Ukraina, Lwow, Ja³ta, Krym

Data: 2011-07-31 17:37:40
Autor: Johnny
Ukraina, Lwow, Ja³ta, Krym
U¿ytkownik "Tytus z domQ" chyba wie co robi:

Za pare dni jade, lekka obiazdowka ze zwiedzaniem.
Z Wawy ma Krym.
Podpowiedzcie gdzie pojechac, co zobaczyc i jak z noclegami (zabieram namiot).

Tez siê zastanawia³em na Ukrain±, ale od pomys³u tego odwiód³ mnie opis wyprawy na Krym (warto przeczytaæ ten artyku³ przed wyjazdem) jaki znalaz³em w czerwcowym "Motovoyagerze". Co z tego, ¿e landszafty piêkne, ludzie przyja¼ni, jak policaje na ka¿dym kroku ¿±daj± ³apówek! Nic to, ¿e jedziesz przepisowo, maj± na suszarce wiêcej ni¿ dozwolone i basta - spróbuj za¿±daæ legalizacji... Ja tam zamiast u¿eraæ siê ze swo³ocz± wybra³em równie piêkn± Chorwacjê.

Zdroofka Johnny
 tera robie w podkoszulkach: http://allegro.pl/koszulki-johnny-ego-autorskie-niepowtarzalne-i1732687238.html

Data: 2011-07-31 18:04:51
Autor: Tytus z domQ
Ukraina, Lwow, Ja³ta, Krym
Siemka

***"Johnny"
 Nic to, ¿e jedziesz przepisowo, maj± na suszarce wiêcej ni¿ dozwolone i basta - spróbuj za¿±daæ
 legalizacji... Ja tam zamiast u¿eraæ siê ze swo³ocz± wybra³em równie piêkn± Chorwacjê.

Slyszalem o tym - podobno lekarstwem sa banknoty 5 $
Niestety Chorwacja juz rzygam...
No i ja jade takim wiekszym charlejem - wiec predkosci ponadkodeksowe nie sa planowane...

--
         Tytus
¿ó³ta motorynka

P.S. jakies rabaty na Twoja tworczosc dla precla przewidujesz ???

Data: 2011-07-31 18:49:46
Autor: Hinek
Ukraina, Lwow, Ja³ta, Krym
U¿ytkownik "Tytus z domQ" <tytus1@gazeta.pl> napisa³

No i ja jade takim wiekszym charlejem -

To bedziesz dawal takie wieksze lapowki.
Pozdr

--
Hinek

Data: 2011-07-31 19:14:17
Autor: Johnny
Ukraina, Lwow, Ja³ta, Krym
U¿ytkownik "Tytus z domQ" wyjedzie, ale czy dalej?:

***"Johnny"
[...]

No niby tak, ale ¶rednia to przyjemno¶æ wyskakiwaæ co winkiel z pi±tala :-(((((((((( Gdzie¶ czyta³em ¿e pewna para motocyklistów przed wyjazdem w³a¶nie w takie dzikie kraje zrobi³a sobie chor±giewkê "Motocyclists against corrupcy" (czy co¶ w tym stylu) i jak tylko zatrzymywa³a ich milicja, to jeden wyskakiwa³ z siode³ka i od razu kamerowa³ ca³e zdarzenie. Pono ¿aden policaj nie odwa¿y³ siê wzi±æ w ³apê, a ca³a akcja z chor±giewk± to oczywi¶cie by³ pic na wode. Inny myk opisany przez Mietka Bieñka w "Hajer u Dalajlamy" (nawiasem mówi±c lektura OBOWI±ZKOWA dla ka¿dego podró¿nika, nawet tego z palcem po mapie) polega³ na tym, ¿e za grosze kupowa³ piki starych, wycofanych banknotów i rozdawa³ je na prawo i lewo jako "legalne" ³apówki. Tak nie do koñca wierzê w te historie, no ale jak kto¶ ma cojones to mo¿na spróbowaæ ;-)

P.S. jakies rabaty na Twoja tworczosc dla precla przewidujesz ???

Chyba nie ten target;-) Gdybym handlowa³ jakim¶ kluczami dynamometrycznymi tudzie¿ lagami do starych gsów to mo¿e bym tu co¶ sprzeda³, ale na co komu t-shirty? Chocia¿ jak tak patrzê na wzory, to w takim "Poker face" Grzybola bym widzia³;-)

Zdroofka Johnny
http://allegro.pl/koszulki-johnny-ego-autorskie-niepowtarzalne-i1732687238.html

Data: 2011-07-31 19:38:56
Autor: Grzybol
Ukraina, Lwow, Ja³ta, Krym
U¿ytkownik "Johnny" <johnny@plusnet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
sprzeda³, ale na co komu  t-shirty? Chocia¿ jak tak patrzê na wzory, to
w takim "Poker face" Grzybola  bym widzia³;-)

Ty masz na sta³e dupe zamiast g³owy, wiêc pewnie st±d ta tfurczo¶æ... Opis pasuje do Twojej dupy-g³owy. S± w nim same bzdety...

--
Grzybol

Data: 2011-07-31 19:43:19
Autor: Tytus z domQ
Ukraina, Lwow, Ja³ta, Krym
Siema
*** "Johnny"
 No niby tak, ale ¶rednia to przyjemno¶æ wyskakiwaæ co winkiel z pi±tala

Just now - slyszalem o policji niemieckiej, slowackiej, czeskiej, austryjackiej...
jaka to ona grozna etc...
ale nie mialem przyjemnosci
Sprawdze jak to z ta ukrainska.

[...]

No widzialem na YouTube

*** Chyba nie ten target;-) Gdybym handlowa³ jakim¶ kluczami dynamometrycznymi
 tudzie¿ lagami do starych gsów to mo¿e bym tu co¶ sprzeda³, ale na co komu t-shirty?

Eeee chlopaku...nie poddawaj sie tak latwo

***Chocia¿ jak tak patrzê na wzory, to w takim "Poker face" Grzybola
 bym widzia³;-)

Nie wiem - nie znam goscia, a pytajac o rabaty dla precla mialem siebie na mysli bo kilka z nich mi sie podoba

--
         Tytus
¿ó³ta motorynka

Data: 2011-07-31 20:59:49
Autor: AZ
Ukraina, Lwow, Jałta, Krym
On 2011-07-31, Tytus z domQ <tytus1@gazeta.pl> wrote:

No widzialem na YouTube

http://www.youtube.com/watch?v=slfvCN-5gIo

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-08-06 12:38:35
Autor: magnes
Ukraina, Lwow, Ja³ta, Krym

U¿ytkownik "Tytus z domQ"  napisa³ w wiadomo¶ci grup:
Niestety Chorwacja juz rzygam...

Albania ciekawa jest.

No i ja jade takim wiekszym charlejem

Ale to raczej jakie¶ enduro by lepsiejsze by³o ;-)

--
pozdr.
magnes

Data: 2011-08-03 01:17:36
Autor: Lisciasty
Ukraina, Lwow, Ja³ta, Krym
On 31 Lip, 17:37, "Johnny" <joh...@plusnet.pl> wrote:
[...]

To chyba na innej Ukrainie by³em, nikt mnie suszark± nie ³apa³, a i
opowiastki o legendarnych dziurawych drogach mo¿na psu w dupê wsadziæ,
bo jecha³em xx-em i da³em spokojnie radê. A g³ównymi drogami ma³o co
je¼dzi³em :>

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroc³awia/
--
Kawid³o GPZ 550 '82
Tygrys '05

Ukraina, Lwow, Ja³ta, Krym