast u瞠ra si ze swo這cz wybra貫m r闚nie pi瘯n Chorwacj.

Slyszalem o tym - podobno lekarstwem sa banknoty 5 $
Niestety Chorwacja juz rzygam...
No i ja jade takim wiekszym charlejem - wiec predkosci ponadkodeksowe nie sa planowane...

--
         Tytus
鄴速a motorynka

P.S. jakies rabaty na Twoja tworczosc dla precla przewidujesz ???

Data: 2011-07-31 18:49:46
Autor: Hinek
Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym
U篡tkownik "Tytus z domQ" <tytus1@gazeta.pl> napisa

No i ja jade takim wiekszym charlejem -

To bedziesz dawal takie wieksze lapowki.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-07-31 19:14:17
Autor: Johnny
Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym
U篡tkownik "Tytus z domQ" wyjedzie, ale czy dalej?:

***"Johnny"
Nic to, 瞠 jedziesz przepisowo, maj na suszarce wi璚ej ni dozwolone i basta - spr鏏uj za膨da
legalizacji... Ja tam zamiast u瞠ra si ze swo這cz wybra貫m r闚nie pi瘯n Chorwacj.

Slyszalem o tym - podobno lekarstwem sa banknoty 5 $

No niby tak, ale 鈔ednia to przyjemno嗆 wyskakiwa co winkiel z pi徠ala :-(((((((((( Gdzie czyta貫m 瞠 pewna para motocyklist闚 przed wyjazdem w豉郾ie w takie dzikie kraje zrobi豉 sobie chor庵iewk "Motocyclists against corrupcy" (czy co w tym stylu) i jak tylko zatrzymywa豉 ich milicja, to jeden wyskakiwa z siode趾a i od razu kamerowa ca貫 zdarzenie. Pono 瘸den policaj nie odwa篡 si wzi望 w 豉p, a ca豉 akcja z chor庵iewk to oczywi軼ie by pic na wode. Inny myk opisany przez Mietka Bie鎥a w "Hajer u Dalajlamy" (nawiasem m闚i帷 lektura OBOWI崔KOWA dla ka盥ego podr騜nika, nawet tego z palcem po mapie) polega na tym, 瞠 za grosze kupowa piki starych, wycofanych banknot闚 i rozdawa je na prawo i lewo jako "legalne" 豉p闚ki. Tak nie do ko鎍a wierz w te historie, no ale jak kto ma cojones to mo積a spr鏏owa ;-)

P.S. jakies rabaty na Twoja tworczosc dla precla przewidujesz ???

Chyba nie ten target;-) Gdybym handlowa jakim kluczami dynamometrycznymi tudzie lagami do starych gs闚 to mo瞠 bym tu co sprzeda, ale na co komu t-shirty? Chocia jak tak patrz na wzory, to w takim "Poker face" Grzybola bym widzia;-)

Zdroofka Johnny
http://allegro.pl/koszulki-johnny-ego-autorskie-niepowtarzalne-i1732687238.html

Data: 2011-07-31 19:38:56
Autor: Grzybol
Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym
U篡tkownik "Johnny" <johnny@plusnet.pl> napisa w wiadomo軼i
sprzeda, ale na co komu  t-shirty? Chocia jak tak patrz na wzory, to
w takim "Poker face" Grzybola  bym widzia;-)

Ty masz na sta貫 dupe zamiast g這wy, wi璚 pewnie st康 ta tfurczo嗆... Opis pasuje do Twojej dupy-g這wy. S w nim same bzdety...

--
Grzybol

Data: 2011-07-31 19:43:19
Autor: Tytus z domQ
Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym
Siema
*** "Johnny"
 No niby tak, ale 鈔ednia to przyjemno嗆 wyskakiwa co winkiel z pi徠ala

Just now - slyszalem o policji niemieckiej, slowackiej, czeskiej, austryjackiej...
jaka to ona grozna etc...
ale nie mialem przyjemnosci
Sprawdze jak to z ta ukrainska.

[...]

No widzialem na YouTube

*** Chyba nie ten target;-) Gdybym handlowa jakim kluczami dynamometrycznymi
 tudzie lagami do starych gs闚 to mo瞠 bym tu co sprzeda, ale na co komu t-shirty?

Eeee chlopaku...nie poddawaj sie tak latwo

***Chocia jak tak patrz na wzory, to w takim "Poker face" Grzybola
 bym widzia;-)

Nie wiem - nie znam goscia, a pytajac o rabaty dla precla mialem siebie na mysli bo kilka z nich mi sie podoba

--
         Tytus
鄴速a motorynka

Data: 2011-07-31 20:59:49
Autor: AZ
Ukraina, Lwow, Jata, Krym
On 2011-07-31, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

No widzialem na YouTube

http://www.youtube.com/watch?v=slfvCN-5gIo

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-08-06 12:38:35
Autor: magnes
Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym

U篡tkownik "Tytus z domQ"  napisa w wiadomo軼i grup:
Niestety Chorwacja juz rzygam...

Albania ciekawa jest.

