Ukraina, Lwow, Ja³ta, Krym

Data: 2011-08-01 11:57:51
Autor: WaFel
Ukraina, Lwow, Ja³ta, Krym
U¿ytkownik "Tytus z domQ" <tytus1@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j13r9f$c6n$1inews.gazeta.pl...
Siemka
Za pare dni jade, lekka obiazdowka ze zwiedzaniem.
Z Wawy ma Krym.
Podpowiedzcie gdzie pojechac, co zobaczyc i jak z noclegami (zabieram namiot).

W skrócie. Je¶li masz ograniczenie prêdko¶ci to jed¼ tyle, ile masz na znaku i trzymaj siê prawego pasa. Rzadko zatrzymuj± tych, którzy nie ³ami± przepisów, sam pewnie zwrócisz uwagê, jak je¿d¿± miejscowi i jako¶ nie p³ac±. Je¶li dorwie Ciê oznakowane Camry to pewnie bêd± Ci wmawiaæ, ¿e maj± wszystko nagrane a ¿adnych urz±dzeñ rejestruj±cych nie maj± ba! nawet alkomat jest na chuch. Wystrzegaj siê oddawania do rêki milicjanta dokumentów a szczególnie paszportu, z autopsji wiem, ¿e potrafi± je po prostu zabraæ i sobie pojechaæ dalej a to Ty masz ich ¶cigaæ i prosiæ o zwrot za odpowiedni± ³apówk± oczywi¶cie.
Omijaj Kijów bo Ciê korki wykoñcz±, mo¿esz skrêciæ w prawo na Fastiv. Do Kijowa droga jest nowa z kilkoma ma³ymi remontami. Mo¿esz zwiedziæ Eupatoriê i kierowaæ siê wybrze¿em w stronê Ja³ty, choæ samo miasto jest przereklamowane. Dalej warto zahaczyæ o Sevastopol i dojechaæ a¿ do Sudaku. Namiot mo¿esz rozbiæ wszêdzie z noclegami jest gorzej bo chc± du¿o a warunki komunistyczne no i oczywi¶cie kibel na Ma³ysza.
Pozdro
WaFel

Ukraina, Lwow, Ja³ta, Krym