Ukraina zostanie de facto podzielona

Data: 2014-09-17 12:04:48
Autor: boukun
Ukraina zostanie de facto podzielona
Niemieccy komentatorzy uznają ratyfikowaną przez PE oraz parlament ukraiński umowę o wolnym handlu oraz przyznanie autonomii separatystom we wschodniej Ukrainie za ustępstwo czy wręcz kapitulację wobec Rosji, przyznając, że Kijów nie miał innego wyjścia.

"Sueddeutsche Zeitung" pisze o kapitulacji" Kijowa, zaznaczając, że Moskwa i prorosyjscy separatyści "przeforsowali swoje stanowisko".

"Ukraina zostanie de facto podzielona - stwierdza korespondentka gazety Cathrin Kahlweit, dodając, że "zrezygnowano z walki o terytorialną integralność Ukrainy". Nowa ustawa przewiduje na terenach opanowanych przez separatystów własną milicję, własną kontrolę granicy i własne wybory. "Nowa linia podziału? Nowa granica? Własna milicja? To wygląda na poddańczy ukłon wobec interesów Moskwy i w rzeczywistości jest właśnie takim ukłonem" - ocenia "SZ".

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Niemiecka-prasa-o-szansach-i-zagrozeniach-umowy-UE-Ukraina,wid,16889477,wiadomosc.html

Ukraińcy mogą teraz podziękować polskim syjonistom podżegaczom, za rozpad Ukrainy. Chcieli okraść całą Ukrainę, będą musieli zadowolić się szabrowaniem jej zachodniej części...

boukun

Data: 2014-09-17 12:21:57
Autor: boukun
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lvbnfi$att$1mx1.internetia.pl...
[...]

~Piotr 1 godzinę i 49 minut temu
Dlaczego tereny na których jest większość Rosjan mają należeć do Ukrainy? Niech tereny te wrócą do Macierzy, a i mniejszość ukraińska na tym skorzysta, bo będzie się miała lepiej...

~tern 5 minut temu
Brawo Rosja, kibicowałam separatystom i ciesze sie ze zwyciężyli...niech żyje wolna Noworosja.

~hrabia Maciej 1 godzinę i 23 minuty temu
Czytałem wiele komentarzy na temat wydarzeń na Ukrainie, w tych rozsądniejszych była wyraźna opinia, że Putin nie pozwoli na to, by tereny wschodnie wraz z Krymem pozostały pod władaniem Ukraińców. Wynika z tego, że gdyby nie ten wrzeszczący majdanowy premier, to możliwe było porozumienie się co do odstąpienia Rosjanom tych wschodnich terenów, które to Rosjanie zagospodarowali i tam rozbudowali przemysł zbrojeniowy, a który Ukraińcy próbowali "przenieść" do Unii Europejskiej...

~st446 7 minut temu
Zachod zrobil Ukrainskich Zydow w bambuko,jako pierwszy chcial ich lyknac za friko, nawet nie potrafili zorganizowac jakiegos humanitarnego konwoju,Putin ogral ich jak dzieci,ta cala UE to wlasciwie Germany a oni zawsze krecili z ruskimi lody,ich zamiary sa noieodgadnione,w 1939r sie kochali ,potem z soba zaciekle wojowali,obecnie tez nie chca sobie krzywdy zrobic, kozlem ofiarnym sa naiwni ludzie a szczegolnie ci co rzadza Polska, ktorzy jak mowil Pilsudzki powinni kury doic a nie uprawiac polityke

~lolo 1 godzinę i 52 minuty temu
ja nie wiem czego tak ukraincy do UE się pchają. Unia zaknkie im w kilka lat cały przemysł i doprowadzi do wysokiego bezrobocia. To ukrain jest potrzebna UNI a nie odwortnie. Ukrain dla Unia to potęzny rynek zbuty dla swojej produkcji, Przerabialismy to w polsce.

~rryhy (08:07)
jak wyjaśnić to że ludzi w donbasie ługańsku doniecku bardzie ciągnie do ruskich niż do ukrainy.

