Ukraina: "Wolność" media bije

Data: 2014-03-19 13:58:36
Autor: A. Filip
Ukraina: "Wolność" media bije
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Szarpanina-w-biurze-dyrektora-ukrainskiej-telewizji,wid,16481957,wiadomosc.html
Incydent w biurze dyrektora Krajowej Spółki Telewizji i Radia Ukrainy. Aleksander Panteliemonow został pobity przez polityków partii "Wolność". Oskarżają oni dyrektora o działanie na rzecz nacjonalistów i nieprawdziwe pokazywanie w telewizji wydarzeń na Majdanie. [...]
Jak pisze portal rg.ru politycy "Wolności" sami sfilmowali całe zajście i wrzucili filmik do sieci (trwa on w sumie ponad pięć minut), a później próbowali go usunąć, bezskutecznie, bo bardzo szybko zaczęli przekazywać go między sobą internauci. --
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Nie dziel skóry na niedźwiedziu.  (PrzysÅ‚owie norweskie)

Data: 2014-03-19 16:17:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Ukraina: "Wolność" media bije

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:vk7x9wprbfe3j3.huge.strangled.net...
[...]

To dopiero początek. Niebawem będziemy świadkami burd i wojenek.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-03-20 05:43:56
Autor: stevep
Ukraina: "Wolno¶æ" media bije
W dniu .03.2014 o 16:17 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> pisze:

U¿ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci  news:vk7x9wprbfe3j3.huge.strangled.net...
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Szarpanina-w-biurze-dyrektora-ukrainskiej-telewizji,wid,16481957,wiadomosc.html
Incydent w biurze dyrektora Krajowej Spó³ki Telewizji i Radia Ukrainy.  Aleksander Panteliemonow zosta³ pobity przez polityków partii  "Wolno¶æ". Oskar¿aj± oni dyrektora o dzia³anie na rzecz nacjonalistów i  nieprawdziwe pokazywanie w telewizji wydarzeñ na Majdanie. [...]
Jak pisze portal rg.ru politycy "Wolno¶ci" sami sfilmowali ca³e zaj¶cie  i wrzucili filmik do sieci (trwa on w sumie ponad piêæ minut), a  pó¼niej próbowali go usun±æ, bezskutecznie, bo bardzo szybko zaczêli  przekazywaæ go miêdzy sob± internauci.

To dopiero pocz±tek. Niebawem bêdziemy ¶wiadkami burd i wojenek.

rozbawiony

Nie kracz Pytio.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-20 09:30:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Ukraina: "Wolno¶æ" media bije

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xcz7fioz50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

=====================

Niestety, to nie krakanie. Ju¿ siê zaczyna.

rozbawiony

--
K³ótnia z idiot± jest jak gra w szachy z go³êbiem. Niewa¿ne, jak dobrze grasz, go³±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicê i bêdzie dumny z wygranej.

Data: 2014-03-21 05:42:20
Autor: stevep
Ukraina: "Wolno¶æ" media bije

====================>
Niestety, to nie krakanie. Ju¿ siê zaczyna.

rozbawiony

To id¼ kupowaæ sól.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-21 09:52:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Ukraina: "Wolno¶æ" media bije

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xc110uww50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

====================================

Ch³opcze, moje uwagi odnosz± siê do Ukrainy. A ja mieszkam w Polsce i sól mam w pobliskim sklepie.

rozbawiony

Data: 2014-03-22 05:42:21
Autor: stevep
Ukraina: "Wolno¶æ" media bije

====================>>

===================================>
Ch³opcze, moje uwagi odnosz± siê do Ukrainy. A ja mieszkam w Polsce i  sól mam w pobliskim sklepie.

rozbawiony

To nasyp jej sobie w dupê, mo¿e zm±drzejesz.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-22 09:58:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Ukraina: "Wolno¶æ" media bije

U¿ytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisa³ w wiadomo¶ci news:op.xc3wovpf50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

======================================

Z twojej wypowiedzi wnoszê, ¿e nasypanie w dupê soli tobie pomog³o? Jako¶ trudno mi uwierzyæ.

rozbawiony

Data: 2014-03-23 06:25:09
Autor: stevep
Ukraina: "Wolno¶æ" media bije

Z twojej wypowiedzi wnoszê, ¿e nasypanie w dupê soli tobie pomog³o?  Jako¶ trudno mi uwierzyæ.

rozbawiony

Spadaj g³upi dupku.

--
stevep