Ukraina samochodem

Data: 2010-04-09 19:20:35
Autor: B.A.N.
Ukraina samochodem
Jak w temacie, na co uważać, czego się spodziewać? Auto moje, zieloną kartę mam,coś jeszcze potrzebuję?
Jak na granicy, trzeba sie przygotować na długie stanie (majowe weekend, Medyka)?

- w majowy weekend pewnie jeszcze wieksze kolejki na granicy niz zwykle ( a i tak sa niezle - po kilka godzin i dluuuga kolejka aut)

- lapowki dla milicjantow  ( z tym bywa roznie - jednym zdarza sie co chwile, inni nie placili wcale albo raz -  ale jakby nie patrzec jest to tam jeszcze norma takie wyludzanie kasy,  im nowsze/drozsze  masz auto tym wieksza szansa ze Cie beda kosic :), w skrajnym przypadku moze Cie to kosztowac drozej niz wynajecie taskowki :D )

- no i fatalny stan drog (na prawde da sie gorzej niz w Polsce chociaz wiem ze ciezko w to uwierzyc), przy dluzszym podrozowaniu po Ukrainie zawieszenie do remontu, jednorazowy wypad jesli bedziesz mial szczescie i nie wpadniesz w megadziure (o co latwo) moze przejdzie bez bolu :)

- pozatym warto  jechac :) fajny kraj i  ludzie ale ... ja osobiscie poleclabym pociagiem ( na prawde fajnie, bezpiecznie i wygodnie sie podrozuje kolejami ukrainskimi) chociaz znam takich co chwala sobie podroze autem  po Ukrainie :)

Wybor nalezy do Ciebie - powodzenia :)  a w zasadzie szczescia bo ten czynnik odgrywa tu decydujaca role :)

Data: 2010-04-09 22:12:16
Autor: Wojtek M.
Ukraina samochodem

Data: 2010-04-11 15:21:56
Autor: Szop
Ukraina samochodem
[...]

Nie milicjantów, tylko bandytów. Tacy przebierańcy, ale mają "plecy" państwowe, mundur itd.

Data: 2010-04-11 15:40:25
Autor: Wojtek M.
Ukraina samochodem

Nie milicjantów, tylko bandytów. Tacy przebierańcy, ale mają "plecy"
państwowe, mundur itd.

Ich też trzeba zabijać?

Data: 2010-04-11 15:48:14
Autor: Szop
Ukraina samochodem
Nie milicjantów, tylko bandytów. Tacy przebierańcy, ale mają "plecy"
państwowe, mundur itd.

Ich też trzeba zabijać?

Te same osoby miałem na myśli, tak, niestety.

Ukraina samochodem