Ukraina – Oto cała prawda o Ukrainie ( Spowiedź otrzeźwiałego Ukraińca )

Data: 2015-03-08 12:27:59
Autor: boukun
Ukraina – Oto cała prawda o Ukrainie ( Spowiedź otrzeźwiałego Ukraińca )
Pierwszą rzeczą, którą dla siebie odkryłem, jest to, że ja naprawdę nie znam historii swojego kraju w którym przeżyłem 23 lata. Po sprawdzeniu okazało się, że flaga Ukrainy jest w rzeczywistości flagą Dolnej Austrii a hymn to ukradziona u Polaków „Jeszcze Polska nie zginęła”.

Historia starożytnej Ukropii to także skradziona tysiącletnia historia Rusi. Łarisa Kosacz (Lesia Ukrainka) część swojego życia przeżyła w Egipcie a Taras Szewczenko w Sankt Petersburgu, gdzie go pochowano. Na Ukrainę, w ciągu całego swojego życia, przyjeżdżał zaledwie trzy razy a swoje pamiętniki pisał wyłącznie po rosyjsku.

Nie, oczywiście i Szekspira można uważać za wielkiego ukraińskiego dramaturga jeżeli ukradnie się jego kości ze Stratfordu i zakopie się je w Browarach. Ale mówię to tak przy okazji…Hryhoryj Skorowoda od urodzenia do śmierci był poddanym Imperium Rosyjskiego a Misza Hruszewskyj, zanim sprzedał swój kraj wrogom, przebywał w nim samozwańczym prezydentem nawet kilka godzin.

Zaporoscy kozacy kiedy uczyli się w szkole najwyraźniej lekcje języka ukraińskiego ignorowali i nie brali w nich udziału. Jak inaczej można wyjaśnić to, że list do tureckiego sułtana, przez nich napisany, był w języku zupełnie niepodobnym do języka ukraińskiego. Być może kozacy nie podejrzewali w ogóle jego istnienia?

Nie mniejsze zdziwienie wywołał u mnie fakt, że na współczesnych ukraińskich pieniądzach przedstawiono tylu Ukraińców ilu zasiada we współczesnym rządzie ukraińskim. Kiedy państwo nie ma własnej historii to ją albo kradnie od innego państwa albo po prostu, wysysa ją z palca a potem na podstawie tych zmyśleń pisze podręczniki historii na których potem wychowywane są całe pokolenia.

Ale są rzeczy, które ngdy nie trafią do podręczników historii. Wszystko co było wyżej wymienione to kurz w porównaniu z historią stworzenia ukraińskiego godła. To tutaj właśnie znalazłem odpowiedź na pytanie o którym mówiłem na samym początku mojego opowiadania. Wszystko powróciło na swoje miejsce. Stało się jasne dlaczego Ukrainiec zabija Rosjanina i obaj jednocześnie są przegrani. Stało się jasne dlaczego na Ukrainie wśród najbogatszych ludzi nie ma ani jednego Ukraińca.

Jest już jasne dlaczego urzędnicy przez 20 lat niszczyli język rosyjski ale jednocześnie sami nie nauczyli się języka ukraińskiego. Wszystko co się dzieje na Ukrainie staje się zrozumiałe jak tylko poznamy historię ukraińskiego godła. Dość długi czas żyła opinia, że godło przedstawia pikującego sokoła, zapożyczonego z herbu Ruryka, ale wasza wiedza zmieni się dramatycznie kiedy tylko wpadnie wam w oko, nawet zupełnie przypadkowo, chazarska tamga.

Prawda jest bardzo prosta.

W rzeczywistości nikt i nigdy nie zamierzał budować niepodległej Ukrainy na ziemiach ukradzionych Rosji. Eksterminacja Rosjan i Ukraińców mówi o tym, że tutaj zamierzają zamieszkać ludzie zupełnie innej przynależności etnicznej i wyznania religijnego. O tym wymownie świadczy największe w Europie religijno-kulturalne Centrum Żydowskie w Dniepropietrowsku.

http://wolna-polska.pl/wiadomosci/ukraina-oto-cala-prawda-o-ukrainie-spowiedz-otrzezwialego-ukrainca-2015-03

boukun

Ukraina – Oto cała prawda o Ukrainie ( Spowiedź otrzeźwiałego Ukraińca )