~pudel 11 minut temu
trzeba teraz przeprosić Rosję i cofnąć sankcje , taka jest Efropa

Data: 2014-09-19 18:10:06
Autor: Marek Czaplicki
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 17 września 2014 12:21:
Ukrain dla Unia to potęzny rynek zbuty dla swojej produkcji, przerabialismy to w polsce.

Zastanawia mnie tylko jedno. Jak bardzo trzeba nie znać się na gospodarce aby głosić takie dyrdymały. Po to aby był jakikolwiek rynek zbytu muszą być w nim ludzie, którzy mają pieniądze za które kupią oferowane im towary. Po to aby ci ludzie mieli owe pieniądze potrzeba aby mieli rynek pracy, na którym zarabialiby owe. Rynek zbytu bez rynku pracy istnieje w niektórych państwach afrykańskich dla k?órego to rynku reszta świata stara się dostarczać pomoc humanitarną. Towary więc tam rozdawane są za nic i o rynku zbytu nie ma mowy.

Data: 2014-09-20 08:16:21
Autor: Patriota
[...]

To nie ma miejsca na jakieś zastanawiania, sprawa jest prosta. Ta gospodarka funkcjonuje na zasadzie taniej siły roboczej. Ekspansjoniści przejmują miejscowe zakłady pracy i albo je zamykają albo zatrudniają w nich tubylców na zasadzie niewolników, albo robią to w postawionych przez siebie barakach. Cały zysk poza głodowymi płacami idzie za granicę. Wrogo przejęty kraj nie ma najmniejszych szans aby kiedykolwiek stać się krajem bogatym. Druga sprawa przejęty kraj to miejsce zbytu słabych jakościowo towarów, tak np. proszek Ariel w Niemczech a w Polsce to dwie różne sprawy.

Data: 2014-09-20 08:25:36
Autor: Marek Czaplicki
Patriota pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 20 września 2014 08:16:

[...]

A kto Ci każe kupować słabe jakościowo towary? Jak ludzie chcą kupować zagraniczne to ich sprawa. Sam skądinąd wiem, że np założyciel wątka kupuje w Niemczech towary i jest z tego "dumny". Rynek zbytu bez rynku pracy nie istnieje.

Data: 2014-09-21 19:51:10
Autor: Patriota
[...]

I za czym gardłujesz,  w Polsce i krajach Jej podobnych,mają zbyt na takie towary i kropka. Wykalkulowali sobie to już dawno temu. A Ty z tym co proponujesz większości Polaków kupować wędliny, proszki, tekstylia dobrej jakości, albo nowe auta jesteś po prostu fantastą.

Data: 2014-09-17 20:15:22
Autor: MarkWoydak
[...]

Podzielona przez kogo sowiecki popleczniku.

MW

Data: 2014-09-17 20:17:53
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lvcj5u$fd4$4news.albasani.net...

[...]

Przez polskich syjonistów podżegaczy głąbie kapuściany...

boukun

Data: 2014-09-17 20:19:34
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:lvckcc$d0c$1mx1.internetia.pl...
[...]

Sam jesteś głąbem sowiecki przydupasie.

MW

Data: 2014-09-17 21:11:32
Autor: boukun
Użytkownik "MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> napisał w wiadomości news:lvcje4$g13$1news.albasani.net...

[...]

Jesteś tak głupi, że gdybyś miał skrzydła, fruwałbyś jak gołębica...

boukun

Data: 2014-09-18 05:50:42
Autor: stevep
W dniu .09.2014 o 20:17 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Spadaj idioto.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-09-20 15:32:12
Autor: Marek
U�ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa� w wiadomo�ci news:lvbnfi$att$1mx1.internetia.pl...

https://plus.google.com/photos/112175626576251383077/albums/5986137397309289617

Data: 2014-09-19 09:43:32
Autor: szklanynocnik
Ukraina zostanie de facto podzielona
użytkownik boukun napisał:
Niemieccy komentatorzy

łżą pejsate "dziennikarzyny" co slychac, widac i czuc.
https://www.youtube.com/watch?v=1PPuRlC9fok
Popatrz na date. Prawdopodobnie plan rozbioru powstal duzo wszesniej, tylko tak oficjalnie bylo glupio. A za podzialem stoja ci ktorzy na tym zyskaja, czyli zydostwo z usa.

Ukraina zostanie de facto podzielona