Ukraina pozytywnie ocenia apel Komorowskiego

Data: 2012-05-10 18:45:56
Autor: Przemysław W
Ukraina pozytywnie ocenia apel Komorowskiego
MSZ w Kijowie wydało oświadczenie, w którym pozytywnie oceniło apel prezydenta Polski Bronisława Komorowskiego o zreformowanie ustawodawstwa na Ukrainie, by zbliżyć je do europejskich standardów. Podkreśliło, że proces reform już się rozpoczął.

http://swiat.newsweek.pl/ukraina-pozytywnie-ocenia-apel-komorowskiego,91728,1,1.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-10 19:31:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jogrc7$srq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zgoda buduje? Zdaje się, że było to hasło Komorowskiego w czasie kampani prezydenckiej.
Może to lepsze od bojkotu?
A może to jedno i drugie?

Data: 2012-05-10 21:28:07
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fabfb66$0$26696$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Eksperci uważają, że to pusty gest bo Ukraina jest niewiarygodna.

Przemek

Data: 2012-05-10 23:02:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:joh4sa$n5h$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jacy eksperci? Bo moi mówią coś zupełnie odwrotnego!

Data: 2012-05-11 18:47:20
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fac2ccf$0$1313$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie znam nazwisk, wczoraj czytałem artykuł.

Przemek

Data: 2012-05-11 19:06:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jojfrk$jk3$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ja swoich wymyśliłem. Prawdopodobnie ten dziennikarz, który napisał ten artykuł też!

Data: 2012-05-11 19:21:45
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fad4706$0$1317$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Musiałby być skrajnym głupcem. Przecież w każdej chwili mógłby być zapytany którzy eksperci.

 Przemek

Data: 2012-05-11 19:47:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jojhrn$o01$1inews.gazeta.pl...

[...]

I tu jest ten haczyk. Nie musi. Może powiedzieć, że ekspert prosił go o zachowanie anonimowości. I nie ma takiej siły żeby go zmusić do wyjawnienia informatora.

Ukraina pozytywnie ocenia apel Komorowskiego