No i ja jade takim wiekszym charlejem

Ale to raczej jakie enduro by lepsiejsze by這 ;-)

--
pozdr.
magnes

Data: 2011-08-03 01:17:36
Autor: Lisciasty
Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym
On 31 Lip, 17:37, "Johnny" <joh...@plusnet.pl> wrote:
[...]

To chyba na innej Ukrainie by貫m, nikt mnie suszark nie 豉pa, a i
opowiastki o legendarnych dziurawych drogach mo積a psu w dup wsadzi,
bo jecha貫m xx-em i da貫m spokojnie rad. A g堯wnymi drogami ma這 co
je寮zi貫m :>

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroc豉wia/
--
Kawid這 GPZ 550 '82
Tygrys '05

Data: 2011-07-31 20:57:16
Autor: AZ
Ukraina, Lwow, Jata, Krym
On 2011-07-31, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

Za pare dni jade, lekka obiazdowka ze zwiedzaniem.
Z Wawy ma Krym.
Podpowiedzcie gdzie pojechac, co zobaczyc i jak z noclegami (zabieram namiot).

NTG!!! On jedzie samochodem! ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-07-31 23:31:54
Autor: marider
Ukraina, Lwow, Jata, Krym
W dniu 2011-07-31 22:57, AZ pisze:
On 2011-07-31, Tytus z domQ<tytus1@gazeta.pl>  wrote:

[...]

Znajomi pojechali na Ukraine autem w zeszlym roku (byli w Kijowie na wystawie z psami a pozniej przejazdem gdzies dalej, bodajze na Moldawie), to jakos czesto opony zmieniali i z opowiadan wynika ze dziury na drogach maja w Ukrainie lepsze niz u Nas.. Pomijajac b. czeste spotkania z Policja i wspomniane "daniny" za byle co doslownie oraz problemy na granicy (tu stempelek, tam stempelek, tu papierek, tam pozwolenie itd).

Pzdr
PS: ale co sie dziwic ze wyciagaja lapy jesli oni tam zarabiaja po $100-$200 miesiecznie (podobnie na Bialorusi)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-08-01 11:57:51
Autor: WaFel
Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym
U篡tkownik "Tytus z domQ" <tytus1@gazeta.pl> napisa w wiadomo軼i news:j13r9f$c6n$1inews.gazeta.pl...
Siemka
Za pare dni jade, lekka obiazdowka ze zwiedzaniem.
Z Wawy ma Krym.
Podpowiedzcie gdzie pojechac, co zobaczyc i jak z noclegami (zabieram namiot).

W skr鏂ie. Je郵i masz ograniczenie pr璠ko軼i to jed tyle, ile masz na znaku i trzymaj si prawego pasa. Rzadko zatrzymuj tych, kt鏎zy nie 豉mi przepis闚, sam pewnie zwr鏂isz uwag, jak je盥膨 miejscowi i jako nie p豉c. Je郵i dorwie Ci oznakowane Camry to pewnie b璠 Ci wmawia, 瞠 maj wszystko nagrane a 瘸dnych urz康ze rejestruj帷ych nie maj ba! nawet alkomat jest na chuch. Wystrzegaj si oddawania do r瘯i milicjanta dokument闚 a szczeg鏊nie paszportu, z autopsji wiem, 瞠 potrafi je po prostu zabra i sobie pojecha dalej a to Ty masz ich 軼iga i prosi o zwrot za odpowiedni 豉p闚k oczywi軼ie.
Omijaj Kij闚 bo Ci korki wyko鎍z, mo瞠sz skr璚i w prawo na Fastiv. Do Kijowa droga jest nowa z kilkoma ma造mi remontami. Mo瞠sz zwiedzi Eupatori i kierowa si wybrze瞠m w stron Ja速y, cho samo miasto jest przereklamowane. Dalej warto zahaczy o Sevastopol i dojecha a do Sudaku. Namiot mo瞠sz rozbi wsz璠zie z noclegami jest gorzej bo chc du穎 a warunki komunistyczne no i oczywi軼ie kibel na Ma造sza.
Pozdro
WaFel

Data: 2011-08-01 13:40:12
Autor: Grzegorz Rogala
Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym
W dniu 31-07-2011 17:10, Tytus z domQ pisze:
[...]

Nie demonizowalbym Ukrainy, w zeszlym roku (fakt autem) zrobilem Ukraine w te i wewte (2400km) w poprzek przez Kijow i na 3 auta dostalismy lacznie 2 mandaty. Za predkosc - zadnej lapowki, mandat z taryfikatora.
Wazne, jechac z wylaczonymi swiatlami, pilnowac sie ograniczen predkosci i uwazac w Kijowie na pieszych. Reszta.. male miki.
Zajrzyj do muzeum kosmonautyki w Zytomierzu.

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-08-01 14:06:15
Autor: Don Pedro
Ukraina, Lwow, Jata, Krym
W dniu 2011-08-01 13:40, Grzegorz Rogala pisze:
(...)
Wazne, jechac z wylaczonymi swiatlami,

A to czemu?

Pozdr
DP

Data: 2011-08-01 14:30:35
Autor: Jasio
Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym
Don Pedro <no.fear@op.pl> napisa豉 rzekomo news:j164rf$ki2$1news.onet.pl
[...]

