Ukraina Północna - relacja z wyprawy sakwiarskiej

Data: 2012-06-24 12:03:01
Autor: Jakub Gdula
Ukraina Północna - relacja z wyprawy sakwiarskiej
Witam,

na mojej stronie, tj.

www.jgdula.friko.pl

umieściłem relację z ubiegłorocznej 2 tygodniowej wycieczki po
północnej Ukrainie.
Zapraszam zainteresowanych do lektury, choć ostrzegam, krótko nie
jest ;)

A jakby komuś jeszcze było mało, to z tej samej wyprawy relację
spłodził też mój towarzysz, do przeczytania na jego stronie, tj.

www.wdaniun.pl

Pozdrawiam, JG

Ukraina Północna - relacja z wyprawy sakwiarskiej