Pewnie temu, ze na Ukrainie nie ma obowiazku jazdy na swiatlach.
Jadacy na swiatlach sam sie wystawia na cel pazernej drogowki.
Przypuszczam.

--
Jasio
etz vfr

Data: 2011-08-01 16:05:44
Autor: Grzegorz Rogala
Ukraina, Lwow, Jata, Krym
W dniu 01-08-2011 14:06, Don Pedro pisze:
W dniu 2011-08-01 13:40, Grzegorz Rogala pisze:
(...)
Wazne, jechac z wylaczonymi swiatlami,

A to czemu?

Jasio Ci odpowiedzial, tam nikt nie jezdzi na swiatlach do poznego wieczora a po co sie wyrozniac z tlumu?
Za to w nocy hardkorowo jest bo wylaczaja dlugie/pmg... jak juz nic nie widac ;)

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-08-03 09:14:58
Autor: Tom01
Ukraina, Lwow, Jata, Krym
W dniu 01.08.2011 14:06, Don Pedro pisze:
A to czemu?

Bo tam normalnie jest w tym zakresie i Polak od razu rzuca si w oczy.

--
Tom01

Data: 2011-08-01 16:58:41
Autor: Tytus z domQ
Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym
Siemka

***"Grzegorz Rogala"
Nie demonizowalbym Ukrainy, w zeszlym roku (fakt autem) zrobilem Ukraine
 w te i wewte (2400km) w poprzek przez Kijow

Nie wiem jakie te wewte zrobilem ale mnie wychodzi ze do Jalty to mam z chaty 1600 km.
To bez zwiedzania juz jest ponad 3000
Reszta uwag wpisana do notesika :)

--
         Tytus
鄴速a motorynka

Data: 2011-08-01 17:31:22
Autor: Grzegorz Rogala
Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym
W dniu 01-08-2011 16:58, Tytus z domQ pisze:

Nie wiem jakie te wewte zrobilem ale mnie wychodzi ze do Jalty to mam z
chaty 1600 km.
To bez zwiedzania juz jest ponad 3000

2400 z hakiem po samej Ukrainie..
a i jeszcze, w nocy uwazaj na oswietlone inaczej ciezarowki, u nich sie duuuzo buduje ;)

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-08-04 01:41:50
Autor: WIADRO
Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym
W dniu poniedzia貫k, 1 sierpnia 2011, 17:31:22 UTC+2 u篡tkownik Grzegorz Rogala napisa:
> [...]

2400 z hakiem po samej Ukrainie..
a i jeszcze, w nocy uwazaj na oswietlone inaczej ciezarowki, u nich sie duuuzo buduje ;)

w nocy to nie polecam jecha, bardzo m璚z帷y zmotoryzowani tubylcy je盥膨cych uporczywie na przeciwmgielnych, drogi jak u nas kiedy by造, z milicj nie pogada- 豉p闚ki jak ju musisz to niewielkie sumy, na granicy wlot bez problem闚, na wyje寮zie ju spore kolejki- u tubylc闚 szukaj papieros闚 i alkoholu, a przyjezdnych czepiaj si w formularzu ilo嗆 przewiezionej got闚ki i czekaj na 豉p闚k, poza tym widoki pi瘯ne, dziksze, a i polecam okolice "Khrebet Uzun-Syrt" fajne miejsce na rozbicie namiotu

Data: 2011-08-04 03:48:57
Autor: nightwatch77
Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym
By貫m w tym roku na Krymie samochodem. Wycieczka trwa豉 2 tygodnie i
zrobi貫m ok 4500 km po tamtejszych drogach.
Z DAI (policj) mia貫m spotkanie 3 razy. Raz za przekroczenie
pr璠ko軼i w zabudowanym i musia貫m ratowa si 豉p闚eczk. Drugi raz
standardowa kontrola dokument闚 - by造 w porz康ku i nic nie chcieli.
Trzeci raz mia貫m pecha bo wymusi貫m pierwsze雟two na radiowozie
wyje盥瘸j帷 z jakiej polnej drogi (musia貫m wzi望 rozp璠 瞠by
wyskoczy na g堯wn) - panowie skontrolowali dokumenty, wys逝chali
usprawiedliwie 瞠 nie mog貫m inaczej no i dali mi spok鎩.
Podsumowuj帷: nie mia貫m z tamtejsz policj 瘸dnych niemi造ch
do鈍iadcze, nie ma co wpada w panik, trzeba po prostu uwa瘸 z
pr璠ko軼i bo kontrole s do嗆 cz瘰te i stoj w zaskakuj帷ych
miejscach.
Druga sprawa: miejscowi mnie ostrzegali 瞠 przy trasie Kij闚-Odessa
mog sta fa連zywe patrole milicji kt鏎e wy逝dzaj pieni康ze od
turyst闚 i 瞠 przebranie maj do嗆 dobre. Nie spotka貫m jednak takich
wi璚 nie wiem na ile to legenda. W razie w徠pliwo軼i najlepiej si
zapyta policjanta o jakie dokumenty/licencj.

Ukraina, Lwow, Ja速a, Krym